کد خبر: ۶۴۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

«محمد کریم الخفاجی»، وزیر کشاورزی کشور عراق به همراه هیئت رسمی اقتصادی این کشور در دومین روز نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شرکت‌های نمایشگاهی اصفهان، «محمد کریم الخفاجی»، وزیر کشاورزی کشور عراق، با حضور در غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، زمینه‌ها و جزییات همکاری مشترک میان فعالان اقتصادی ایران و عراق را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید با بیان اینکه در بخش‌های مختلف می‌توانیم همکاری‌ها را تقویت کنیم، گفت: ایران در زمینه کشاورزی، پیشرفت‌های بسیار خوبی دارد و بخش کشاورزی یکی از مواردی است که از سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی ایران در آن استقبال می‌کنیم.

وزیر کشاورزی عراق افزود: امیدواریم پس از جمع‌بندی بازدید از نمایشگاه دام و طیور اصفهان و مذاکره با شرکت‌های ایرانی توافقنامه‌های مهم بین دو کشور به امضا برسد که بسیار مهم و سودمند خواهد بود.

وی نیز در بازدید از نمایشگاه اصفهان گفت: امیدوارم بازدید از نمایشگاه اصفهان مقدمه مطلوبی برای ارتباطات گسترده‌تر با کشور ایران باشد.

الخفاجی تاکید کرد: اصفهان از شهرهای بسیار مهم اقتصادی و صنعتی ایران است؛ بر همین اساس از فعالان اقتصادی این استان دعوت می‌کنم از نمایشگاه کشاورزی بغداد بازدید کنند تا روابط تجاری بهتری در حوزه کشاورزی میان دو کشور شکل گیرد.

در این بازدید، علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، بر توسعه همکاری‌های اقتصادی میان اصفهان و عراق به واسطه صنعت نمایشگاهی تاکید کرد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
فقط خواهشمندم واکسن لامپی‌اسکین به عراق صادر نکنید
نظر شما
ادامه