کد خبر: ۶۶۹۴
تعداد نظرات: ۹۲ نظر

حکیم مهر - یک شرکت بوشهری در قراردادی کم سابقه با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موظف شده است تا سگهای ولگرد را شکار کند

با توجه به کثرت حیوانات ولگرد، خصوصا سگها و شغالها که تهدیدی برای سلامت ساکنین و کارکنان به حساب می آیند شرکت مذکور در اقدامی کم سابقه به شکار و ازبین بردن اینگونه حیوانات مبادرت می ورزد. مدیرعامل این شرکت در تشریح فعالیت شرکتش اظهار داشته است: ما برای شکار این نوع حیوانات از طعمه هایی که غالبا گوشت مرغ و یا گوشت قرمز هستند استفاده می کنیم که قبلا به نوعی سم مخصوص آغشته شده اند.

این شرکت همچنین از حضور ناظرین اداره ایمنی منطقه ویژه و بازرسان مخصوص حفاظت محیط زیست در هنگام شکارها خبر داده و افزوده است: سم هایی که به طعمه ها افزوده می شود سریعا در یک فاصله 10 دقیقه ای عمل می نماید که پس از آن لاشه های این حیوانات را به محلی مخصوص برده و در حضور بازرسان بهداشت و محیط زیست با موادی نظیر آهک معدوم و مدفون می نماییم. وی با بیان اینکه این مشکل یکی از عمده ترین مشکلات شهرهای ما است گفته است: برخی شهرداری های استان از این اقدام شرکت ما استقبال کرده و خواهان بستن قرارداد با ما هستند.

شرکت فوق برای این کار از 8 تا 10 نفر نیرو استفاده می کند که حقوق آنها را بصورت قلاده ای و با قیمت هر قلاده 5000 تومان پرداخت می نماید.

مدیرعامل این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا از بین بردن حیوانات از سوی محیط زیست مورد اتقاد واقع نشده است اعلام کرد: اینگونه نیست بلکه آنها در این زمینه با ما همکاری نزدیک دارند و بدون هماهنگی با آنها کاری صورت نمی گیرد و این کار نیز در جهت رفاه مردم انجام می پذیرد.

این پیمانکار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مشورت یک کارشناس جهاد کشاورزی و یک پزشک نیز بهره می جوید.

گفتنی است معدود پیمانکاران بومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر خلاف شرکتهای غیر بومی که پروژه های کلان فنی را اجرا می‌نمایند، بیشتر به کارهای خدماتی از قبیل، نگهداری فضای سبز، رستورانها، جمع آوری زباله ها و جدیدا همانگونه که گفته شد شکار سگ ها مشغول هستند.
این در حالی است که بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در سال 87 که به امضاء علی نیکزاد وزیر کنونی و معاون وقت وزارت کشور رسیده شهرداریهای کشور موظفند در جهت کنترل سگ های ولگرد با تشکیل اکیپهای بهداشتی به سرپرستی دامپزشک نسبت به زنده گیری اقدام کنند.

 

 

انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۳
سیاوش
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
67
19
این نونا خوردن نداره
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
وقتی عزیزتو گاز بگیرن و نزدیک ۱۲۰بخیه بخوره اونوقت بگو
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
داداش چرت نگو این نونا خوردن نداره چیه به قول این آقا وقتی عزیزتو گاز بگیرن میفهمی من الان خودم یه سگ درخونه پدر بزرگم هست که جلو خونه پدر بزرگم میشه جلو خونه میخام بکشمش چون داره هرجا رو کثیف میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
اتفاقا این نوناست که خوردن داره چی بهتر از امنیت برای زن و بچه مردم و بهداشت عمومی جامعه
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
خداوند هر چه را آفرید مقدس و پاک آفرید .......... همین سگهای به اصطلاح ولگرد با کمی محبت بهترین یار و رفیقی می‌شوند که نمونه انسانی هم ندارند، شما امتحان کنید به جای خشم ،محبت کنید به همه مخلوقات خدا چه انسان ،چه غیر،و بترسید از جنایت و آزار، چه سگ باشد چه انسان! که انتقام و تنبیه خداوند بسیار بهتر از انتقام حامیان مخلوقات اوست!
roshanaie
|
-
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
24
21
felan ke engar vojoode nahse ensan baraye salamat heyvanat khatare jedy mahsoob mishe
افشین
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
33
12
دقیقا با سیاوش موافقم ولی در کشور ما نونای .....تر از این راه هم میخورن بعضیا
متاسفم واقعا
محمدرضا
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
69
15
ما چرا سگ های ولگرد رو برای رفاه خودمون میکشیم ؟ چون از اونا برتریم و اگه کسی برتر از ما باشه حقشه که به ما ظلم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
چه نظر احمقانه‌ای، سگ تو شهر ما یه بچه رو کشتن تشکر از کسانی که این کار انجام میدن
فخار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
چرا ....... میگی ...اگه بچه خودت را سگهای ولگردکشته بودن تو الان بیرون خونه درحال سگ کشی بودی و وقت پیام فرستادن نداشتی...
یوسف
|
-
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
16
73
اگه اینجوری باشه که جامعه ی انسانی میشه جامعه ی سگی...

