کد خبر: ۶۷۲۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: یک کارگاه غیرمجاز و تبدیل ضایعات که اقدام به جمع آوری ضایعات کشتارگاهی و پسماند واحدهای عرضه فراورده های خام دامی سطح شهر و تبدیل آن به روغن در کارگاهی بدون نظارت و تایید دامپزشکی در حومه شهر یاسوج می نمود با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر علی روئین تن» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با تایید این خبر افزود: یک کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی جمع آوری و تبدیل ضایعات که اقدام به جمع آوری ضایعات کشتارگاهی و پسماند واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر و تبدیل آن به روغن در کارگاهی بدون نظارت و تایید دامپزشکی  در حومه شهر یاسوج می نمود، با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمدپلمپ شد.

دکتر روئین تن گفت: این واحد  چربی گیری غیرمجاز که در محیطی کاملا غیر بهداشتی فعالیت می نمود با جوشاندن چربی های کشتارگاهی و آلایش طیور همراه با برخی مواد شیمیایی ضمن ایجاد بوی بسیار نامطبوع، آلودگی آب، خاک و تهدید سلامت عمومی ساکنان منطقه را نیز دامن زده بود که خوشبختانه در اولین فرصت سریعا پلمپ و از چرخه فعالیت خارج گردید.

وی گفت: متقاضیان می توانند جهت سرمایه گذاری و فعالیت دراین بخش به اداره کل دامپزشکی استان مراجعه نمایند و با رعایت شرایط و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور نسبت به اخذ پروانه تبدیل ضایعات اقدام کنند.

رییس اداره دامپزشکی بویراحمد از مردم خواست گزارش فعالیت غیرمجاز کارگاه های مرتبط با حوزه دام ، طیور و آبریان را از طریق سامانه ۱۵۱۲ با کارشناسان و بازرسین دامپزشکی در میان بگذارند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
چرا از این مدل تصویرهایی که چیزی غیر مجاز کشف میشه تعداد زیادی .... آدم اونجا جمع هستن و عکس و فیلم برای رزومه جمع میکنن؟!؟
این همه ....... میرن دو نفر هم برن میتونن پلمپ کنن.
بعد اینها دارن به وظیفشون عمل میکنن عکس و فیلم هایی که میگیرن چیه
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
از هر اداره که به قول شما دو نفر بیان شلوغ میشه دیگه
نظر شما
ادامه