کد خبر: ۶۵۰۹۱
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

حکیم مهر: «دکتر علی حسنوند» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان لرستان از واگذاری صدور پروانه فعالیت داروخانه های دامپزشکی به ادارات کل دامپزشکی استانها خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان لرستان گفت: باتوجه به آخرین دستورالعمل ویرایش شده ضوابط تاسیس و فعالیت داروخانه های دامپزشکی و در راستای وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص داروخانه ها و در جهت اجرای ابلاغ دستورالعمل نیروی انسانی متخصص مراکز و شرکت های موضوع تبصره (2) ماده (2) قانون مذکور درحوزه دامپزشکی از طرف وزیر جهادکشاورزی کشور، مقتضی است داروخانه ها نسبت به تحویل مدارک مورد نیاز جهت صدور پروانه فعالیت اقدام نمایند.

وی افزود: از ابتدای مردادماه سال جاری سهمیه داروخانه هایی که پروانه فعالیت از اداره کل دامپزشکی استان را نداشته باشند برقرار نخواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
pedram
|
Canada
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
4
4
بنده یکساله دارم دنبال پروانه داروخانه میرم با امتیاز کامل و ۱۰ سال سابقه کار.
نظام استان .............. هر روز داره منو اینور اونور میفرسته هر روز یک بهانه جدیدتر از روز فبل که منو از اینکار منصرف کنه
واقعا موندم از کجا پیگیر بشم که این همه دارن منو اذیت میکنن
الانم یک بازی جدید داره شروع میشه که پاس بدن اداره کل
خدا ازشون نگذره
لطفا حکیم مهر پیگیر باشید
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
7
6
اين كارغير قانوني است
در اين يك ماه باقيمانده دست از پا خطا نكنيد كه بعدا جوابگويي وتعليق از خدمت به دنبال داشته باشيد
هم وزير وهم سازمان دامپزشكي دستورالعمل خلاف قانون بالادستي يعني مجلس صادر كردند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
قانونمند کی بود تو
دامپزشک 1
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
با سلام
متأسفانه و بدور از هرگونه جانبداری واگذاری صدور پروانه ها به نظام امری خلاف بود و از اول هم نبایستی انجام میشد چون نگاه کاسب کارانه به صدور پروانه و بدون در نظر گرفتن نیاز و تعیین ظرفیت مشکلات عدیده ای به بار آورده و میآورد همون بهتر که ادارات کل انجام بدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
2
8
ینی دیگه نظام دامپزشکی هیچ دخالتی نداره؟ خب خداروشکر
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
1
15
ببخشید ولی
میشه بگین دقیقا سالی چند بار قراره قانون عوض شه؟
میشه بگین سالی چند بار ما بابد پروانه بگیریم؟
میشه بگین دقیقا چنتا پروانه باید بگیریم؟
میشه بگین چند عنوان پروانه برا یه داروخونه باید بگیریم؟
پروانه تاسیس؟ پروانه مسئول فنی؟ پروانه فعالیت؟ پروانه ...؟
میشه بگین سالی چند بار بابت صدور پروانه ها باید پول بدیم؟
میشه بگین نظام‌چیکاره ست؟
میشه بگین کانون سراسری داروخونه ها چیکاره ست؟
میشه بگین دکتر های شاغل در داروخونه ها دقیقا چیکاره ان؟
میشه بگین ابلاغ قانونی که تو ماه آخر دولته و ممکنه ماه بعدش وزیر جهاد و رییس سازمان و رییس نظامش دیگه نباشن و افراد دیگه ای بیان و کلا بزنن زیر این قانون، چه معنی میده؟
میشه بگین چرا ما رو انقد اذیت میکنین؟
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
2
8
لازم هست صدور پروانه درمانگاه خصوصا نیمه وقت به ادارات دولتی واگذار شود متاسفانه نطام بسیار مقرضانه عمل میکنه در استان ........... علی رغم دستور کتبی رییس سازمان مبنی بر عدم صدور پروانه برای روسای ادارای و َسازمانی بسیاری از روسای ستادی و معاونین شبکه پروانه صادر شده ولی برای خیلیها که شرایط ندارن پروانه فقط به دلیل اختلاف شخصی رییس نطام دامپزشکی پروانه صادر نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عزیزدلم شما بالاخره مرغی یا شتر؟ شترمرغ؟
............
