کد خبر: ۶۶۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: یک فوک در در ساحل بزرگ یارموث در نورفولک، در آخرین لحظات مرگ خود با آزار‌های دردناکی مواجه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسسات خیریه حمایت از حیوانات حادثه آزار فوک، در ساحل بزرگ یارموث در نورفولک را محکوم کردند و توضیح دادند که فوک در آخرین لحظات خود بسیار پریشان شده بود. پلیس نورفولک نیز به ساحل بزرگ یارموث فراخوانده شد تا از این پستاندار هفت فوتی در برابر مسافران بی رحم محافظت کند. اما علیرغم تمام تلاش آنها، این موجود چند ساعت بعد در دریا مرد.

برخی از افراد از جمله کودکان به شکل بی رحمانه‌ای به سمت این حیوان در حال مرگ سنگ می‌کوبیدند و برخی دیگر نیز با این حیوان سلفی می‌گرفتند. آژانس‌های حفاظت از حیوانات گفتند که این پستاندار دریایی در آخرین لحظات، خود را به دریا بازگردانده و احتمالاً در آنجا مرده است. مشخص نیست که پرتاپ سنگ، به منظور حرکت دادن فوک بوده است یا خیر. به نظر می‌رسید آن‌ها فقط می‌خواستند عکس بگیرند و این حیوان را با این حرکت بی رحمانه در آخرین لحظات مرگش آزار دهند.

سخنگوی RSPCA گفت که خیریه حمایت از حیوانات از شنیدن این گزارش‌ها شوکه شده است. این سخنگو افزود: این مسئله مهمی است که مردم باید از کنار فوک دور می‌شدند، زیرا نزدیک شدن به این حیوان بسیار ضعیف، باعث ناراحتی و رنج آن شده است. ما در مورد سواحل با فوک‌ها شریک هستیم و باید یاد بگیریم که به طبیعت احترام بگذاریم و از راه دور لذت ببریم و هرگز در روند زندگی آن‌ها مداخله نکرده و خیلی به آن‌ها نزدیک نشویم.

منبع: mirror

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
چه خبر از نتایج مرگ فوکهای خزری:


15 مهر - کد خبر: ۶۶۴۵۶
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور:
نمونه‌های اخذ شده از لاشه فُک‌های تلف شده سواحل خزر به مرکز ملی تشخیص ارسال شد/ پاسخ نمونه‌ها هفته آینده اعلام می‌شود


28 مهر کد خبر: ۶۶۶۹۵
نتایج قطعی در خصوص علت مرگ فک‌های خزری تا دو هفته دیگر اعلام می‌شود


و حالا 13 آبان:
همه چیز به فراموشی رفت.
نظر شما
ادامه