کد خبر: ۶۷۶۳۵
تعداد نظرات: ۶۲ نظر
سرپرست سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» افزود: شخصا از ۱۰ سالگی مفتخر به بسیجی بودن شدم و امروز هم راه نجات خروج کشور از مشکلات را غالب شدن تفکر بسیجی در تار و پود تمام ارکان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور می‌دانم ...
 
 

حکیم مهر: سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در نشست با برخی از همکاران بسیجی این سازمان، از تشکیل «جهاد دامپزشکی» و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بسیجیان در پیشبرد اهداف انقلاب در خدمت به جامعه در حیطه مسئولیت‌های سازمان دامپزشکی کشور خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سیدمحمد آقامیری» سرپرست این سازمان، در نشست صمیمی با جمعی از همکاران بسیجی عضو پایگاه امام موسی ‌بن‌ جعفر (ع) و پایگاه حضرت خدیجه (س) ضمن یادآوری رشادت‌ها و ارزش‌های تفکر بسیجی در بین تک تک پرسنل سازمان دامپزشکی کشور و پیامدهای مثبتی که می‌تواند در فرایند توسعه خدمت به مردم داشته باشد، افزود: یکی از عوامل اصلی مشکلات پررنگ اقتصادی امروز در کشور از دست رفتن خلوص بین مسئولان بوده است؛ چرا که به فرموده حضرت امام (ره)، اگر کاری برای رضای خدا انجام شود، تمام ملائک یاریگر آن فرد مومن که خالصانه و بدون چشمداشت در حال خدمت به بندگان خداست، خواهند بود .

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه بسیجیان برخلاف دورانی که «کلاشینکف» به دست در حال مبارزه با دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند این بار باید با سلاح «الله اکبر» به صف مبارزه با دشمنان اقتصاد کشور بشتابند، افزود: از آنجا که شخصا از 10 سالگی مفتخر به بسیجی بودن شدم و امروز هم راه نجات خروج کشور از مشکلات را غالب شدن تفکر بسیجی در تار و پود تمام ارکان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور می‌دانم؛ لذا به سهم خودم در نخستین گام کاری در سازمان دامپزشکی کشور خواستار ایجاد «جهاد دامپزشکی» در این سازمان هستم تا نهاد مقدس «بسیج» به معنای واقعی کلمه به خدمت مردم درآید .

آقامیری با اشاره به مثالی از تجربیات خود در دوران مدیریتی از پیامد مثبت تفکر بسیجی در ارتقای کمیت و کیفیت تولید و خدمت به مردم افزود: همانطور که تجربه تفکر بسیجی در «سازمان اقتصادی کوثر» طی چهار سال حضورم در آنجا منجر به بروز دستاوردهایی شد که حتی باور آن ممکن نبود، باید از امروز با حداکثر قوا در زمینه «جهاد علمی» و بالاتر از آن «جهاد فرهنگی» وارد فعالیت‌های گسترده در مجموعه دامپزشکی کشور شد .

بنابراین گزارش، در بخشی از این دیدار، «دکتر جعفری» فرمانده پایگاه امام موسی بن جعفر (ع) هدف و ماموریت اصلی حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف را حفظ نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: با توجه به جایگاه بالا و پر اهمیت سازمان دامپزشکی در تولید غذای سالم از خاک پاک تا سفره اسلامی و همچنین ایجاد اشتغال کم‌هزینه و محرومیت زدایی از جامعه عشایر و روستاییان با فرمان رهبر معظم انقلاب در 5 وزارتخانه از جمله وزارت جهاد کشاورزی بسیج تخصصی تشکیل و بنیان‌گذاری گردیده است. کما اینکه گزارش بخشی از خدمات همکاران در نیز در قالب اردوهای جهادی و کارهای انجام گرفته که در پورتال سازمان دامپزشکی کشور منعکس گردیده است .

  وی همچنین خواستار بهره‌گیری از یک درصد بودجه سازمان و مساعدت مسئولین در جهت توسعه خدمت رسانی‌های بسیج شد و ابراز امیدواری کرد تا در دولت دکتر ابراهیم رئیسی این فرصت بیش از گذشته فراهم شود و شاهد رونق تولید و مانع زدایی‌ها به نفع توسعه بهداشت فراورده های خام دامی و تولیدات پروتئینی باشیم .

