کد خبر: ۶۵۲۴۳

حکیم مهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی در چهار حوزه سگ گردانی، شرب خمر، ساخت و نگهداری مشروبات الکلی و رانندگی پرخطر در دستور کار مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان قرار دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «محمدرضا حدادزاده» صبح امروز در جلسه کمیته راهبردی قضائی انتظامی استان اظهار کرد: در سال ۹۸ بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان در حوزه بی نظمی‌های اجتماعی بر چهار حوزه تفاهم شد تا سخت‌گیری جدی صورت گیرد که نتایج خوبی داشته است.

وی برخورد با سگ‌گردانی را از مطالبات عمومی ذکر کرد و افزود: در موضوع سگ‌گردانی مکرر به پلیس امنیت تاکید شد که در این حوزه هیچگونه مسامحه ای صورت نگیرد که در این راستا رصد خرید و فروش سگ در فضای مجازی هم در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: شرب خمر و ساخت و نگهداری مشروبات الکلی از دیگر مواردی بود که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت که ماحصل آن کشفیات زیاد در این حوزه بود.

حدادزاده تصریح کرد: در حوزه رانندگی پر خطر طی جمع بندی با راهور مصادیق رانندگی پرخطر، علاوه بر آن چیزی که قانون به راهور اجازه داده امکان توقیف دارد مثل رانندگی با مستی، منتهی به تصادف فوتی، برخی مصادیق دیگر نیز استخراج و درجه بندی شد که در مواردی منجر به ارسال پیامک هشدار، اخذ تعهد و یا توقیف وسیله نقلیه بین دو تا شش ماه صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای وظایف قانونی دادسرا در آموزش ضابطین ۱۲ مورد آموزش در سه ماه اول سال جاری برگزار شده که نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می دهد.

 
نظر شما
ادامه