کد خبر: ۶۷۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر سیدعلی سیدعلی بابائی» در جریان بازدید از دامداری های شهرستان ری، از نزدیک در جریان فعالیتها و نیز مشکلات موجود در این حوزه قرار گرفت. 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، مدیرکل دامپزشکی استان تهران در حاشیه این بازدید، با توجه به نقش و اهمیت صنعت دامپروری در اقتصاد یک کشور و اینکه بروز برخی بیماریها در این بخش می تواند چه خسارات سنگینی به بار آورد، افزود: دامپزشکی استان در این راستا پوشش واکسیناسیون در دام ها را با حساسیت خاصی دنبال می کند.

این مقام مسئول با اشاره به وظایف دامپزشکی در خط مقدم مقابله با بیماریهای دام و طیور و علی الخصوص پیشگیری از بیماریهای مشترک گفت: کنترل، نظارت و حفظ سلامت دام و فرآورده های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان از اولویتهای اصلی دامپزشکی بوده و  لزوم نگاه ویژه مسئولین استان و شهرستان به مقوله بهداشت و سلامت بیش از پیش مورد نیاز است.

قابل ذکر است در این بازدید «دکتر علی رضا اکبرشاهی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان تهران و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، دکتر سیدعلی سیدعلی بابائی را همراهی کردند .



 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
2
از اینکه کت و شلوار را کنار گذاشتید و با لباس بهداشتی وارد مزرعه شدید این نشان میدهد که در حال رعایت اصول حرفه دامپزشکی هستید موارد اینچنینی برای فرا گرفتن بسیار است ادامه بدهید کت و شلوار برای نشست های خبری است نه بازدید میدانی و من الله التوفیق برادر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
آخه حساسیت این برهه زمانی و متوجه شدن
نظر شما
ادامه