کد خبر: ۶۷۵۶۱
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
ظهر امروز برگزار شد:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» در این مراسم اظهار داشت: سیاست مدیران در سازمان دامپزشکی کشور باید اخلاقی باشد، نه اینکه اخلاق سیاسی باشد ...
 
 

حکیم مهر: آیین معارفه و تکریم «دکتر سیدمحمد آقامیری» سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سابق این سازمان با حضور دو مقام ارشد از وزارت جهاد کشاورزی در شورای مدیران سازمان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ظهر امروز یکشنبه 21 آذر 1400 آیین معارفه و تکریم دکتر «سید محمد آقامیری» سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور و دکتر «علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سابق این سازمان با حضور 2 مقام ارشد وزارت جهادکشاورزی «حسین دماوندی‌نژاد» معاون امور تولیدات دامی جهاد کشاورزی و «هوشنگ محمدی» مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد .

تشکر از حسن توجه رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور به امور رفاهی کارکنان دامپزشکی

بنابراین گزارش، در ابتدا حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی‌مقدم» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با تشکر از تاثیرات مثبت حضور دکتر ماکنعلی در مدت حضورش در این مسئولیت، از تلاش‌های شبانه روزی وی در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی دامپزشکی و نقش بی‌بدیل آن در سلامت و بهداشت دام و شهروندان تشکر کرد و افزود: در عین‌حال جای دارد تا حضور دکتر آقامیری به عنوان سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور را خیرمقدم بگوییم و برای وی در ادامه راه مثبت گذشته و حتی بهتر از آن آرزوی توفیق کنیم.

وی با اشاره به تشکیل شورای امنیت غذایی در وزارت جهاد کشاورزی، بر نقش سازمان دامپزشکی کشور در این شورا که از ماموریت‌های شاخص آن است تاکید کرد و حسن توجه رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور به امور رفاهی کارکنان دامپزشکی در کنار دستاوردهای حوزه حاکمیتی و تخصصی آن را نیز ستود.

مخاطره جدی دامداری‌ها، مرغداری‌ها و پرورش‌دهندگان آبزیان کشور را تهدید نمی‌کند

«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور نیز در بخشی از آخرین اظهارات خود در این مسئولیت به عناوین برخی از اهم دستاوردهای گسترده و مهم سازمان دامپزشکی کشور در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: مجموع عملکرد همکاران سازمان دامپزشکی کشور در این مدت به‌گونه‌ای بوده است که با وجود انواع مخاطرات بیماری‌های نوظهور و بازپدید فرامرزی و... اما مخاطره جدی دامداری‌ها، مرغداری‌ها و پرورش‌دهندگان آبزیان کشور را تهدید نمی‌کند.

دکتر ماکنعلی، منشاء خیر و برکات برای سازمان دامپزشکی

 «دکتر حسین دماوندی‌نژاد» معاون امور تولیدات دامی جهاد کشاورزی نیز میهمان ویژه در این آیین بود که در آن وی با ذکر خاطراتی از دوران همکاری خود با دکتر عباسعلی مطلبی چهره شناخته شده دامپزشکی کشور در استان آذربایجان غربی، دکتر ماکنعلی را نیز منشاء خیر و برکات زیادی برای سازمان دامپزشکی کشور و همکاران و بهره‌برداران ذی‌نفع برشمرد و افزود: کما اینکه هنوز بخاطر دارم که هنگام مراجعه دکتر ماکنعلی از فائو به ایران، دانش و تخصص بالای این صاحبنظر اجرایی کارآمدی‌های بسیاری را برای کشورمان به همراه داشته است.

وی با استناد به اینکه توانایی اجرایی و تحلیل‌های فنی دکتر ماکنعلی موجب بهره‌مندی وزارت جهاد کشاورزی و سایر بهره برداران بخش شده است، اظهار امیدواری کرد تا نظام جمهوری اسلامی به ویژه وزارت جهاد کشاورزی همچنان از ظرفیت‌های این مدیر با تخصص و با تجربه بهره مند شود .