سگ ولگرد منیع بیماری،کثافت،ترس و ... است

اگه قرار باشه دلسوزی بکنیم بیچاره ویروس فلج اطفال که ریشه کن شد
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
.............، اخه اگه یکبار توسط همین سگ گازت بگیره ،یا توی مسیری کہ رفت وآمدت بیشتر تو اون راهه ،واون راه پرسگه(بلا نسبت)بیچاره ،می شی اگه بری پارت می کنن ،اون وقت چی می گی؟لابد فتوای گشتار کل سگ های جهان ومیدی
XY
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
8
15
mishe sagaro jam konim befrushim be chiniha.
az nazar din eshkali nadare, nemunash kharid va forushe sage negahban va madfue heyvanat be esme kude.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
13
77
سگهاى ولگرد را بايد از بين برد چون هيچ سودى ندارند فقط باعث ترس مردم ميشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
11
80
همین اقا وقتی ببینه سگ ها به زن و بچه خودش حمله کرده اند حتی ادم میکشه سگ که سهل است
پرنیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
13
73
نام این سم چیه؟ چجوری میتونم یک سگ بُکُشَم؟
محمد حسین
|
Germany
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
72
43
نفرین به حیوان ازاری نفرین به انسان های .........ی که دوست داشتنی ترین موجود خدا را نجس میدانند

حیوانات قبل از ما انسانها روی زمین بوده اند پس اونا جای مارو تنگ نکردند ما جای اونا رو تنگ کردیم

امیدوارم کسانی که با ازار و کشتار بیرحمانه حیوانات مخصوصاً سگ موافقند فرزندان و عزیزانشون مثل همون سگ ها جلوی چشمشون پرپر بزنند

راه حل کنترل جمعیت سگ های بی سرپرست زنده گیری واکسیناسیون و اقیم سازی است نه کشتار
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
........... اکه سگ به خودتو زن وبچت حمله میکرد بازم ............ میزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
........... نجس خدا و‌حرام الهی نجسه بخای نخای و کثیف و بلاشک مضرات ان از مننفعت ان بیشتر...سگها چی ولگرد جز ضرر چیزی نییتن وبااااااااااااااید کشته بشن تمام
..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
چرا نفرین میکنی ...... همه نظر دادن یکی توهین نکرد تو که همچی ارزویی میکنی الهی یه سگ هار بگیره اونیکه عاشقشی جلو چشات پرپر بزنه ببینم باز فیلم احساساتی بازی میکنی ضمنا هنوز عقیم و بلد نیستی بنویسی ............
آزادمنش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
من نمیفهمم فقطکشتن سگ گناهه؟
این خه در روزگاو گوسفند و مرغ میکشن که خوراک انسانهاست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
من هم سگها رو دوست دارم ولی این دلیل نمیشه جمعیت سگهای ولگرد بچه ها و زنان رو تو معابر شهری مورد حمله قرار بدن ، چیزی که خودم بارها دیدم و حتی بر سر خواهرزادم اومده .....
کلهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
چه نظر احمقانه ای همین چند روز پیش سگ یه بنده خدا رو توی منطقه مسکونی گرفت بردنش بیمارستان چشم راستش رو تخلیه کردند
لعنت به اونایی که به این حیوونا غذا میدن و باعث زیاد شدنشون میشن،چه اونایی که پانسیون دارند و تکثیر میکنند چه اونایی که مثل عقب افتادن ها سگ نوازی میکنند جای یتیم موازی
اگر عزیزانتون هم این حادثه براشون پیش بیاد همین نظر رو دارید
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
من خودم سگ‌ دارم تو خونه ولی این که یسری سگ رو کردن بت مسخره است فقط سگ حیوان هست سوسک و پشه می کشن
مرغ و‌می کشن میدن سگ بخوره اون حیوان نیست
این بازی مسخره که ادعای حیوان دوسنی دارن هر حیوانی جمعیتش زیاد بشه و از محل سوکنتش بیرون بیاد خطر ساز میشه واسه طبیعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
16
73
نجس چیه... سگ ولگرذ، ولگرده... مزاحمه... من یه بچه دو ساله دارم هر شب تا ۶ صب بیدارم باهاش... این حیوونا جم میشن دور هم پارس میکنن تا خود صبح... این طفلی هی میخوابه هی شوکه میپره از خواب... بیشتر از ده تا سگ همزمان پارس میکنن... الان اینا رو عقیم کنن این صدا تموم میشه؟؟؟
ببرن پناهگاه هزینه نگهداری و غذاشونو کی میده؟؟؟
الان 4:06 دقیقه ی صبحه... بیدارم... نمیذارن بخوابیم... هیچ ارگانی هم هیچ زحمتی به خودش نمیده.. بچه ی بیچاره ی من و امثال من اینجا تاوان بی مسئولیتی شهرداری رو پس میده... دارم تو سایتا دنبال یه راهی واسه فراری دادن اینا میگردم... هیچی نیست... راهش فقط کشتنه... اسمشم که میاد همه طرفدار حقوق حیوانات میشن!
من حق آرامش ندارم؟ بچم چی؟ آدمای این حوالی چی؟
آقا اینا ولگردن... مزاحمن... نمیفهمین چرا؟؟؟؟
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
................. اگه فکر میکنید حق اونا مرگه؟ مگه شما خدایید که این مخلوق پاک و مهربون خدا رو لایق کشتن میدونید؟ همه زندگیشونو ترس و وحشت کردین چ انتظاری ازشون دارین، واقعا متاسفم ک به شما بگن انسان
عادل
| United States of America |
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
ایول ... دقیقا گل گفتی
هیچکس به آلودگی صوتی که این سگها دارن توجه نمیکنه !!!
قبلا توی هر روستا چند تا سگ بود تا شغال و گرگ و ... مرغ و جوجه و گاو و گوسفند رو نگیرن .
الان توی هر کوچه خیابونی سگ هست .
توی اکثر خونه ها سگ هست
سگها هم که به هم میرسن به هر دلیلی پارس میکنن . با اون صدای انکرالاصوات
فکر کن ساعت ۴ صبح یهو با صدای چندتا سگ از خواب بلند بشی و صبح هم باید ساعت ۸ صبح سرکار باشی ...
اونوقت بازم به این حیوون میگی با وفا و زبون بسته ؟؟؟ دیگه اون لحظه ساعت ۴ صبح دوس داری سر به تن این موجود بی مصرف نباشه .
و کلا این حیوون چه مصرف شهری میتونه داشته باشه ؟؟؟ واقعا وجودش توی کوچه و خیابون بدرد چی میخوره ؟
اصن کجای اکوسیستم هست ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
22
30
انسان‌ها بجای ارتقا منزلت انسانی تبدیل به حیوانی خود خواه و بدونه احساس انسانی شده اند .تاوان این نادانی را بشر پس خواهد داد.
یاسمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
20
36
سلام، همه سگ دوست شدنه،، پس اونایی که ازسگها حمایت میکنید بیاید ببریدشون توخانه ها تون و ازشون مراقبت کنید، سگهای ولگرد و ازار دهنده را باید کشت، چون واقعا باعث ازار میشن ،شب که میشه باهم میان زوزه و عوعو میکنند تا صبح نمیزارن بخوابیم، من بانظر اقای ناشناس موافقم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
