کد خبر: ۶۵۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر:‌ فردی که بدون داشتن مجوز مبادرت به تجویز دارو و درمان دامها می کرد به 3 ماه حبس محکوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره دامپزشکی نور، «دکتر مهدی اسلامی» رئیس دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت، افرادی که بدون اخذ مجوز و یا بدون داشتن پروانه درمان از سازمان دامپزشکی کشور مبادرت به درمان دام نمایند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی در ادامه گفت، درمان دام مختص دامپزشکانی است که دارای مجوزهای لازم از دامپزشکی باشند و دامداران باید از ورود افراد غیر دامپزشک که فاقد مجوز درمان هستند به دامداریهای خود جلوگیری نمایند.

اسلامی با تاکید بر این مطلب، از صدور حکم قضایی برای فردی که در بخش چمستان شهرستان نور به صورت غیر مجاز مبادرت به کارهای درمانی دام میکرد خبر داد و افزود، به استناد گزارش دامپزشکی نور، دادگاه بر اساس قرائن و امارات منعکس و موجود در پرونده بزهکاری این فرد را محرز و مسلم دانسته و مستنداً به ماده 11 قانون سازمان دامپزشکی و قانون اصلاح ماده 3 قانون مربوط به امور پزشکی متهم موصوف را به تحمل سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم نمود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
3
10
بزرگترین درمانگران غیرمجاز دامپزشکی داروخانه های دامپزشکی هستند که ما آنها را بعنوان "درمانگران غیرمجاز تابلودار" می شناسیم.
متاسفانه مسئولین سازمان نه تنها با درمان غیر مجاز(فروش بدون نسخه انواع دارو و آنتی بیوتیک و . . . ) توسط این گروه برخوردی نمی کنند بلکه با افزایش امتیاز لازم برای صدور مجوز داروخانه حاشیه امنی هم برای آنها ایجاد کرده اند که به درآمدهای میلیاردی آنها صدمه ای وارد نشود
نظر شما
ادامه