کد خبر: ۶۴۹۳۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی:
«احمد حیدری» افزود: در این چهار رشته امکان پذیرش دانشجو از طریق سوابق تحصیلی نیست اما در سایر رشته‌های فنی مهندسی و هنر، دانشجویان می‌توانند از طریق سوابق تحصیلی بدون کنکور پذیرش شوند ...
 
 

حکیم مهر: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه نقشی در پذیرش ۴ رشته پزشکی، دامپزشکی، داروسازی و دندانپزشکی ندارد و پذیرش از طریق سازمان سنجش انجام می‌پذیرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «احمد حیدری»  درباره نحوه برگزاری و سهمیه پذیرش دانشجو در کنکور امسال گفت: امسال برای دومین بار کنکور در شرایط کرونایی برگزار می‌شود؛ البته برگزار کننده کنکور سازمان سنجش است، ولی وزارت علوم‏ تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش در برگزاری کنکور همکاری خوبی با سازمان سنجش دارند.

وی افزود: کنکور در اواخر این هفته برگزار می‌شود و بعد از برگزاری کنکور با ارائه دفترچه کنکور دانش آموزان می‌توانند رشته و دانشگاه خود را انتخاب کنند البته رشته‌های پزشکی، ‏ دامپزشکی،‏ دندانپزشکی و داروسازی چهار رشته‌ای است که به صورت مستقیم توسط سازمان سنجش پردازش انجام و قبولی آن‌ها اعلام می‌شود.

آقای حیدری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقشی در پذیرش دانشجو در این چهار رشته ندارد و تمامی فعالیت‌های مربوط به انتخاب این چهار رشته توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، اما سایر رشته‌ها در دفترچه دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود و داوطلبان بعد از انتخاب رشته در دانشگاه دولتی می‌توانند در دانشگاه آزاد نیز به صورت مستقل انتخاب رشته کنند.

وی در خصوص پذیرش سوابق تحصیلی در کنکور امسال گفت: پذیرش از طریق سوابق تحصیلی طبق سال‌های پیش در دانشگاه آزاد انجام می‌شود، اما در این چهار رشته (پزشکی، دامپزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) امکان پذیرش دانشجو از طریق سوابق تحصیلی نیست. اما در سایر رشته‌های فنی، مهندسی، هنر، دانشجویان می‌توانند از طریق سوابق تحصیلی بدون کنکور پذیرش شوند.

آقای حیدری با بیان این که ۹۸۰ هزار صندلی خالی وجود دارد گفت: در دانشگاه آزاد ظرفیت خوبی برای پذیرش دانشجو وجود دارد و با شعار هر دانشجو یک مهارت، رویکرد مناسبی برای پذیرش دانشجو شکل گرفته و تعداد پذیرش دانشجو در این دانشگاه نسبت به پارسال ۱۷۰ هزار نفر افزایش یافته است .
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
5
نقشی در پذیرش ندارد پس این همه دانشکده بی نام نشان که عین قارچ از هر ........ای بیرون می آیند مال کدام دانشگاه است ؟ شعار امسال دانشگاه آزاد هر دام یک دامپزشک
پاسخ ها
شهروان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
این خبر از کنکور ۹۹ اجرا شده و اجرا خواهد شد ، از ۹۹ به قبل داستان فرق میکرد جناب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
2
بازم خداروشکر ، یکم اوضاع اینجوری بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
http://hakimemehr.ir/fa/news/59236
ساعت خواب!؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
3
ضرری که دانشگاه آزاد به جامعه علمی کشور زد رو با هیچی نمیشه مقایسه کرد
رشد قارچ گونه شعبات دانشگاه آزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
2
بنده اعتراض شدید خود را به شرایط جذب هیات علمی در این دانشگاه که کپی برداری غیر منطقی از دانشگاه دولتی است اعلام می کنم. در آن موقع که هفت سال از مدرس حق تدریسی، بیگاری می کشیدید به فکر بالا رفتن سن ایشان نبودید! در آن زمان که برخلاف دانشگاه دولتی که دانش آموخته با داشتن پذیرش فقط یک مقاله، قادر به دفاع از رساله و هم تسویه حساب می باشد دانش آموخته دانشگاه آزاد برای هر مرحله باید یک مقاله جدا به زبان های مختلف داشته باشد که هر کدام دو سال وقت خواهد برد!!!!!! روز محشر چه جوابی به حق ناس خواهید داشت. دستیار پاتو بیولوژی از علوم وتحقیقات
نظر شما
ادامه