خانم جوادی فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (س) نیز ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به آقامیری و معرفی اعضای شورای پایگاه حضرت خدیجه (س) به وی، بر لزوم فرهنگ سازی تاکید و خواستار حمایت همه جانبه از فعالیت‌های بسیج توسط ریاست سازمان دامپزشکی کشور شد .

 
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
26
16
دکترآقا میری رییس سازمان دامپزشکی
تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر رو دریابید
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عمده استخدامی های سهمیه ای و بنیادی و ایثارگری میلی به کار کردن به شکل جهادی ندارند و فقط حقوق بگیرند ، کردار نیک را دریابید این سهمیه ها وتبعیض ها ایران را نابود می‌کند.
محمد
|
United States of America
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
6
30
................. حقوق جهادی بدین اول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دوست عزیز ظاهرا متوجه معنی کار جهادی نشدید، بسیجی واقعی به حقوق و درآمد، در قبال کاری که انجام می دهد، نمی اندیشد و فقط پیشرفت نظام در سایه اسلام عزیز، برایش مبنا می باشد.
یا علی مدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
ناشناس 21:15
همین گوشی که داری باهاش شعار جهادی میدی 14 تومن پولشه عمو.
ناشناس
|
France
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
29
............ تفکر علمی باید باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بسیجی تفکر علمی نیز دارد، لطفاً با بسیج اساتید دانشگاه ها ارتباط داشته باشید تا بیشتر درجریان کارهای علمی پژوهشی بسیجیان باشید
یک نمونه آن شهید دکتر فخری زاده که علم ایشان به علاوه تفکرات و اعمال بسیجی ایشان باعث شهادتش شد درصورتی که اگر شخصی دیگر همان علم را داشته باشد ولی درجهت اهداف انقلاب از آن استفاده نکند نه تنها خار چشم دشمنان نمی شود بلکه دعوت نامه هم برایش ارسال می نمایند.
یا علی مدد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
27
15
دکترجان سلام
ایثارگران وبخصوص فرزندان شهداشاغل در سازمان دامپزشکی در سراسر کشور مظلومترین ومغضوبترین هستند!؟
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
سلام و ارض ادب. اصلا اینطور نیست. بنده خودم فرزند شهید و خانواده جانبازم. و صدرصد مخالفم با این نظر. اتفاقا. مظلوم نیستیم. و الان بجای توقع بیجا باید جهادی کار کنیم اگر راست میگین و ایثارگرانه و کم توقع پای کار باشید. نه پر ادعا و فقط ریاست طلب.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
آشنا جان آبرومون و بردی با این دیکته ضعیف احتمالا شما هم جز .....های .......... هستی که راضی هستی از شرایط وگرنه که درحال حاضر فرزندان شاهد پای کار ،فعال و متعهد فعلا به حاشیه رانده شدن (امشب چندبار مشق بنویس عرض ادب )
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
آقای آشنا احتمالاً شما ایثارگرنما هستید . اینکه فرزندان شهید به حاشیه رانده شدن حرف کاملا درستی هست فرزندان شهدا خار چشم کج اندیشان و افراد مریض الاحوال هستند
کاکو
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
درود
والا بنظرم فرزند شهید بودن یا نبودن ملاک اصلی نیست؛اینطور که معلومه اگر کسی به قدرت وصل باشه راحت میره بالا؛البته بنده فرزند شهید هم دیدم که با وجودی که دنبال کار جهادی هم نبود که هیچ؛و حرکات غیر استاندارد هم خوب انجام میداد و ارتقا هم میگرفت...
نا آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بابا خجالت بکشید هی میگین فرزند شهید فرزند شهید. بخدا من خودم فرزند شهیدم والله. ولی یه چیز دیدم همین فرزند شهیدی رو کردین بهانه میزنین سر همه والله قسم میخورم جیم ترین. بی کار ترین بچه های اداره ما از گروه فرزند شهیدان و ایثارگرانن
بعدش الان در اداره کل ما از مدیر گرفته تا روسای ستادی تا روسای ادارات بیشترین پست ها در اختیار فرزندان ایثار گره. البته در بینشان انسانهای شریف و پابه کار هم هست و بوده. و ازون طرف جیمی داریم فرزند شهید با سن بالای خدمت.
گیرم پدر تو بود فاضل. از فضل پدر تورا چه حاصل
بعدشم مطمن باش اون دوست عزیزمان فرق بین عرض و ارض را میدانه. مهم اینکه تو اصل مطلب را فهمیدی. در فهیم بودنت شک ندارم !!!!
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
حالا تو ای. هلو ای باسواد. ارض نه عرض.
.....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
شماهمکاران محترم که ازابتدای ورود به دانشگاه وسپس استخدام مورد عنایت هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
2
0
با سلام و عرض ادب
جناب آقای دکتر آقامیری، در خصوص موضوع فوق در تاریخ 21 آذر ماه با شما مکاتبه ای انجام داده ام که ثبت دبیرخانه شده است، امید است که درخواست مربوطه به دست شما رسیده باشد و همکاران جهادی بخش خصوصی بتوانند در این رابطه با عنایت به برنامه هایی که از قبل طراحی شده است را با مشارکت سازمان و به صورت هدفمند و نه پراکنده، در سراسر کشور ، بیش از پیش اجرا نمایند.


