کد خبر: ۶۵۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج درباره گلایه مردم برای جولان سگ های ولگرد در سطح شهر، گفت: دو پیمانکار زنده گیر سگ در کرج داریم که البته حداکثر ظرفیت قراردادی کار در شهرداری کرج همین است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تیتریک، «محمد مسیبی» افزود: منکر وجود سگ در سطح شهر نیستم و به واسطه این معضل از شهروندان عذرخواهی می کنم، اما بضاعت ما همین است، تمام تلاش خود را می کنیم تا در طول روز حداکثر زنده گیری را انجام دهیم، کرج به شهرهای کناری هم متصل بوده و مرز دیواری نداریم.

وی اظهار داشت: هر سگ در طول سال دو مرتبه تولیدمثل کرده و هر بار ۸ قلاده سگ به چرخه اضافه می کند، شهرهای همجوار کرج پیمانکار زنده گیری سگ یا پناهگاه برای سگ ها ندارند، اگر هجمه جولان سگ ها و مسئولیت آن به شهرداری کرج بازگردد بی انصافی است.

مسیبی با اشاره به اینکه قصور و کمبودهایی وجود دارد، تصریح کرد: کرج از نظر پناهگاه سگ وکلینیک دامپزشکی جز شهرهای خوب است، همچنین از سال گذشته تا کنون عقیم سازی و واکسیناسیون سگ های بلاصاحب رایگان توسط شهرداری رایگان انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج  در خاتمه با اشاره به اینکه عقیم سازی سگ ها به واسطه کاهش جمعیت سگ ها بود، خاطر نشان داشت: جمعیت سگ های بلاصاحب واقعا زیاد است اما نیازمند راهکار استانی و همفکری مسئولین در دستگاه ها است تا شرمنده هم استانی های عزیزمان نباشیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
استخدام ۴ تا دامپزشک و یک اتاق جراحی برای عقیم سازی و سپس رها سازی این حیوانات نه بودجه ی خاصی میخواهد و نه امکانات خاصی. فقط اراده میخواهد و مدیری که از نظرات فنی و کارشناسی تبعیت کند
نظر شما
ادامه