کد خبر: ۶۵۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی خوسف گفت: ضرورت کار جمعی را می توان از جوانب گوناگون مورد بررسی قرار داد؛ زیرا انجام برخی کارها به صورت فردی امکان پذیر نیست، و لازم است تا به صورت گروهی صورت بگیرد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی، «دکتر شریفی» رئیس شبکه اظهار داشت: از آنجایی که فعالیت های حوزه دامپزشکی بطور زنجیروار به یکدیگر مرتبط می باشند. لذا بدون خردجمعی و کار گروهی انجام انها امکان پذیر نمی باشد گاهی نیز هر چند امکان انجام کار به صورت فردی وجود دارد، اما مستلزم تحمل هزینه فراوان و فشار زیاد است، که از لحاظ کیفیت اجرا نیز قابل مقایسه با صورت جمعی آن نیست. گروهی انجام ندادن کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست.

در ادامه شریفی ابراز داشت: برای پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کل کشور نیاز به خرد جمعی و کارگروهی (team working) می باشد که این مهم در شبکه دامپزشکی خوسف به خوبی قابل لمس می باشد.

در پایان وی با مهم برشمردن کارگروهی و با بیان این نکته که انگیزه انسان در جمع، تشدید می شود اظهار داشت: وقتی ما با دیگران پیوند می یابیم، امیدمان به اتمام کار بیشتر می شود و استقامت ما برای پافشاری در پیگیری مقصد که پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان دامپزشکی کشور می باشد افزایش می یابد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
1
شما مسئول مطب نیستید
رییس شبکه و اداره باید و باید کار گروهی کند
یعنی تازه به این نتیجه رسیدید؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه