کد خبر: ۶۷۴۷۹
 
 

حکیم مهر: صبح امروز «دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین و جمعی از مدیران این اداره کل با حضور در دفتر اعلایی استاندار قزوین ضمن تبریک انتصاب وی، گزارشی از وضعیت دامپزشکی استان ارائه کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر حمید زینالی» در این دیدار گفت: مجموعه دامپزشکی استان قزوین با 150 نفر نیروی متخصص وظیفه بهداشت دام و طیور و ایمنی غذایی هم استانیهای محترم را برعهده دارد و با توجه به موقعیت استراتژیک استان و مناطق پر تراکم پرورش طیور همچون آبیک که شاید بتوان گفت متراکم ترین منطقه پرورش طیور در دنیا است وظایف این اداره کل را بسیار با اهمیت ذکر کرد.

دکتر زینالی در بخش دیگری از صحبتهایش گزارشی از وضعیت بیماریهای دام و طیور در استان ذکر کرد و افزود: خوشبختانه استان قزوین از منظر بیماری های دامی وضعیت سبز دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: واکسیناسیون آنفلوانزای برای اولین بار در مرغداریهای استان مورد استفاده قرار گرفت و همچنین ایده ممیزی مرغداریها در سطح کشور از استان قزوین آغاز شد.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین ادامه داد: مجموعه دامپزشکی واجد یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاههای مرجع در سطح کشور است که به استانهای همجوار نیز خدمات ارائه می دهد و در بحث پدافند غیر عامل با نهادهای ذیربط همکاری دارد.

در ادامه این دیدار اعلایی استاندار قزوین ضمن تشکر از حضور همکاران دامپزشکی بر حمایت از واحدهای پرورش دام و طیور و آبزیان تاکید کرد. 

 

نظر شما
ادامه