کد خبر: ۶۵۹۶۳

حکیم مهر: در راستای اطلاع رسانی به افراد جامعه در خصوص فعالیت ها و اقدامات نهاد سلامت محور دامپزشکی، ستاد بزگداشت چهاردهم مهر استان یزد، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی نموده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، با توجه به در پیش بودن چهاردهم مهرماه، روز ملی دامپزشکی، این مسابقه با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به اهمیت نهاد سلامت محور دامپزشکی در حفظ و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأثیرگذاری اقدامات دامپزشکان در تأمین دام و فراورده های خام دامی سالم، با نظارت همه جانبه از مزرعه تا سفره برگزار می شود.

با توجه به آنکه انتشار عکس در سطح رسانه های داخلی و استانی زمینه ساز شناخت جایگاه دامپزشکی و ترویج ارزش های مادی و معنوی در حوزه دامپزشکی به ویژه نقش سلامت در جامعه می باشد؛ لذا علاقه مندان می توانند؛ آثار خود را با رویکردهای درمان در دامپزشکی، دامپزشکی در حیات وحش و نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی تهیه و نسبت به ارسال آثار به واتساپ از طریق شماره ۰۹۱۳۲۵۳۹۶۷۱ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ آخرین مهلت ارسال آثار 3 مهرماه می باشد و سه نفر از برترین پدیدآورندگان اثر مورد تجلیل قرار گرفته و به رسم یادبود جوایز نفیسی به آن ها اهدا می گردد.


 
نظر شما
ادامه