کد خبر: ۶۴۹۵۱
 
 

حکیم مهر- رپرتاژ آگهی:‌ شرکت‌های فعال در حوزه دامپروری و دامپزشکی از این پس می‌توانند به یک نمایشگاه دائمی برای ارائه و معرفی محصولات خود، دسترسی داشته باشند. این را مدیرعامل شرکت برنامه‌نویسی پارسیان وب ایرانیان به حکیم مهر می‌گوید.

«حمیدرضا رسولی طهرانی» می‌افزاید: «هر شخصی که به دنبال هر نیازی در حوزه دامپروری و دامپزشکی است، می‌تواند نیاز خود را از سایت «وت‌یاب» که به مثابه یک بانک اطلاعاتی برای مشاغل دامپزشکی و دامپروری است، تامین کند. یکی از قابلیت‌های مهم سایت وت‌یاب نسبت به سایر رقبا در این است که شرکت‌ها قادرند به شکل مستقیم در سایت ثبت نام کرده، پنل دریافت کنند و هر زمان که تمایل داشتند، قیمت‌های خود را تغییر دهند و محصولات جدید اضافه کنند. همچنین مخاطبان آنها نیز می‌توانند به شکل مستقیم وارد سایت شرکت‌ها شوند.»

وی با یادآوری اینکه برگزاری سالیانه نمایشگاه‌های دامپزشکی و تمرکز آن در پایتخت، محدودیت‌های زیادی را از لحاظ زمانی و مکانی برای علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه ایجاد کرده بود، تصریح می‌کند: «ما سعی کردیم در این سایت، محدودیت‌های این‌چنینی را رفع کنیم تا شرکت‌ها همیشه در دسترس باشند و بتوانند اقدام به تبلیغ محصولات خود کنند.»

رسولی درخصوص سازوکار راستی‌آزمایی اطلاعات شرکت‌های حاضر در سایت وت‌یاب، خاطرنشان می‌کند: «مرحله بعدی فعالیت وت‌یاب، پیش‌بینی یک المان اعتباری مانند تیک آبی‌رنگ در اپلیکیشن اینستاگرام است تا با اختصاص آن به شرکت‌ها، اعتماد مشتریان به آنها جلب شود؛ ضمن اینکه هر شرکت اسم و برند خاص خود را دارد و هیچ ۲ شرکتی نمی‌توانند یک نام واحد داشته باشند.»

وی با بیان اینکه تعرفه ثبزام و معرفی محصول در پنل سایت وت‌یاب سالیانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است، می‌گوید: «مشتریانی که تمایل دارند برند شرکت آنها در صفحه نخست سایت به نمایش درآید، می‌بایست تعرفه جداگانه‌ای را پرداخت کنند. مراحل آزمون و خطای سایت تمام شده و در حال حاضر آماده بهره‌برداری مخاطبین است.»

گفتنی است علاقه‌مندان به عضویت و معرفی محصول در سایت وت‌یاب می‌توانند به نشانی www.vetyab.com مراجعه نمایند.

 

نظر شما
ادامه