سلام من امشب ده بار باصدای سگها بیدار شدم خدایی آزار دهنده هستن من دلم میسوزه ولی چاره ای نیست خدا شاهده دختری در خیابان سگ حمله کرد صورتشو پاره کرده الان از سن ازدواجش گزشته کسی نمی گیره باید کشته شوند حتی انسانهارا با کورنا کشتن تا میزان جمعیت شود حالاینا که سگ هستن اگر مشکل ساز نباشن هیچ کس راضی به کشتنشون نمی شود
adel
|
United States of America
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
19
30
یکی بیاد بهم یاد بده چطوری واسی گربه سم درست کنم ماشینم داغون کردن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
8
33
با یاسمن موافقم اقای حمایت از حقوق سگا وردار چند تا ولگردشون رو ببر تو خونه ازشون نگه داری کن یا یه مکان بزن دور از مردم هر چی سگ ولگرده ببر اونجا تا هیچ کس نکشه اونا رو جایی که محل زندگی ادمه محل زندگی سگ نیست کسی نمیگه نجسن یا که ما برتری داریم بهشون فقط چون مزاحم مردم میشن یا باید بمیرن یا ببرنشون یه جایی که دور از ادما باشن اگه ادمیزاد هم باعث ازار و اذیت بقیه مردم بشه میبرنش زندان سگ که جای خودشو داره من به شخصه حیووناتو دوست دارم سگ رو هم دوست دارم ولی همین الان ساعت ١٢ شبه یکیشون رو مخمه صداش واسه یه ثانیه هم قطع نمیشه .الان دقیقا بگید من و این مردم بریم از این محل همه چی حله یا یه سگ بره حل میشه کدوم درسته اگر نهادی پیدا نشه جمعشون کنه باید کشتش غیر اینه نظر بگید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
6
42
سگی که مزاحم استراحت خانواده هاست ولگرد یا غیر ولگذد باید از بین بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
37
22
اخخخخ.چقد قلب ادم به درد میاد بین اینهمه انسان قصی القلب و نادان زندگی میکنه.چقد دلم میخواست تو هر کشور دیگه ای بودم جز ایران که خیلیاشون حیف اسم انسان که بشه روشون گذاشت.خودشیفته های غارنشین .ایشالا بلایی که ارزوشو واسه سگها دارین سر شخص خودتون بیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
شما لطفا دهن رو ببند کسی از شما نظر نخواست یه سری آدم به بهانه کا انسان دوستانه و نگهداری از سگ باعث اذیت و آزار مردم میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
چرا در برابر فهمیدن مقاومت میکنید؟ اگر یک نفر از سر شب تا صبح جلوی در شما آرام سوت بزنه میتونی بخوابی؟ داره پارس میکنه!! برای خودتون اتفاق نیفتاده و متوجه نیستید.
قوقولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
10
40
هرکی سگ دوست داره ببره خونش نگه داره....شهرجای سگهای مریض و ولگرد نیست...توکشورهای دیگه هم سگهای ولگردو میکشن...بیخودی کلاس نذارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
در آمریکا کشتن سگ ولگرد با سیانور آزاد هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
9
24
من حامی حیواناتم با کشتن سگ موافق نیستم ولی وقتی مزاحم انسانهاست باید یه فکری کرد هر کسی هم که عقل و شعور داشته باشه می‌فهمه که یکی که مریضه ممکن بیماریش به انسان انتقال پیدا کنه پس نباید تو محل زندگی انسان باشه اما کشتنشون نامردیه دولت باید هزینه کنه پناهگاه بزنه ببرشون عقیمشون کنه که هم تعدادشان کم بشه هم کنترل بشن ولی چه فایده تو این کشور به انسان اهمیت نمیدن چه برسه به سگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
5
14
منم دنبالیراهی واسه خلاص شدن از دست این سگها هستم
اما تو سایتها هیچی پیدا نکردم بخدا روز وشب از دست این سگهای ولگرد اسایش نداریم
یخواب نیم ساعته بدون صدای سگ واسمون ارزو شده
حقوق انسان پس چی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
5
19
باید سگهای ولگرد ازبین برن
ح م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
3
20
اسم این سم چیست از کجا باید تهیه شود
ک.ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
7
18
سلام دوستای که خیلی علاقه به ایجاد مزاحمت سگهای ولگرد دارن بیاییم شهرک صدرا چند تا سوم ببرین ما همه همسایه ها از سو و صدای سگهای بیخود که میخان قدرت نمایی کنن خسته شدیم من شبی ۳تا قرص خواب میخورم و فایده ای ندارد باید همهشون کشت دیوانه شدیم تو خانه نشستین نه صدای سگی نه چیزی میگی لنگش کن بابا ما مریض داریم حرف بعضیا تون آدم آتیش میگیره خیلی دلت میسوزه بیا چند تا شو ببر
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
8
17
سلام اسم این سم را بگین فقط شب را از ماااا گرفتن ..........
صادقیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
