کد خبر: ۶۴۸۱۱

حکم مجازات برای سگ آزارها در اراک صادر شد. رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی از محکوم شدن متهم سگ آزاری به یک سال زندان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، «سیدهادی معین السادات» در اراک درباره حکم سگ آزاری اظهار کرد: پس از اعلام شکایت حفاظت محیط زیست شهرستان علیه شخصی که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به آزار یک ماده سگ و توله‌هایش کرده و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی علیه وی در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی جلسات رسیدگی و تحقیقات کامل توسط محاکم قضایی شهرستان نهایتا متهم با قرار تعویق مراقبتی مکلف شد که تحت نظارت محیط زیست شهرستان و واحد اجرای احکام کیفری مربوطه، به مدت یک سال با هزینه شخصی نسبت به نگهداری از سگ و توله‌هایش و پرداخت هزینه درمانی حیوان اقدام کند.

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه محیط زیست با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان‌آزاری که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی باشد برخورد خواهد کرد ابراز داشت: همواره جدیت خوبی از سوی قضات این استان در پیگیری پرونده‌های قضایی در حوزه محیط زیست وجود داشته و حمایت‌های مسئولان قضایی استان مرکزی در این راستا جای قدردانی دارد.

 
نظر شما
ادامه