سخت‌ترین دوران مدیریتی در مجموعه جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور

دماوندی‌نژاد در تاکید بر اهمیت دستاوردهای دوران مدیریت رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور در این سازمان و اشاره به برخی مشکلات جدی دوران دفاع مقدس که انتقال کشتی‌های حامل نهاده‌ها به ایران با حملات هوایی دشمن دشواری خاصی داشته است، افزود: در این رابطه به استثنای آن مقطع زمانی، سخت‌ترین دوران مدیریتی در مجموعه جهاد کشاورزی از جمله در سازمان دامپزشکی کشور از سال 98 به بعد بوده است که به جرات بتوان گفت که در هیچ سالی برای مدیریت این سازمان سخت‌تر از این مقطع زمانی نبوده است .

دکتر آقامیری در سازمان دامپزشکی کشور منشاء اثرات و برکات ارزنده ای خواهد بود

وی در بخش دیگری از سخنانش به دکتر آقامیری سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور نیز بابت توفیقات در مسئولیت‌های کلان دولت در نهاد ریاست جمهوری و همچنین نظام دامپزشکی کشور و قائم مقامی «سازمان اقتصادی کوثر» که آثار ماندگار و ارزشمند در آن بجای گذاشته شده است، تبریک گفت و افزود: به ویژه آنکه باید توجه داشت «سازمان اقتصادی کوثر»، در واقع مینیاتوری از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی بوده و این گواهی است برای اینکه دکتر آقامیری در سازمان دامپزشکی کشور نیز منشاء اثرات و برکات ارزنده ای خواهد بود.

دماوندی‌نژاد با بیان اینکه تمام ظرفیت معاونت امور تولیدات دامی جهادکشاورزی در دوران مدیریت وی در اختیار سازمان دامپزشکی است اعلام کرد: در این رابطه هماهنگی کاملی بین این معاونت و سازمان دامپزشکی کشور با رعایت ملاحظات بهداشتی و پیشگیرانه مدنظر این سازمان وجود خواهد داشت.

افتخار دکتر آقامیری به خدمت برای خانواده دامپزشکی و بخش خصوصی 

دکتر آقامیری سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور نیز به عنوان سخنران پایانی این مراسم، ضمن تشکر از ابراز محبت حاضرین در جلسه و همچنین شنوندگان در وبینار و پخش زنده این مراسم که از طریق سایت «آپارات» در حال پخش بود افزود: قطعا خدمت به مردم و بخش خصوصی در دامپزشکی، افتخاری بزرگ برای اینجانب است.

وی با بیان اینکه «سیاست» مدیران در سازمان دامپزشکی کشور باید اخلاقی باشد، نه اینکه «اخلاق سیاسی» باشد، اظهار امیدواری کرد تا با نگاه مثبت تمام همکاران سازمان دامپزشکی کشور و مدیران ادارات کل استان‌ها و دست اندرکاران بخش خصوصی، همیّت تمام همکاران این سازمان معطوف به خدمت بیشتر و موثرتر به مردم گردد.

آقامیری در جمع‌بندی سخنان مختصرش برخلاف رویه پیشین مبنی بر حضور مدیران میانی و کارکنان برای اعلام تبریک و خیرمقدم به روسای سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: «شخصا برای دیدار با تک تک همکاران سازمان دامپزشکی کشور به اتاق‌های محل کار آنها مراجعه خواهم کرد . »

لازم به ذکر است در پایان این مراسم ضمن اهدای حکم دکتر آقامیری از سوی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی، با اهدای هدایایی به رسم یادبود از زحمات دکتر ماکنعلی رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور نیز تقدیر شد.

 
 