3
5
بایدکنترول شود
سید مهدی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
4
11
با سلام و احترام
خداوند متعال که آفرید گار سگ هاست ، سگ را فقط برای نگهبانی گله ، و منزل، و کارگاه، وغیره که لازم باشد جائز دانسته ولا غیر، یعنی وسیله ی برای محافظت از اموال ماست ،ونه برای عیش و رخت خواب ما! وخود پروردگار عالم سگ، وخوک، وکا فر را دریک سطح و یک اندازه نجس دانسته که احکام بخصوص خودشون را دارد ، کشتن حیوانات درصورتیکه به شما ضرر نرسانده باشد بدون دلیل ،هر چه وهر که میخواد باشه ازجانب پروردگار ممنوع و حرام است ، ولی کشتن حیوان مو زی یعنی حیوان که به شما ازهرطریقی زیان می رساند مجاز، و به شما حق دفاع از قلمرو ، وحریم تون رو میدهد ، کما اینکه خود حیوانات هم بصورت فطری از حریم خودشون دفاع میکنند . واما این روز ها بعضی ها خیلی دچار افراط شده تاجایی که فکر میکنه که هم پدرش وهم مادرش وهم برادرانش و خواهرانش و خلاصه همه ی فک وفامیل شون سگه !!! ولی اگر شما به همین سگ زاده ی که همه ی تبارش سگه: بیای بگی پدر سگ اوووه اووووووه
پاسخ ها
علی
| Germany |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
سید ال ... خداوند هیچ کجای قرانش سگ رو نجس اعلام نکرده این شما ادمیزادها هستید که برای خود خواهی خودتون دنیا رو به گند کشیدیذ دریاها اسمون زمین کوها طبیعت و حیوانات از دست شما در امان نیستن میرید تو قلمروی ک هزاران سال خونه اون حیوانات بوده خونه میسازید بعد میگیذ صداشون آزار میده؟؟امان از این ادمیزاد دوپای سنگدل هرکس سگ یا گربه ایی رو بکشه به هر دلیلی تاوان سنکینی پس خواهد داد تمام حیون آزارها همه عاقبتشون به شر میشه یا مرگ دردناکی رو تجربه میکنن یا داغ عزیز میبینن چون اون حیونا بی زبان و بی دفاع و معصوم هستن اگر انسانهای درستی بودیم در هر محلی که میبینید تعداد سگها زیاده پول جمع کنید اونها رو عقیمسازی کنید خودبخود تعدادشون کم میشه که این کار وظیفه شهرداریهاست اما از اونحایی که هیچ کاری رو در مملکت درست انجام نمیدن بابت هرسگ از دولت برای نگهداری و عقیمسازی ۱۴۰۰ میکیرند اما پسماند شهرداری این پول رو به جیب مبارک میزنه و با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزارتومان به پینانکاران نون خون سگ خور اونها رو با شنیع ترین و درد ناک ترین شکل میکشن این در حالیست که کشتار سگها بهیچ عنوان از تعداد ادنها کم نمیکنه این رو بزرگترین کارشناسان داخلی و خارجی تایید کردن کشتن سگ باعث میشه قلمرو خالی و سگهای جدید جایگزین شوند یکم انسان تر باشیم این سگها تا آزار نبینینند به کسی حمله نمیکنند برای مثال کشور ترکیه هرجا میری تو پیاده رو تو مترو تو فروشگاه سگ خوابیده گربه خوابیده اینجوری ک شما میگیذ باید نسل مردم ترکیه منقرض شده باشه همینقدر دلسنگ هستیم که هیچوقت حال روز این کشور درست نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
7
30
من در در باغ و خانه ویلایی 30مرغ تخم گذار داشتم همین بهار امسال سگ های ولگرد همه را داغون و خورده بودن شما که طرفداری می کنید بیا خسارات من و بده تا نکشم چون مرجعی نیست می کشم و خواهم کشت تا الان بالای 50 قلاده رو کشتم ..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
درود به شرفت اسم اون سم چیه یه سگ آسایش برام نزاشته خودم میخام بکشمش جواب این آدمهای احمقم نده اینا خودشون تو سطح سگن کار مثبتم بخان انجام بدن برای سگ انجام میدن نه برای انسان
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
ماشالله خدا قوت
علی
| Germany |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
اگر دیدی هر روز از این چاله در میای میفتی تو اون چاه و همش گرفتاری مریضی خانوادت مشکل دارن عزیزات خیر نمیبینن بدون نفرین اون سگها دودمانت رو تا به باد نده ولت نمیکنه مطمئنم که داری تقاص پس میدی منتها شعور و عقلت نمیرسه ک مشکل از کجاست و از کجا داری میخوری اینو به تجربه دارم بهت میگم کسیکه حیون بیگناه و بی زبان مخصوصا سگ و گربه رو بکشه خیر نمیبینه یا زنش مشکل دار میشه یا دخترش یا فرزندانش نا خلف میشن یا مرگ مریضی دست از سر خانوادش بر نمیداره یا به مرگ سخت یا بیماری لاعلاج زجر کش میشه اگر هنوز زنده ایی برو از روح همون سگها طلب بخشش کن و از این به بعد فرهنکسازی کن توضیح بده به افرادی ک شبیه خودت فکر میکردن و تا میتونی به حیونا و همون سگا خدمت کن
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
دمت گرم
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
اسم سم چیه توروخدا
کلهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
دمت گرم،خدا خیرت بده
