کد خبر: ۶۶۷۳۹
 

حکیم مهر: در حالی که «دکتر حسن لطفعلی پور» رئیس اداره دامپزشکی زرند در مورد کشتارگاه دام زرند گفته بود «در این مجموعه مدیریت، وضعیت بهداشت، وضعیت ساختار و تجهیزات بسیار اسفبار است»، سرپرست شهرداری زرند در بازدید امروز صبح از این مکان گفته است: خوشبختانه تمامی فرآیند های کشتارگاه از زمان ورود دام به سالن ذبح تا زمان استحصال گوشت در «دید کارشناسان بهداشت» و «دامپزشکی» می باشد و گوشت پس از این فرایند وارد چرخه بازار مصرف می‌شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای زرند، «محمد منصوری» در این بازدید با اعلام اینکه شهرداری در طی چند سال گذشته اقدامات خوبی برای ساماندهی وضعیت این مکان به انجام رسانده است، افزود: با توجه به هزینه ها و تجهیزات مناسبی که برای آن خریداری شده، قطعاً در جهت بهسازی کشتارگاه، باید برنامه ریزی اساسی انجام شود.

از اخبار مرتبط با کشتارگاه زرند و واکنش مسئولین شهرداری و ظاهراً عدم آگاهی آن‌ها از بار معنایی کلمه «اسفبار» و در مرتبه‌ای بالاتر «بسیار اسفبار» نتیجه می‌گیریم که تنها باید «پرتقال فروش» این مکان که تولیداتش سر سفره شهروندان زرندی می‌نشیند و با جان و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد را پیدا کرد!

شاید همین ناآگاهی از بار معنای کلمات در شهرداری، شورای ششم را به این نتیجه رسانده بود که باید بر روی شهردار شدن پورغلامحسینی پافشاری کند، چون شاید او با داشتن مدرک «دکترای ادبیات» به ابعاد و گستردگی معنای جمله کوتاه «بسیار اسفبار» اشرافیت کامل داشت و در نتیجه هرگز به خودش اجازه توجیه کردن اشتباهاتی که مستقیم با جان و سلامت مردم در ارتباط است را نمی‌داد!

معلم ریاضی سر کلاس مساله‌ای را طرح کرد تا بچه ها حل کنند و گفت: میوه فروشی ۱۵۰ عدد پرتقال خرید دانه‌ای ۲ ریال و فروخت دانه‌ای ۳ ریال و ۱۵۰ ریال سود برد. معلوم کنید ............ بعد یک مکث کرد و فهمید که خودش جواب مساله را گفته است. برای این که ضایع نشود، گفت: حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!

 

نظر شما
ادامه