کد خبر: ۶۷۵۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده» شبکه هیسپان تی‌وی (اولین شبکه تلویزیونی اسپانیایی‌زبان ایران) در این هفته به عکسی تاثیرگذار از آموزش میمون‌ها در سیرک و رفتار خشونت‌آمیز با حیوانات می‌پردازد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «عکس‌های تکان‌دهنده» به کارگردانی «کیانوش الطافی» که هر هفته با انتخاب عکسی تاثیرگذار و ماندگار در تاریخ به بررسی و نقد آن می‌پردازد، در این قسمت به عکسی از یونگژی چو عکاس چینی در مورد رفتارهای خشونت آمیز با حیوانات در چین اختصاص دارد که جهت آموزش برای انجام حرکات نمایشی در سیرک یا نمایش‌های خیابانی تعلیم داده می‌شوند.

این تصویر که در روز ۲۹ نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی ثبت شده، میمونی را نشان می‌دهد که به گوشه‌ای از دیوار پناه برده و با شدت ترس به چشمان مربی‌اش که شلاق به دست دارد خیره شده است.

به دنبال انتشار این عکس و بعد از سال‌ها فشار انجمن‌های حامی حیوانات، دولت چین نمایش حیوانات در سیرک‌ها را ممنوع و نظارت بر باغ وحش‌ها را به منظور جلوگیری از بدرفتاری با حیوانات، تشدید کرد. اما بسیاری از کسانی که در این حرفه به عنوان رام‌کننده حیوانات مشغول بودند، این محدودیت‌ها را نادیده گرفتند و این مصوبه قانونی عملا قابلیت اجرا پیدا نکرد.

«عکسهای تکاندهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی است که برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است. این برنامه روز جمعه ۱۹ آذر ماه ساعت ۰۳:۱۵ بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۰:۱۵ و ۱۹:۱۵و شنبه ساعت‌های ۲۱:۴۵ ،۱۴:۱۵ ،۰۸:۴۵ و یکشنبه ساعت ۱۶:۴۵ برای اسپانیایی‌زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی زبون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
3
هیسپان همین چیزا را پخش و روشنگری میکنه که مدام ماهواره اش را میگیرن دیگه!

یکم تبلیغ برا غولهای سرمایه داری و خشونت و فساد بزاره تا هواش را داشته باشن!!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
هیسپان را اسرائیل شکایت کرد به جرم تبلیغ ضد یهود و نژاد پرستی از تمام ماهواره های آمریکای جنوبی و اروپا حذف شد . دلیلش دخالت اسرائیل بود نه این جور ☝️اخبار
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
شبکه هیسپان تی‌وی بخشی از شبکه کانالهایی است که زیر مجموعه شرکت « اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی» است که این مجموعه در سال ۱۳۹۶ در ایران و اختصاصأ شهر …. تاسیس شده و تا سال ۱۳۹۹ به ۳۳ زبان دنیا پخش می‌شود که شامل۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای و ۵۳ رادیوی فعال، ۳۲ مؤسسه تولیدی و رسانه‌ای، ۴ مؤسسه فضای مجازی و ۹ خبرگزاری رادیویی دارد که مرکز اصلی این اتحادیه در ایران است و بخشهایی از آن در جنوب لبنان، بخش بزرگی در عراق، و چند پایگاه در امریکای جنوبی و حتی در اروپا مثل کشور آلبانی است. بعضی شبکه‌های این مجموعه مثل پرس تی وی که به زبان انگلیسی است، هیسپان تی‌وی به زبان اسپانیول ( اسپانیا و امریکای جنوبی)، عرب تی‌وی به زبان عربی، میموری تی‌وی به زبان اردو برای پاکستان، دارای شبکه‌های اختصاصی برای بعضی کشورها است مثل ایرلند، عربستان، پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه و غیره است و هزاران اکانت فیسبوکی، اینستاگرامی و غیره است که جدیدا فیسبوک ۱۶۰۰ اکانت فیسبوکی مرتبط با شبکه پرس تی‌وی را به دلیل انتشار اخبار جدایی‌طلبانه در ایرلند از بریتانیا و ترویج خشونت بست، هیسپان تی وی هم هنوز به راه است چون من در خانه این کانال را دارم و برنامه پخش می‌کند ولی به دلیل نشر مطالب ضد یهودی مدتی توقیف شد.
ناشناس
| Canada |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
بی زبون عزیز، هیسپان تی وی زیر‌مجموعه صدا و سیمای خودمان است و به نام اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی شناخته می شود که در بیش از ۱۸۰ کشور دنیا به اکثر زبانهای دنیا شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیو و خبرگزاری دارد که بالغ بر ۱ میلیون کارمند چه داخل ایران و چه بیرون از ایران داراست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
3
کلا هر جا عده ای قهقهه سر میدهند، در پس پرده ها جنایت ها شده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
0
یک عکس کاملا بی ربط واسه شلوغ بازی
نظر شما
ادامه