چندتا مثل شما توی هر محله باشه مردم در آسایشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
4
18
آقایی که سگ میاری خونت تا صبح واق واق میکنه
سره ظهر
نصف شب
همسایه چه گناهی کرده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
4
7
سگ به جای خودش حیوون مفیدیه و داشتنش خیلی هم لازمه مثلن نگهبانی دامداری پلیس هلال احمر ولی نباید مخل آسایش روانی و بهداشتی افراد باشد جای سگ ولگرد توی خیابونا نیست آرامش و آسایش حق مردمه باید به هر طریقی شهرداری سگهای ولگردو از بین ببره همین افرادی که ادعای حمایت از سگها رو دارن اگه فقط یکبار براشون از طرف این سگها مشکلی پیش بیاد بازم همین نظرو دارن شهر محل زندگی انسانهاست نه حیوانات موذی و ولگرد همینطور که درطبیعت هم حیوانات حق زنگی دارن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
3
11
آقا لطفا اسم یه سم موثر برا کشتن سگ رو بگید. با مرگ موش میمیرن؟چطوری باید داد بهش یعنی بمالی به گوشت اونوقت گوشت رو میخوره؟؟؟
یا اکثر امامزاده ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
13
10
کسانی که حیوون دوست هستن مثل من. وقت خودشون رو با بحث کردن با افراد جاهل مثل کسانی که میگویند سگ های بی سرپرست را باید کشت تلف نکند.اینا هر چی هم بگن ما عقیده های خودمون رو داریم. اگه اینا ظالم هستن؟ ما چیکار داریم خب باشند. من عادت دارم با کسی صحبت کنم که آمادگی سنیدن و گوش دادن به حرف منو داشته باشه که اینجوری ذهنیت مردم نسبت به سگ های بی سرپرست بد نشه.هر کاری یک راهی داره و ساده ترینش رو میگم.شما خودتون رو بزارید جای اون سگ حالا بگو ببینم وقتی تولید مثل توی قریزه ی شما هست دوست داری بکشنت؟من خودم تو شهرک زندگی میکنم.هر شب میرم و بهشون غذا میدم. یک گله ی 14تایی هستن که حتی پریروز خواهر کوچک من رو هم گرفتن دو تاشون من هم خیلی خونسرد بردمش درمانگاه و خطر رفع شد.من خواستم حرفم رو با زور جلو نبرم چون تاثیرش از بین میره.یادتون باشه که باید سگ رو عادی ببینید و رفتار باهاش رو بلد باشید.امید وارم دیگه خاطره ی بد از سگ توی ذهنتون نماند.
Masood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
22
9
داشتم نظر هاتون رو میخوندم. واقغا متاسفم. الحق که کمترین زجر برای شما مردم مرگه. انقدر از خود راضی و مغرور شدین که نشستین و فقط بلدین زورتون رو به این سگ ها برسونید. .......................
تا کسی اذیتشون نکنه. تا بچه های .......... خودتون با سنگ اونا رو تحریک نکنن. اونا هیچ کاری به کسی ندارن. اونقدری خودخواهید که حاظر نیسین ته مونده غذاهاتون رو براشون بریزید.. سگ ها اونقدر محتاج نوازش اند و زود به ادم ها اعتماد میکنند. .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
6
10
برخلاف غربی ها برای ما اول جون آدم مهمه بعد سگ و گربه. اگه تهدید میشی از دم قتل عامشون کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
4
8
تو پارک محل ما تعدادی سگ تقریبا هار هستند وقتی یه خانمی را که بهشون غذا می ده می بینن به هر رهگذری حمله می کنند و کسی هم پاسخگو نیست هر چقدر هم تماس می گیریم فایده ای نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
4
6
محله و شهرو روستا جای سگ نیست ، هرکی هم گوبازی حقوق حیواناتو داره بره ببرتشون خونه خودش
خانم باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
2
7
با سلام. طبق قانون سال 87 و 1400 شهرداری موظف به جمع آوری و عقیم سازی و نگهداری در مکانی خارج از محل زندگی شهری و روستایی است.
اما شهرداری ها اصلا کاری نمی کنن. شهرستان دماوند در استان تهران سال 99 دارای 200 سگ بود و حالا شد بیش از 3هزار سگ. دیگه مردم خودشون به فکر دفع سگ ها افتادن. شبا نمیشه خوابید.
لطفا اسم سم این شرکت استفاده می کرد بگید ما هم تهیه کنیم.
پاسخ ها
علی
| Germany |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بکش تا ببینی چطور سر عزیزانت تقاص خواهی داد
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
3
12
کی جوابگوی منه که دخترم با پارس سگای ولگرد ترسیده و تکلمشو از دست داده، اون ......... که از اینا حمایت میکنن جوابگو ان، شهرداری که جمعشون نمیکنه!! پس کی باید جمعشون کنه!؟ حامی حقوق حیوون جمعشون کن و یه جای محصور بهشون برس یا بده شهرداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
6
7
من خودم با بچه ها رفته بودم پارک. خودم با چشمم دیدم که یک بچه کوچک که تازه راه رفتن یاد گرفته بود آرام به یک سگ بزرگ که نشسته بود نزدیک شد. سگه یهویی بهش حمله کرد و به شدت پارس کرد. بچه بیچاره صداش قطع شد و اونقدر ترسید که که نتونست گریه کنه. پدرش اومد و بغلش کرد ولی مادرش به سر و صورت خودش میزد که چرا گریه نمیکنی. نمیدونم بچه از ترس چه بلایی سرش اومد. تکلیف چیه؟