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
10
51
انشاالله در قدم اول برکناری مدیران بی کفایت استانی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
چقدر زنندس این نطرات ،هر کس با مدیری مشکل دارد یا فکر میکند حق خودش هست مدیر شود همه را نالایق میداند ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
مگر دست خودش هست که مدیر شود حقیقت را فرمودند بعضی از مدیران نالایق هستند
دکتر راغب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
اینکه مدیران به قول دوستان بی کفایت اند یا متملق اند و چاپلوس چه ربطی به ریاست سازمان داره؟
دکتر ماکنعلی یک چهره علمی و یک "برند" برای دامپزشکی ایران هستند و oie ایران را به امثال ایشان می شناسد
اما وقتی ریاست سازمان باشند سلیمان نبی نیستند که جن و انس در اختیارش باشند و نقاط ضعف مدیران بی کفایت را بهشون گزارش کنند!
مدیر بی کفایت دیدید با مدل سوت زنی قوه قضائیه علیه او طرح دعوا کنید
اگر سر مسائل شخصی و پست و غیره با مدیر مشکل دارید اونا جای دیگه باید مطرح کنید اینجا جاش نیست
اگر شیوع تب برفکی را دیدید و مدیر جلوی گزارش و ثبت در gis را گرفت بدانید مدیر بی کفایت است این علامت پاتوگونومیک بی کفایتی است!
شب خوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
این مراسم پیام مهمی داشت.دامپزشکی زیر دست امور دام است.وزیر دامپزشکی را از اموردام هم کمتر میداند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر‌ماکنعلی کارهای خوبی هم انجام دادند
ولی
تا عمر داریم انتخاب مدیر کلی
که اکثریت نیروهای استان از عملکرد ایشان ناراضی بودند
و ضعف های مشهودی داشت و ............
را به عنوان مدیر کل نمونه معرفی نمود را
فراموش نمیکنیم
.....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
درود
اگر حکیم مهر میتونست در هر فصل حداقل یکبار با زدن یک تیتر با عنوان؛جلسه فصلی بخش خصوصی با ریاست سازمان؛امکان برقراری ارتباط رو فراهم میکرد.احتمالا خودبخود مدیران کل عملکردشون ارتقا پیدا میکرد یا اینکه دیگه هر کسی تمایل به قبول مسولیت به سادگی پیدا نمیکرد.
ناشناس
| France |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تا حالا زیر دست اتاق بازرگانی برزیل بود حالا زیر دست معاونت امور دام حداقل این دولتیه نه وابسته به کشور برزیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بنده خدایی که نوشته سازمان زیر نظر اتاق برزیل بود الان زیر نظر امور دام یه مقدار انسانیت و یه مقدار انصاف داشته باشید دکتر ماکنعلی در مجموع اقدامات بسیار مثبتی داشتند اگر برزیل را تقویت کردند قطعا ضرورت تنظیم بازار بوده که شاید خیلی ها باورشان نشه اگر انجام نمیشه الان گوشت بالای سیصد هزار تومان بود
مجید صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
21
36
از زحمات جناب دکتر ماکنعلی و تلاشهای ایشان در راه رفاه همکاران بخصوص در بحث تسری تشکر میکنم امیدوارم جناب دکتر آقامیری عزیز ادامه دهنده و به ثمر رساننده ی موضوع رفاه همکاران باشند.
پاسخ ها
همکار
| Canada |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
واقعا فاز اینایی که منفی دادند چیه!؟
التماس دعا!!!
دکتر رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
4
22
جناب آقای دکتر آقامیری برادر بزرگوار
ضمن تبریک مجدد تغیرات در بدنه مدیران کل فرسوده که سالها از مدیریت آنها می‌گذرد می تواند تفاوت در کارایی تیم مدیریتی شما باشد وگرنه باز هم همان داستان گذشته خواهد بود ....................
ناشناس
|
Belgium
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
21
آقای دکتر آقامیری در قدم اول ماموریت های لحظه آخری اعطا شده به برخی در راستای واردات ران مرغ قطعه بندی شده آلوده به ایران را لغو کنید راستی از تخم مرغهای آلوده ای که قرار بود برگشت بخورد به کشور مبداء و سر از شمال غرب کشور درآورد برای مصرف چه خبر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
4
25
سلام به نظر شما نباید آقای وزیر تشریف میاوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دامپزشکی را عمدا حساب نمیکنند. اصلا درک درستی از کار ما ندارند. اگر وزارت بهداشت بود سازمان دامپزشکی شانه به شانه ی سازمان غذا و دارو بود
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
3
20
بااین طرز تودیع و معارفه و عدم حضور وزیر و انجام آن توسط معاونت تولیدات دامی کشور بنده وضعیت مبهم و احتمالا"دردناکی را برای سازمان دامپزشکی کشور و به تبع بهداشت و سلامت دام و فراوده های دامی و... کشور پیش بینی می کنم که از زمان آقای حجتی شروع شده خدا وند ختم به خیر فرمایند. ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
در نظر بگیرین معارفه دکتر ماکنعلی را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
2
16
چرا در مراسم تودیع و معارفه وزیر محترم جهاد سازندگی حضور نداشتند؟ هرچند جناب آقای دماوندی نژاد بسیار محترم و عزیز هستند ولی از لحاظ تقویت بیشتر سازمان و رئیس جدید سازمان حضور و یا عدم حضور ایشان بسیار معنی دار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
