کد خبر: ۶۵۲۳۹

حکیم مهر: ثبت‌نام دوره تابستان در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۶ تیرماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام دوره تابستان در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع دکتری حرفه‌ای، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) از روز ۲۶ تیرماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به روسای واحدهای مراکز استان(دبیران هیئت‌امنای استان‌ها)، روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شروع کلاس‌های درسی از تاریخ ۲ مردادماه لغایت ۶ شهریورماه ۱۴۰۰ (۶ هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت‌نام و امتحانات؛ و زمان برگزاری امتحانات از تاریخ ۶ شهریورماه لغایت ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است.

تعداد کل ساعت‌های تدریس دروس نظری در دوره تابستان مشابه نیمسال‌های اول و دوم بوده و طی ۶ هفته آموزشی به‌صورت مجازی (غیرحضوری) اجرا می‌شود و فقط بخش نظری دروس قابل ارائه است.

واحدهای دانشگاهی موظف هستند در خصوص واحدهای درسی ارائه شده اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و به‌گونه‌ای برای تشکیل ۱۷ جلسه کلاس برنامه‌ریزی کنند که برای هر درس در هر هفته حداقل ۳ جلسه یا حداکثر ۴ جلسه در نظر گرفته شود.

حداکثر تعداد واحدهای درسی قابل اخذ در دوره تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی گروه علوم پزشکی و دامپزشکی به شرح ذیل است:

 

همچنین اخذ دروس وصیت‌نامه امام (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای انتخابی ذکر شده بلامانع است.

دانشجویانی که در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دروس کارآموزی در عرصه، کارآموزی، کارورزی و واحد پایان‌نامه را اخذ یا تمدید کرده‌اند و ناتمام باقیمانده، تداوم آن در دوره تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بلامانع است.

نظر شما
ادامه