قارون
|
United States of America
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
6
4
بابکاربردن کلمه اگر نمی توان جنایت راتاییدکرد.بکاربردن اگرسگ به شماحمله کردو...
بی معنی است.مثل این است که قصابی رابه قتل برسانی پگویی اگرباساتوربه توحمله میکرداین حرف را نمی زدی.همه سگهاکه حمله نمی کنندبرعکس اکثرسگهای بقول شماولگردترسوهستندوبانزدیک شدن به آنهافرارمی کنند.اصلاچرابایدسگ ولگردشود؟!
سگ هم ازمخلوقات خداست ومانندبقیه مخلوقات حق زندگی دارد.وازآنجاکه دارای تنوع نژادی است کشتن آنها باعث انقراض بعضی نژادهاخصوصانژادهای بومی ایرانی شده و می شود.درضمن عمرسگ طولانی نیست پس زادوولدسگهانمی تواند باعث افزایش سریع جمعیت آنها شود.اگرشهرداریهاپارکهایی رابرای سگهای ولگردتعیین کنندوفقط زباله غذایی رستورانهاوقصابی هاارابه آنهابدهندمشکل حل خواهدشددیگرسگهابرای یافتن غذادرسطح شهرهاپراکنده نخواهند شد.درموردمدفوع سگهاهم نبایدسگهارامقصردانست زیرا اگر شهرداری‌ها به وظایف خوددرامرنظافت محلات وخیابانهابطورجدی بپردازندشاهدهیچگونه مدفوع سگ ودیگرزباله هانخواهیم بود.
و......به حقوق حیوانات احترام بگذاریمزیراحق حیات راخالق تعیین کرده است ومابایددربرابرخالق سرتعظیم فروگذاریم وحق اعتراض نداریم.
محمدتقی
|
United States of America
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
8
6
سگ هم مثل بقیه موجودات حق زندگی داره
خودش که حیوان است و طبق غریزه ای که خدا به او داده زندگی می‌کنه اصلا کلمه مردم آزاری برای اولین معنی است.شماانسانهای عاقل که خداشمارابرای سازندگی وسروسامان دادن به امورات زمین آفریده وعقل درست و حسابی داریدبایدبه زندگی حیوانات وسگهاسروسامان بدهیدوطوری عمل کنید که نه سگهامزاحم شماشوندونه شمامزاحم سگها.
بعنوان مثال سگ طبق غریزه خدادادی خودداری میکندوعمدی برای شمامزاحمت ایجاد نمی کند.شماکه عقل داری اگرخیلی به صدای پارس سگ حساسیت داری میتونی پنبه توگوشهات بزاری وبخوابی .یاارشماتنبل هستی و نمیتونی ازبچه ات درست نگهداری کنی اونو توپراک وخیابان رهامیکنی اگرسگ اوراگازنگیردمطمئنازیرچرخ اتومبیلهاخواهدرفت.پس باید به خاطر تنبلی وعدم صلاحیت جنابعالی ازنگهداری فرزندت
تولیداتومبیل و رانندگی راهم ممنوع کرد.یاچون پلنگهاوشیرها درنده هستندوممکن است به دامهاوانسانهادرروستاهاوعشایرحمله کنندبایدنسل آنهاراازبین برد.
خداست رانجس آفریدامابهش حق حیات داده است ودرمورداصحاب کهف موردتمجیدق برگرفته.نمیتوان بدلیل نجس بودن سگ کشتنش راتوجیح کرد.
اگرسگهای بی سرپرست راسیرکنیددیگربه خاطر گرسنگی پرندگان ومرغهای شماراشکارنخواهندکرد.و....
پس باید انسان بودنه اینکه از حیوانات انتظار انسانیت وعقل وشعورداشت.
شما حدی نیستید که درموردخلایق خدااعتراض یاشکایتی داشته باشید چون خدا به شماعقل و انسانیت داده اما به حیوانات غریزه داده.پس شمانبایدمزاحم زندگی حیوانات وسگهاشویدبلکه بایدطو ی برنامه ریزی کنید که علاوه برآسایش خود به حق زندگی سگهاودیگرحیوانات احترام وسرتعظیم فرودآورید.
عزیزی گفت سگهادرحدکافرهاهستند!
در ادیان مختلف ذکرشده که کافرهانیزحق حیات وزندگی دارندوفقط زمانی کشتن آنهاواجب است که به شماحمله کنندوقصدکشتن شمارا داشته باشند.اگرکشتن همه کافرهاواجب بود که خدا برای اجدادشماکه کافربودندپیامبران متعددنمی فرستادتاآنهاراهدایت کندوپیامب آن باید همه کافران رانی کشتن که اگر چنین می شدالان شماهم وجودنداشتید.پس حتی آزاردادن یاکشتن کافربی آزارهم گناه است و فقط حق داریداوراهدایت کنید.و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
9
7
سمو‌ باید‌ داد‌ به‌ حیوون‌آزار‌
لعنت و مرگ‌ بر‌ حیوون‌ازار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
6
2
سلام بهترین سم برای نابودی شغال هاچی هست
پاسخ ها
سیدجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
دوست عزیز.برو قرص سم یرنج بخر.فقط بادستکش داخل پلاستیک ریزریزش بکن و یک تکه گوشت روپاره کن ویک ریزه ازاون روداخلش جاسازکن وبا نخ ریزببند وبنداز جلوی شغال.کارش تمومه.ومواظب باش.استنشاق مستقیم ودر جایی اینکارو بکنی که باد هم بوی اون قرص طرفت نیاد که خیلی خطریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
2
2
سلام بنده سیدجان از استان گلستان هستم.قرص برنج قاتل حیوانات موذی مثل شغال.میتونی راحت تهیه کنی.ویک تکه کوچک از قرص رو داخل یک تکه گوشت جاساز کن وبده نوش جان کنه.کارش تمومه.ولی مواظب باش.جوری اینکار رو انجام بدی که دستکش داشته باشیو حتی موقع درست کردن حتی

