کد خبر: ۶۷۴۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
دکتر پیرعلی دکترای عمومی و تخصصی خود را از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران اخذ کرده و یک دوره تحقیقاتی نیز در آلمان گذرانده است ...

حکیم مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «دکتر یاسر پیرعلی» را به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر، «محمدعلی زلفی گل» در این حکم انتصاب خطاب به «دکتر یاسر پیرعلی» تاکید کرد: انتظار می‌رود تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات «دکتر سعید کریمی دهکردی» رییس پیشین دانشگاه شهرکرد در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

دکتر یاسر پیرعلی، سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد، دانش‌آموخته رشته دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد با مرتبه استادی است. وی دکترای خود در این رشته و دکترای حرفه‌ای این رشته را از دانشگاه تهران اخذ کرده و یک دوره تحقیقاتی نیز در آلمان گذرانده است.

از تالیفات کتابی دکتر پیرعلی می‌توان به کتاب‌های بیماری های مشترک انگلی انسان و دام، Parasitology ، بند پایان و بیماری‌های ناشی از آن‌ها، کنترل زیستی انگل‌ها و در کوچه سار آسمان اشاره کرد.

ریاست بنیاد نخبگان استان، مدیر  تحقیق هیات مرکزی جذب اعضای علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان،  مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد، رئیس پژوهشکده بیماری­‌های مشترک انسان و دام دانشگاه شهرکرد، معاون مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهرکرد و مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی از جمله سوابق اجرایی دکتر پیرعلی است.

عضو هیئت اجرائی جذب دانشگاه شهرکرد، رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی، دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان و پژوهشگر مرکز تحقیقات منابع طبیعی و امور دام استان، از دیگر سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد است.

استاد بسیجی نمونه کشور، استاد نمونه دانشگاه، پژوهشگر برتر استان، جوان نمونه استان و همچنین ثبت 5 اختراع در زمینه گیاهان از جمله دیگر سوابق دکتر پیرعلی است.

 منبع: ایرنا، تسنیم

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
3
این یکی از انتصابات خوبه
فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
5
انتخاب به جایی بود. مطمینم اینده درخشانی در انتظار دانشگاه شهرکرد هست. برای اقای دکتر پیرعلی ارزوی موفقیت دارم.
فارغ التحصیل دامپزشکی شهرکرد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
3
دکتر پیرعلی از جمله معدود اساتید بسیار باسواد و علمی دانشکده دامپزشکی شهرکرد هستند و بسیار بین دانشجویان محبوب.
انشالله الگویی مناسب برای همه باشند.
دکتر دربالعل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
2
تبریک خدمت آقای دکتر پیرعلی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
2
3
کاش دانشگاه رو حضوری میکردن
حمیدرضا یونسی بروجنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
1
استاد گرانقدر جناب دکتر پیر علی از اساتید ولائی و برجسته دانشگاه شهرکرد می باشند . یسیار با سواد و فروتن . ان شاء لله که انتصاب این بزرگوار منشاء برکات برای دانشگاه و دانشجویان باشد
نظر شما
ادامه