کد خبر: ۶۶۴۹۲

حکیم مهر: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهایی که در این واحد دانشگاهی محقق شده، رویداد ملی دام‌تاپ بوده که به همت گروه دامپزشکی دانشگاه برندی برای رشته دامپزشکی محسوب می‌شود و به مدت سه سال متوالی برگزاری آن بر عهده واحد شهرکرد است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «بنی‌طالبی» گفت: موافقت‌نامه اصلی مراکز رشد واحدهای فناور و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از مرکز بهداشت اخذشده که در این دو مرکز رشد انواع هسته‌های فناور، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال هستند و زمینه مهارت‌آموزی، کسب‌وکار و ارتباط بین دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کنند.

وی با تشریح ظرفیت‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: یکی از موارد برتر این واحد دانشگاهی داشتن سرآمدان علمی بر اساس پایگاه علم‌سنجی دانشگاه آزاد اسلامی است که گروه دامپزشکی واحد شهرکرد توانسته بین همه واحدهای دانشگاه‌های آزاد رتبه نخست را در کشور کسب کند. چهار دانشمند برتر دو درصد جهان در سال ۲۰۲۰ از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بوده که به دلیل شاخص‌های بالای علمی و انتشار مقالات در نشریات معتبر جهان این رتبه را کسب کرده‌اند.

 

نظر شما
ادامه