شماره نامه 80426


اجرکم عندا...
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
فکری به حال مراکز واکسیناسیون بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
4
23
دامپزشکی جهاد نمیخواهد،
دامپزشکی علم و دانش روز، تجربه کشورهای توسعه یافته می‌خواهد،
42 سال تجربه و عملکرد "جهاد "کشاورزی را در کشور به اندازه کافی دیدیم...
دامپزشکی را با "جهاد" نابود کنید تمام بشود برود پی کارش!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
واقعا کلام درستیه! .................. نتیجه جهادی جهادی گفتن خشک و خالی .... این شده که فلفل و کیوی و ... تولید ایران را به خاطر باقیمانده سموم برگشت می زنند ولی غصه که نداره ما مردم جهادی وار مصرف می کنیم ................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دقیقا. شما اجازه بدید بر مبنای دستورالعمل ها، دامپزشکی کار ها رو پیش ببره مطابق علم روز و قانون، اجازه دخالت ها در کار های کارشناسی توسط ارگان های فراقانونی رو ندید، دامپزشکی مشکلاتش حل میشه
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
10
0
باعث افتخار است که هنرمند بسیجی هم در جلسه شرف حضور دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
9
تعارف نکن اقای دکتر یه درصد برای بسیج کمه حداقل ده درصد میگفتی،اخه برادر عوض اینکه از خود دستگاههای متولی ،اعتبارش رو درخواست کنی از اعتبارات کمه دامپزشکی مایه میگذاری.شایدم فکر میکنی کارهای دامپزشکی را با یه دهم قیمت ،بسیج انجام میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
8
3
آقای دکتر آقامیری
با احترام ویژه به بسیج ادارات ولی نیم نگاهی هم به همکاران بسیجی خارج از بخش دولتی و حاکمیتی داشته باشید.
یا علی مدد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
3
4
با سلام ان شاءالله دکتر آقا میری با استفاده از نیروهای انقلابی ، جهادی ، متخصص و مردمی در ردهای مدیریت سازمان ، باعث نشاط و سرزندگی ادارات کل شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بسیار لازم و حیاتی است برای دامپزشکی در سراسر کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
2
2
جهاد یک تفکر است که در چهار چوب ساختار قرار داده شد تا متوقف گردد. حالا با ایجاد ساختار میخواهید به چه برسید؟ یقیناً به تفکر جهادی نخواهید رسید ولی شعارش را میتوان داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
15
4
آقای دکتر آقامیری به داد فرزندان شهدا برسید در ادارات کل دامپزشکی استانها مخصوصا ........ به فرزندان شهدا ظلم زیادی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
حرمت شهدا را حفظ کن عزیز!
شهدا جان خودشون را در راه خدا ایثار و نثار کردند
شما دنبال حقوق فرزندان شهدا از دکتر آقامیری هستید؟!
شهدا با خدا معامله کردند تجارتی که تماما سود است
چرا ارزش کار شهدا را پایین میاری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
با کمال احترام نظر این دوست عزیز را به هیچ عنوان قبول ندارم
بسیاری از عزیزان مایلند هم کار نکنن هم از همه امتیازات استفاده کنند و هم پست های مدیریتی را بگیرند
استانها اینقدر با کمبود نیرو مواجه هستند که اگر کسی یه کم اهل کار و تلاش باشه خودش جای خودش رو پیدا کنه
لطفا صرفا متوقع نباشید
کمی هم تلاش کنید
فرزند شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بابا جمع کنین هی میگین فرزند شهید بخدا قسم آبرو برامان نذاشتین. همش دنبابه منافع خودتانین. در اداره ما جیم ترین افراد فرزند شهیده. با بیش از بیست و چند سال سابقه. بی خود. ولی پر ادعا.
کن مایه بزارین از شهدا. شرمنده شهداییم بخدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
مثلاچه ظلمی؟شماعزیزان که به راحتی استخدام میشوید وازبرخی کسورات قانونی هم معافیت منظورتان چه ظلمیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