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عزیز دلم مرغی یا شتر ؟؟؟
حالت ردیفه ؟؟؟
دقیقا این دوستمون درست میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
پول نمیخواد دوست عزیز
خوشحال باشید که یه بار پروانه تاسیس گرفتید دیگه راحت میشید فقط سه سال یبار پروانه فعالیت ومسول فنی رو با مبلغ خیلی ناچیزی تمدید میکنن ادارات کل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
با نظرتون موافقم برخورد نظام در صدور پروانه ها کاملا مغرضانه و بی ضابطه بوده و رفتار پخته ای که در جهت حل مشکل همکاران و مردم باشه دیده نشده
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
6
6
واقعا خیلی مسخره شده سازمان دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
4
2
از کی شهرستانها شدند اداره کل استانها !عجب روابط عمومی
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
2
2
بگذارین رییسی بیاد تماشا کنین
دکتر پویا علی محمّد زاده
|
Germany
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
3
5
اداره کل دامپزشکی استان کردستان اولین اداره کل در سطح کشور است که پروانه فعالیت را برای تمامی داروخانه های فعال استان صادر کرد.
متاسفانه نظام دامپزشکی زیر بار اجرای ویرایش جدید نرفته و نظام استانها اخرین ویرایش را اجرا نکرده اند و این نساله باعث سردرگمی بخش خصوصی شده است.
گاها نظام استان در صدور برخی پروانه ها بجای اجرای قانون کارهای عجیب و غیر کارشناسی کرده و اسم انرا تسهیل گری گذاشته‌. اگر یک بازرسی دقیق از نحوه صدور پروانه های مراکز موضوع ماده ۲ قانون افزایش بهره وری توسط نظام استان انجام شود و نتایج آن منتشر شود به این مساله پی خواهید برد. متاسفانه در آخرین جلسه شورایی که داشتیم به جناب آقای دکتر لامعی اعتراض کردم که چرا به رییس نظام استان گفته اید اجازه لازرسی به بازرسان اداره کل ندهند. ایشان فرمودند که ادارات کل اجازه بازرسی ندارند. متاسفانه چون بازرس و نظارت صحیحی نیست شاهد اینچنین مواردی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
2
5
خوب دیگه راحت تر دوستان شاغل در بخش دولتی پس از ۳۵ سال خدمت صادقانه تشریف میبرن مجوز داروخانه رو هم میگیرن
آقای سازمان دامپزشکی اگر دلت برای اشتغال جوان ها میسوزه همه مجوز هایی که به بازنشسته هات دادی رو پس بگیر بده به جوان ها اونوقت هیچ بیکاری نمیمونه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دقيقا در استان ............... بعد از رفتن ............. فورا به دو نفر از بازنشسته ها ده روز بعد بازنشستگي پروانه داروخانه دادند
يكي ديگر را هم كه زمان ......... امتيازش به ...... نميرسيد و در ...... پروانه گرفت فورا داروخانه به ....... منتقل كردند
سازمان دامپزشكي بخش خصوصي را درجه ٢ميبيند
مدعي هستند ما سي سال براي دامپزشكي زحمت كشيديم حق مان است

البته زير كولر نشستن خيلي زحمت دارد
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
3
4
زیاد سخت نگیرید ، چند تا از دوستان و آشنایان ............... و چندتا از مدیرکل ها می خواهند پروانه داروخانه بگیرند به مجردی که پروانه برای ایشان صادر بشه همه چی به جای قبلش برمیگرده ، مطمئن باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
چه ربطی داره ناشناس پروانه فعالیت متعاقب پروانه تاسیس صادر میشه و پروانه تاسیس را نظام میده این به نفع بخش خصوصی است اولا هیچ پولی بابت پروانه فعالیت نباید پرداخت کنید ثانیا بدون مراجعه به اداره و از طریق سامانه پروانه رو دریافت میکنید
ناشناس
| Malaysia |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
اخه صدور پروانه توسط اداره چه نفعی داره که میگی؟
نفع مالی؟
خب ما همین الانشم یه بار پول برا دوتا پروانه تاسیس و مسئول فنی میدیم به نظام.
الان با فرض صدور پروانه توسط اداره و پرداخت نکردن پول این قسمت، خب باز که فرقی نکرد. ما پول نظامو قبلش دادیم.
برادر من حرف سرچندرغاز پول صدور پروانه نیست.
حرف اینه که صدور پروانه تحت هر عنوان توسط سازمان غیرقانونیه و این در حوزه اختیارات نظامه.
