کد خبر: ۶۵۲۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهرجلسه جانمایی داکت ضدعفونی بازرگان با حضور «دکتر نقیبی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، مدیر کل پایانه مرزی بازرگان و معاون عمران و زیر بنایی، معاونت سلامت و سایر مدیریتهای در محل پایانه مرزی بازرگان تشکیل گردید.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی ، در این جلسه «دکتر سید بهمن نقیبی» معاون بهداشتی پیشگیری سازمان در خصوص تاثیر استفاده از داکتهای ضدعفونی در مرزهای ورودی کشور در جهت پیشگیری از ورود اجرام بیماریزا به داخل کشور توضیحات مبسوطی ارائه نمودند.

«اکبر پور» مدیر کل پایانه مرزی بازرگان نیز  توضیحاتی در خصوص  برچیده شدن داکت ضدعفونی بازرگان از محل فعلی با عنایت به دستور وزیر راه و شهر سازی و در جهت کاهش ترافیک نقطه صفر مرزی اعلام نمودند.

در این جلسه از مکان های پیشنهادی برای جانمایی جدید داکت ضدعفونی بازدید به عمل آمد و مقرر شد مدیر کل پایانه و معاون عمران و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اقدامات  لازم را در جهت معرفی و ارسال نقشه مکان جدید به سازمان دامپزشکی کشور مبذول دارند و موارد مربوط به نحوه تخریب ساختمان فعلی توسط واحدهای حقوقی سازمان دامپزشکی کشور و سازمان منطقه آزاد  ماکو مورد بررسی قرار گیرد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
3
6
با کمی دانش بیولوژی و میکروبیولوژی و اپیدمیولوژی میشود فهمید که داکت ضدعفونی فقط تاثیر روانی دارد و لا غیر! دانشی هم که نباشد میشود به کشورهای توسعه یافته نگاهی انداخت.
البته در پول دار شدن تولید کننده و فروشنده و ... اثر دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
2
باسلام و احترام// بیش از ده سال است که داکت های اینچنینی در بندر امام خمینی(ره) فعال هستند. بعنوان یک شخص مطلع که سابقه کار در این بخش را داشته ام عرض میکنم که از دید علمی اثر چندانی بر کاهش خطر انتقال اجرام بیماری زا ندارندولی برای پر کردن جیب صاحبان سایتهای ضدعفونی بسیار کارآمد هستند. تنها سودی هم که برای دامپزشکی دارند استخدام چند نفر همکار بعنوان مسئول فنی است. البته همکاران مسئول فنی در این بخش هم چالشهای فراوانی دارند.
نظر شما
ادامه