8
3
انشاالله و افراد با افکار طاغوتی و شاهنشاهی که متاسفانه نسل انقلابی هم هستن از مدیریتها کنار گذاشته بشن با افراد جهادی و بسیجی معتقد جایگزین بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
ان شاء الله
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
از اول انقلاب حكومت دست انقلابي ها بوده داداش كه وضع اقتصاد و تورم ورفقر وفحشا اينه دست طاغوتي و بيگانگان نبوده. بايد تخصص جاي تعهد نما ها و رانت خوارها از هر جنس شود تا مملكت درست شود ژاپن بخاطر تخصص و اخلاق ژاپن شده نه سهم خواهي ويژه بسيجي و .....
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
چشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
2
9
حتما علت پیشرفت های علمی و صنعتی کشورهای غربی بخاطر تفکر بسیجی بوده و نه مطالعات علنی و ساختار سازی مبتنی بر عملکرد و استاندارد سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بله دقیقا به همین علت بوده نه به عنوان بسیجی، بلکه با تعهد نسبت به کاری که انجام می دهند
دوست و همکار گرامی (بسیج و بسیجی) یک واژه هستند که در آن معانی گوناگونی نهفته است که در نهایت به ازخودگذشتگی تا دستیابی به هدف و ارزش های انسانی و انقلابی، نهفته است.
یا علی مدد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دوست عزیز فرمایشتتون کاملا درسته بسیج و بسیجی فقط یک واژه هست اگر فردی توانست بی ریا و بی ادعا کاری انجام بده بسیجی هست و گرنه من نوعی بگم بسیجی هستم و مسئولیت قبول کنم و از انجام مسئولیت عاجز باشم و صرفاً از واژه بسیجی پله ای بسازم برای ارتقاء و پست گرفتن در واقع دارم به خودم به مردمم و به مملکتم خیانت میکنم متاسفانه در اداره کل دامپزشکی استان ........ معاون توسعه همچین شخصیتی داره
یه فیدبک به گذشته بزنیم میبینیم بسیجیان دوران جنگ چقدر انسانهای بزرگی بودن برای ملتشون مملکتشون ، دین و اعتقاداتشون جونشون و خانوادشون رو فدا کردن. ولی الان چی؟
از رئیس جدید سازمان دامپزشکی خواستار برخورد و برکناری بسیجی نما از پستهای مدیریتی رو دارم ما باید به احترام شهیدان و جانبازان و رزمندگان و دلسوزان نزاریم هر فرصت طلبی از واژه بسیج سوء استفاده کنه و مردم رو از نظام روی گردان کنه
مبارزه با فرصت طلبان و مفسدان اداری باید اولویت اساسی رئیس محترم سازمان باشد
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
2
10
مگه همین الان کار دامپزشکی جهادی نیست؟!
توی سخت ترین شرایط و جاده های خاکی و کوهستانی و کویری و گرد و غبار و یخ و یخبندان و گرما و سرما خودت راننده باشی واکسیناتور باشی تست سل و خونگیری هم انجام بدهی بعد خودت عملکردت را gis هم بکنی و توبیخ و تبعید هم بشی اگه جهاد نیست پس چیه؟
والله اگر آمریکاییها سبک کار پرسنل فنی دامپزشکی ما را ببینند تو گوانتانامو سبک شکنجه هاشون را به سمت این سبک شکنجه شدن در دامپزشکی ما میل میدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
جانا سخن از دل ما میگویی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
7
ای کاش جهاد مبارزه با فساد اداری، تبعیض، بی عدالتی و مبارزه با سوء مدیریت اداری تشکیل بشه ...............
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
حکیم مهر جااان تاکی سانسور .
مگه حرف از مبارزه با تبعیض زدن .............. سانسور میخواد
متاسفانه رسانه ها میترسن واقعیت رو انعکاس بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
در اولین گام همین مواردی که فرمودید باید اصلاح گردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
2
7
جهاد یک تفکر ، اندیشه و جهان بینی است
جهاد یعنی سمت و سوی همه کارها به سمت خدا باشد
جهاد یعنی خدمت به محرومان خدمت به خداست
