کد خبر: ۶۶۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: تلاش تیم امدادی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در نجات گورخر مادر از زایمان زودرس و سخت به ثمر نشست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، بر اساس گزارش رئیس اداره شهرستان ابرکوه از ناآرامی گور باردار در محل سایت تکثیر و پرورش پنج انگشت، فورا با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تیمی متشکل از دامپزشکان متخصص حیات وحش و کارشناسان محیط زیست به شهرستان اعزام شد.

او افزود: از همان روز حیوان در قرنطینه و تحت کنترل قرار گرفت و مشخص شد گور ماده دچار زایمان زودرس و سخت زایی می‌باشد که با تلاش تیم امدادی اداره کل، کره بعلت نارس بودن به صورت مرده متولد و تا کنون وضعیت جسمانی گورمادر تحت کنترل می‌باشد و به گزارش دامپزشک اداره کل وضعیت گورخر در حالت پایدار قرار گرفته است.

همچنین مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد با حضور در محل سایت در جریان مراحل درمان قرار گرفت.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
1
تا جایی که بنده اطلاع دارم کورس تخصص حیات وحش در کشور وجود ندارد . اگر منظور شما دامپزشکانی است که در زمینه حیات وحش ، تجربه کافی دارند ، باید بفرمایید دامپزشکان متبحر در زمینه حیات وحش .
به کار بردن عبارت “متخصص “برای افرادی که فاقد تحصیلات آکادمیک در مقطع دکتری تخصصی در زمینه خاص هستند ، باعث میشود تا شان علمی دامپزشکی و همکاران متخصص مخدوش شود و اقدامات بعضا غیر علمی ، به نام ایشان مصادره شود .
نظر شما
ادامه