کد خبر: ۶۷۱۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی کشور مانع توزیع محموله تخم‌مرغ‌های کپک زده برای مصرف خانوار‌ها شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا،   «دکتر سیدعلی سیدعلی بابایی» خاطرنشان کرد: ۲ کانتینر از تخم‌مرغ‌های ترکیه‌ای کپک زده بودند و یک کانتینر آن تطابق بین تاریخ تولید و انقضا نداشت، از این‌رو مانع ورود آن به تهران شدیم .

  بر اساس نامه دامپزشکی استان تهران جلوی خروج و جابجایی سه کانتینر تخم مرغ ترکیه‌ای در تهران و با ورود بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه ۲۲ (جرایم اقتصادی) گرفته شد .

سیدعلی بابایی با اشاره به دلایل توقف واردات ۳ کانتینر تخم‌مرغ از ترکیه، گفت: سه کانتینر محموله تخم‌مرغ شرکت مهرآسای گلپایگان وارد گمرک شد که ۲ تا از این کانتینر‌ها به علت کپک‌زدگی و یکی از آن‌ها به علت عدم تطابق تاریخ تولید و انقضا مانع توزیع آن شدیم .

وی ادامه داد: این محموله توقیف شده است تا از سوی بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه ۳۲ (جرایم اقتصادی) تعیین تکلیف شود .

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان دامپزشکی کشور مانع توزیع این محموله برای مصرف خانوار‌ها شده است .

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا محموله‌های وارداتی قبل از ارسال به مقصد سلامت آن‌ها تایید می‌شود؟ گفت: این مسئله به اظهار صاحب کالا ارتباط دارد؛ اگر اظهار در مرز انجام دهد در همان‌جا سلامت محموله رصد می‌شود، اما اگر اظهار را ترانزیت کند محموله به گمرک شهریار می‌آید و در آنجا سلامت محموله تایید یا رد می‌شود .

سیدعلی بابایی در پایان خاطر نشان کرد: تردید نکنید نظارت سازمان دامپزشکی روی تمام محموله‌های وارداتی اعمال خواهد شد و کالا اجازه واردات محموله‌های غیربهداشتی را نمی‌دهیم .
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
2
2
نفرمایید پس از ورود قوه قضاییه تلاش بر این شد که عودت شود ولی دیگر دیر شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تهران خوبه باز که نمیذارن و سخت میگیرن من وارد کننده میدونم استان ............. اصلا نگاه نمیکنن و همش داره ترخیص میشه بدون هیچ دردسر و سخت گیری
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عه پس قرار شد که مشکلات استان دیگه رو بولد کنید که با شما کاری نداشته باشند ولی دیگه نمیشه دادستانی ورود کرده باید قبل از ورود دادستانی این کار رو میکردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
2
کپک زدگی درتخم مرغ میدونید یعنی ؟
عمق فاجعه . روچه حسابی قراربوده این تخم مرغ ها مصرف بشن ؟ این کاریعنی توهین به مردم ایران
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
2
دکتر جان از این به بعد در املای نامه ها دقت بیشتری بفرمایید نامه شما به دادستانی بجای مضبوط نوشته شده مبضوط که شایسته شما با اینهمه کمالات نیست
نظر شما
ادامه