20
عجب.سازمان دامپزشکی اینقدر بی اهمیته که جناب وزیر به خودشون زحمت ندادند تشریف بیارند.چقدر بد بختم ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
ازصحبت های معاون محترم امور دام اینگونه برداشت میشد که دامپزشکی ذیل مجموعه تحت مدیریت ایشان قرار دارد.
زارع
|
Germany
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
9
4
اشاره به بودن یا نبودن وزیر یعنی پرداختن به حواشی ای است که دیگر نخ نما شده است، خداروشکر که اصل موضوع محقق شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
به هیچ عنوان حواشی نیست هر حرکتی برای خود معنایی دارد مگر می شود یک سازمان که بهداشت و سلامت دام کشورو فراوده های آن و صادرات آنها و روابط بین المللی را در این زمینه ها و... بر عهده دارد برای بالاترین مقام خود در وزارتخانه اهمیت نداشته باشد .به نظر نمی شود از کنار موضوع ساده گذشت و بدون توجه به اهمیت آن صرفا"آن را حاشیه دانست به هرسو حمایت و پشتیبانی و اهمیت مقام عالی وزارت در حمایت از رئیس سازمان دامپزشکی که باحضور در معرفی خود رانشان می دهد یک امر ضروری است .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
2
8
آخه این چه مثلا بنریه که زدند.خدایا این سازمان دامپزشکی کی کلاس پیدا میکنه؟
پاسخ ها
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تنگ چشمان نظر به میوه کنند
ما تماشا کنان بستانیم
ایضا
کمال صدق ومحبت ببین نه نقص گناه
که هرکه بی هنرافتد نظربه عیب کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
متن صحبتهای دکتر ماکنعلی رو هم میزاشتید
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
3
7
با سلام. از زحمات جناب آقای دکتر ماکنعلی تشکر و قدردانی و برای آقای دکتر آقامیری آرزوی توفیق و سربلندی می کنم. اولا" چرا برای مراسم معارفه خود وزیر تشریف نیاورد؛ مگر نه اینکه یکی از مجموعه های تاثیرگذار وزارت جهاد کشاورزی در بحث بهداشت و سلامت جامعه همین سازمان دامپزشکی هست؟؟؟؟ دوما" نمیشد برای این مراسم یه ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان خرج میکردن و عبارت تکریم و معارفه روسای سازمان دامپزشکی کشور را بر روی یک بنر به صورت کاملا رسمی و آبرومندانه می نوشتن( بجای یه تکه مقوا!!!!!!!) ثالثا" این مراسم پوشش خبری مناسبی نداشت. نمیشد این مراسم با حفظ پروتکل های بهداشتی در یک سالن اجتماعات آبرومند با دعوت از مسئولین مرتبط برگزار میشد؟؟ واقعا نمیشد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
فکر کنم آنقدر غیر منتظره تودیع و معارفه رو انجام دادن که همه غافلگیر شدن و فرصت برنامه ریزی برای هیچکدوم از کارهایی که گفتید نبوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
9
فقط اون نوشته ماژیکی و چسب ۵ سانتیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
احتمالا خوده دکتر ماکنعلی هم خبر نداشت قراره تودیع بشه . فرصت چاپ بنر رو نداشتند یکی تو خوده سازمان خطاطیش خوب بوده گفتن سریع بنویس
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تفاوت هنر خوشنویسی ویک پرینت بی ارزش رادریاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
3
آقای دکتر آقامیری تبریک عرض میکنم . لازم هست نسبت به چند شغل بودن برخی همکاران بخش خصوص نیز ورود کنید بطوریکه هر مسئول فنی تخت یک عنوان پروانه فعالیت نماید و فضای کار از حالت انحصاری خارج و فرصت اشتغال شغلی بیشتری برای بقیه همکاران فراهم گردد بطور مثال برخی همکاری داروخانه دار،
و غیره در نظام دامپزشکی نیز مشغول می باشند و یا اینکه برخی همکاران پروانه کلینیک دارند و در ذیل پروانه درمان نیز پروانه مرکز مایه کوبی و یا فروش دارو دارند که حوزه کاری دو الی سه دکتر دامپزشک را انجام می دهند که باعث از بین رفتن فرصت اشتغال برای بقیه همکاران می گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
3
ولی نتوانست ماده ی ۱۹ رو به نحو احسن اجرا کنه بایستی با مدید کل های متخلف و روسای شبکه خاطی در عدم اجرای مهمترین ماده ی نظارتی برخورد اساسی گردد.سلامت مردن خط قرمز تمامی ارگان های نظارتی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
به نحو احسن؟؟؟؟
مگر اصلا اجرا میشه؟از دوستان مسئول فنی بهداشتی بپرسید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
2
امیدوارم ........ به انزوا کشیده شدن چهره های علمی و فنی سازمان .... هر چه سریعتر رخت بربندد و صاحبان علم و معرفت به عرصه خدمت و کارگزار بیایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
2
................ دامپزشکی در اذهان بالا دستی ها آنقدر حقیر شده است که همین هم براش زیاد می دونند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
9
مگه رئیس عوض شده؟!
رو سایت سازمان هنوز رئیس دکتر ماکنعلی هست!!
واقعا آپدیت شدن سایت های ما مثال زدنیه!!