و البته این عنوان جدید پروانه من درآوردی توسط سازمان فقط برای اعمال فشار بر داروخونه هاست.
هنوز یادمون نرفته تا چند ماه پیش سازمان حرف از عدم صدور پروانه جدید داروخونه برای کنترل باقیمانده دارویی و همگامی با سازمان جهانی دامپزشکی و بهداشت جهانی میکرد
و الان یکهو شده مدافع کار آفرینی.
این سیاه بازیا دیگه قدیمی شده دوست عزیز.
خودشونن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
8
از کی تا حالا وزیر جهاد کشاورزی باید از نظام دامپزشکی باید اجازه بگیرد و بعد نامه ای به زیر مجموعه هاش ارسال کند!!!!!!. از کی تا حالا رئیس سازمان دامپزشکی باید از نظام اجازه بگیرد و بعد نامه وزیر رو به استانها ابلاغ نماید.هیچ کس و هیچ چیزی بالاتر از قانون نیست.همین رئیس نظام رو وزیر جهاد باید به رئیس جمهور معرفی نماید تا حکمش زده شود اونوقت زیر مجموعه های آن بیان و وزیر و و رئیس سازمان را با غوغا سالاری زیر سئوال ببرند.ما اداره کل استانها تابع دستورات و مکاتبات رئیس سازمان دامپزشکی هستیم و دستورالعملی که ابلاغ شده را اجرا میکنیم.صدور پروانه فعالیت برای مسئولین فنی داروخانه ها طبق قانون بصورت برخط و بدون حضور متقاضی با هزینه ای در حد خیلی ناچیز انجام میگیرد و اینکار از وظایف حاکمیتی دستگاه می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
1
کاملا درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
3
نظام جدا سنگ تمام گذاشته برای تمدید پروانه حدود سه میلیون هزینه گذاشته رو دست همکاران البته حدود یک و نیم میلیونش امتیاز بوده . خوب کاسبی از بین بره شاکی میشن دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
3
بخاطر اذیت هایی که نظام دامپزشکی برای صدور پروانه میکرد و همچنین هزینه های زیادی که بابت صدور یا تمدید پروانه داروخانه ، درمانگاه ، مرکز مایه کوبی از دامپزشکان میگرفت( گاها حتی ۶ میلیون ) و بخاط نارضایتی هایی که همکاران دامپزشک از عملکرد نظام دامپزشکی در استان ها داشتن ، سازمان دامپزشکی مجدد تصمیم گرفت که پروانه فعالیت ها رو مثل روال قبل ، خودش صادر بکنه
رئیس اداره تشخیص و درمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
3
سیستم صدور پروانه تاسیس توسط سازمان نظام دامپزشکی فقط و فقط به نفع کسانی است که پروانه داروخانه و درمانگاه دارند و اگر واجد شرایطی بخواهد داروخانه جدید بزند یا درمانگاه جدید بزند آنچنان در پیچ و خم قوانین من در اوردی و دست و پا گیر نظام می افتد که از درسی که خوانده پشیمان میشود در آخر هم چیزی گیرش نمی آید اعضای نظام منظورم شورای نظام در هر استان در شهری که خود پروانه داروخانه یا درمانگاه دارند به هیچ عنوان پروانه جدید نمیدهند ولی اداره کل ها ذینفع نیستند ضمنا بابت پروانه تاسیس ۵۰۰ هزار تومان بابت پروانه فعالیت ۵۰۰ هزار تومان بابت گواهی سوء پیشینه حرفه ای فکر کنم ۵۰ هزار تومان دریافت میکنند ضمنا به هیچ شکایتی در هیئت تخلفات رسیدگی نمیکنند باید این شرایط تغییر کند با این سیل عظیم فارغ التحصیلان جدید دیگر نمیتوان انحصاری برخورد کرد حمایت کنید تا بتوانید کار کنید لطفا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
2
با سلام و احترام
به نظر بنده بهترین کار همینه که به ادارات کل استان ها و نظر نهایی با مدیرکل استان باشه. با توجه به هرج و مرج و نامشخص بودن فعالیت نظام و بعضا پارتی بازی هایی که در این صنف انجام میشه(مخصوصا در استان های کوچکتر) قطعا نظام صلاحیت رسیدگی به این بحث رو نخواهد داشت
کاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
1
باسلام واحترام بنظر من هم بهترین کار همینه. اداره کل استان و شهرستانهای تابعه از ظرفیت درمانگاه و داروخانه بیشتر اطلاع دارند .
نظر شما
ادامه