قرص برنج قاتل حیوانات موذی.فقط با دستکش یک تکه از قرص توی گوشت جاساز بفرما.وبده بخوره.وحتی استنشاق مستقیمش خطرناکه
پاسخ ها
علی
| Germany |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
سید جان میدونی قرص برنج رو هرکس بخوره تا جون بده چه دردی رو باید تحمل کنه؟؟یعنی تمام محتویات داخل شکمت تبدیل به اب خون میشه
سگ کش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
2
10
اتیلن گلیکول یا همون محلول ضدیخ راحت سگ رو میکشه ۵ قاشقش برای کشتن یه سگ بزرگ کافیه طعمشم شیرینه و سگ میخورتش،روی گوشت بریزید و بذارین جایی که بخورن
پاسخ ها
علی
| Germany |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
شک نکن به مرگی دردناک خواهی مرد یا داغ عزیزت رو خواهی دید ک همچین راهکاری میدی اونم برای موجودی ک همه هیکلش وفا و مهربانیه برای موجودی ک زبان نداره از خودش دفاع کنه شک ندارم روزگار سختی رو میگذرونی یا در پیش خواهی داشت اون روز این حرف منو بیاد بیار ک از کجا داری میخوری عزیز جان توبه کن
سارا
|
Germany
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
6
5
........... فقط کشتن بلدین ................ جون سگها و گربه ها رو میگیرین!تو بیابون رفتین خونه ساختین جای حیوانات رو گرفتین حالام میکشین!وای بر این مردم حیوان ستیز که از علم و‌اگاهی به دور هستن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
4
5
سلام اونایی که تریپ حیوان دوستی وادای اروپایی ها در میارن فقط آمار بخونن چند تا آدم بی گناه میگم آدم توسط همین سگ ها گزیده وحتی کشته شدن رو بخونن آخه بی همه چیز اگر خواهرت یا دختر خودت م سگ گاز میگرفت اینو نمیگفتی جمع کنید این فاز حیوان دوستی رو ناراحتت همه سگ های ولگرد جمع کنید خودتون ازشون نگهداری کنید ما که قصی وقلب نیستیم ولی باید یه فکر اساسی بشه جمعشون کنن نمیدونم یه فکر بکنید خودمون کم گرفتاری نداریم حالا ایناهم شدن قوز بالا قوز
پاسخ ها
علی
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
......... امار حیونایی ک به دست ادما کشته شدن یا اسیب میبینن میلیاردها بار بیشتر از سگاییه ک کسی رو گاز گرفتن اول اکثر گاز گرفتگی ها بابت سگهای نگهبان و اموزش دیده هست ک امثال خودت اینجوری اموزششون دادن ک بگیرن سگهای بیپناه نمیگیرن مگر اینکه بچهای بی ادب و بی فرهنگتون برن آزارشون بدن من همیشه میبینم یجا ک یه سگ بدبخت خوابیده هر توله دوپایی ک رد میشه یه سنگی بهش پرت میکنه این موجود خیلی با معرفت و بامرامه ک توله ادمیزاذ رو تکه تکه نمیکنه از ده هزار آزاری ک بچها یا پدر مادرای بیشعورشون به سگ بیچاره بی پناه میدن شاید یکیش از کوره در بره حمله کنه ک اونم حقشه چطوریه شما ادما هرکس بهتون حمله کنه یا اسیب بهتون بزنه حق دارید دفاع کنید فقط سگ بیچاره حق نداره؟؟؟یه مورچه هم اذیتش کنی دستت رو گاز میگیره ما ادما خیلی خود خواهیم اسممون رو گذاشتیم اشرف مخلوقات اما اشغال مخلوقاتیم بخدا همیشه هرکار میخواید بکنید یک دقیقه تفکر کنید و خودتون رو جای حیوان بی زبان بزارید گرسنه تشنه بی کس کار مریض اسیب دیده یه گوشه میفتن ده دقیقه بخوابن صدنفر سنگشون میزنن این چ انسانیتیه ک دارید
ولف
|
Germany
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
1
9
بهترین وسیله برای کشتن سگ گلوله هست. با یه گلوله بزنید تو سر سگ مزاحم مخل آسایش
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
تو حرف نزنی کسی نمگه لالی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
1
آقا من یه مرد ۳۸ساله هستم منو امشب یه گله سگ دورم کردن و گازم گرفتن ...........................
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
یکم غذا بده با هات دوست میشن همیشه ازت مراقبت میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
1
1
سگ هار رو باید معدوم کرد با داروی بیهوشی داخل غذا بیهوش کنید بعد بندازید داخل چاله و روش خاک بریزد پاهاشم با چسب کارتن ببنید فقط واسه سگ هار اینکارو انجام بدید واسه بقیه سگها غذا نریزد سگ میره یه جا دیگه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
1
1
اره از ادمها ضعیفتر گیراوردین اسمشونو گذشتین ولگرد این بیچارها رو میکشید .........................
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
1
0
اول از همه باید اون ........... که برای سگ ولگرد غذا می‌ریزه محاکمه کرد،اگر خدا سگ رو آفریده خودش روزیش رو میده
نیاز به دایه نداره،بعد هم سگ های ولگرد و پانسیون های سگ رو باید به هر روش ممکن معدوم کرد تا این آسیب فراگیر بهداشتی و امنیتی حل بشه و اگر به تعویق بیوفته تبدیل به معضل و خسارتی جبران ناپذیر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
1
1
این مشکل فقط یه راهِ حل داره ، مردم باید سگ‌های محله و منطقه‌ی زندگی خودشون رو با سم از بین ببرند .
برای پیداکردنِ سمِ مناسب هم باید با یک داروساز و یک کارشناس محیط‌زیست مشورت کنن.
به سازمانِ حفاظت از محیط‌زیستِ شهر یا روستاتون مراجعه کنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
1
سلام وقت شما بخیر
با این امر کشتن سگ های ولگرد من خودم حقیقتا موافق نبودم و همیشه نهی میکردم حیوان ازاری رو ولی مسئله ای که وجود داره من خودم همین ۳ هفته پیش به خاطر حمله ۳ تا از این سگ ها با موتور سیکلت تصادف کردم و الان هنوز بعد از گذشت ۳ هفته سلامتیمو مثل قبل به دست نیاوردم و پا و دست های من مثل قدیم نیست واقعا اونایی که از این سگ های ولگرد دفاع میکنن یکبار فقط مورد حمله شون قرار بگیرن خودشون فتوای کشتار جمعی صادر میکنن جمعیتشون روز به روز رو به افزایشه مدام تهدیدی برای سلامت مردمه
من الان بعد از ۳ هفته تازه دیروز دوباره سوار موتور شدم باز هم همین سگ های ولگرد بهم حمله کردن اونایی که دم از حقوق حیوانات میزنین بیایین همین سگ هایی که مورد رعب و وحشت شدن رو ببرین ازشون نگه دارین کنین هم ما به اسایش میرسیم هم شما حقوق حیوانات رو رعایت کردین وگرنه که شما راه بهتری جز کشتار این سگ ها سراغ دارید که امنیت جاده ای که اسفالته و محل عبور ماشین موتوره سراغ دارید؟
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
0
1
نشستن پای کولریابخار براما حامی حیوانات شدن
خوب شماکه حامی هستی وحاظری یک انسان جونشو بهدخطر بیوفته بوسیله یه سگ واوتهاراازانسانهابیشتردوست داری خوب ازپای کولر یابخاری بلند شوبیابیرون ویه کاری انجام بده زنده گیری کن وببرشون یه جای دیگه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
0
2
اتفاقا سگ ولگرد راباید کشت
انشاالله کسانیکه حامی سگهای ولگرد هستند .................. تا ببینم اون موقع هم از سگ حمایت میکنن یانه
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
0
2
دستتون درد نکنه من نمی دونم تفاوت مورچه و سگ چیه اونوقت دارو میریزن هزاران مورچه کشته میشه ولی سگ رو یه عده سگ پرست چرت و پرت میگن حیوان موزی و به خصوص خطرناک باید حذف بشه سگ و مورچه نداره
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
0
2
سلام من خودم به شخصه اگر میدونستم چه سمی واز کجا باید بگیرم کل سگهای منطقه خودم میکشتم چون واقعا زیاد شدن واینکه میگن میبرن عقیم میکنن ولشون میکنن فایده نداره باید کلا از بین بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
0
0
به قول پریش سگ سگه چه بگیرش چه، نگیرش
نظر شما
ادامه