- ویکیپدیا الان یه اتفاق بیفته 10 دقیقه بعد به روز رسانی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
همه باید بدونن مدرک پی اچ دی بوده حاجی صبر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
3
از اینکه بنر استفاده نکردن دکتر افامیری میخواسته صرفه جویی کنند از همین حالا
همکار قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
2
چرا کسی از سرنوشت تسری نگون بخت حرفی نمیزنههههههههههههه.
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
5
سلام.
وی با بیان اینکه «سیاست» مدیران در سازمان دامپزشکی کشور باید اخلاقی باشد، نه اینکه «اخلاق سیاسی» باشد.

جناب آقای دکتر اقامیری،انتصاب شما را بعنوان ریاست سازمان دامپزشکی کشور تبریک عرض می نمایم و برای حضرتعالی آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.

ما خواسته های به حق فراوانی داریم که مورد بی مهری مسولین وقت در دولت‌های گذشته قرار گرفته اند،اگر مشاورین شما فضای مجازی گروه مختلف مرتبط با حوزه های مختلف دامپزشکی رصد و بررسی نمایند ،تمام این مسائل بصورت شفاف بیان و راهکارهایی هم برای حل آنها ارائه گردیده است،اما در دولت‌های گذشته ،متاسفانه چشمی برای دیدن و یا گوشی برای شنیدن نداشتند .
و تلاش‌های صورت گرفته از طرف بعضی از مسولین وقت هم نتیجه مورد نظر جامعه دامپزشکی را محقق نساخته است.

ما از جنابعالی انتظارات زیادی نداریم،فقط و فقط بر سر پیمان خود که فرمودید :
«سیاست» مدیران در سازمان دامپزشکی کشور باید اخلاقی باشد، نه اینکه «اخلاق سیاسی» باشد .بمانید.
اصل اول اخلاق در ریاست،شایسته سالاری است و شما قول دادید به آن جامعه عمل می پوشانید،اگر در این راه قدم بردارید،شک نکنید که جامعه دامپزشکی با شما هم قدم خواهد شد و در پیشبرد اهدافتان همراه شما خواهند بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
1
دیگه لازم نیست بریم مرغداریها مرغ ها را بشماریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
3
انشااله بعد از این شاهد تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی در سازمان باشیم
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
2
زمان معارفه دکترخلج (دامت توفیقاته) چندتا وزیرحضور داشتند حالا این شکلی این تذهبون
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
4
2
سازمان دامپزشکی تنها رییس علمی، خوش برخورد و خوش تیپش رو برای همیشه از دست داد واقعا متاسفیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
2
1
سازمان دامپزشکی تنها رییس علمی، خوش برخوردو به روز و مورد تاییدoieرو برای همیشه از دست داد واقعا متاسفیم
نظر شما
ادامه