و البته تامین معاش نیز در کنار همه موارد فوق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
6
2
آقای دکتر آقامیری لطفاً مجموعه حراست سازمان را دریابید که محتاج افرادی است بسیجی، جهادی، مردمی، مومن،متعهد، غیر مصلحت اندیش، فنی (آشنایی کامل به امور دامپزشکی که با بیان برخی اصطلاحات و امور فنی، نتوان آنها را از واقعیت دور نمود)، ترجیحا از خارج از مجموعه سازمان دامپزشکی که ملاحظه گر نیز نباشد و دارای پیشینه ای مثبت دراین خصوص باشند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
5
به جاي سياست زدگي و شعار گرايي فكري به حال دفتر .......... فشل با مديراني كه براي دهه ها قيافه شون تكراري شدن و دشمن هر گونه خلاقيت و بروكراسي زدايي هستن بكنيد
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
1
6
با سلام
حضور دانشمند و هنرمند معزز جناب آقای دکتر عادل حقیقی در این نشست مایه دلگرمی همکارانی هست که از نزدیک با ایشان همکاری داشته اند. زحمات ایشان در ستاد دامپزشکی جناب آقای دکتر روحانی بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم فرصت دوباره خدمت بی منت به ایشان داده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
1
1
اول جهاد مسولین فنی بهداشتی
همکار دامپزشک ...........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
5
با سلام تفکر جهادی مرد جهادی وفارغ از دیدگاه خود نشان دادن وجسارت ورود به میدان را می خواهد دکتر عزیز بعضی از مدیران استانی سازمان متبوع شما نه سواد علمی/نه شجاعت /نه میدان دیده /و....هستند فقط به واسطه اویزان شدن به فلان مدیر ومسئول وزبان بازی ونادیده گرفتن وحذف افراد کاربلد بهمدیرکلی رسیده اند وتیشه به ریشه اهداف دامپزشکی وشغل دامپزشکی می زنند ودامپزشکی استان را در تفکر دیگر ادارات وسازمان ها ومسئولان در حد حیات خلوت دیگر ادارات و...پایین اورده اند به طوریکه هیچ اهمیتی از نظر جایگاه واقتدار حرفه ای ندارد ومورد مضحکه وریشخند تمام ارباب رجوع ومراجعین به دامپزشکی قرار گرفته است کارها ومراجعات به اداره کل با تماس تلفنی فلان مسئول ومدیر استانی صورت می پذیرد ونوعی بی میلی وبی علاقگی در انجام کار توسط همکاران اداری به دلیل عدم اراده وقدرت تصمیم گیری اداری از سوی مدیران ارشد گریباگیر اداره دامپزشکی شده است شایسته است اینگونه مدیران از راس مدیریتی کنار گذاشته شوند واختیار ومدیریت استان ها به افراد شجاع ودارای منطق تصمیم گیری محول گردد وگرنه ضعف یکی دوسال اخیر پررنگ تر خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
1
3
از تسری چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
آسیا به نوبت، ایکاش با روسای قبلی هم همینقدر فشار میاوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
1
1
اعضاء نظام دامپزشکی که به یک مسندی رسیدن همشون بلااستثناء عشق سیاسی بودن توی سر دارن .
تفکر سیاسی ریشه دامپزشکی داغون خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
2
4
حرف هایی که تاریخ مصرفشان تمام شده است ما در حال حاضر حتی یک نفر هم در کشور نداریم که تفکر بسیجی داشته باشد تفکری شبیه شهدای گرانقدرهمت ها باکری ها و..... اگر این عزیزان هم شهید نمیشدند تغییر میکردند مثل برادر محسن و برادر محمد باقر
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بی انصافی کردی برادر
شهدا قبل از اینکه تیر بخورند شهید بشن ، شهید شده بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
دامپزشکی تا بوده از جهادی بالاتر کار کرده اگه جهادی بشه یعنی مقداری کارش سبک تر میشه . خوبه مثل جهاد کشاورزی میشیم.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
2
2
این همه تعریف از آقای دکتر کردید ، خروجی اش شد این؟ :《 تشکیل جهاد دامپزشکی》؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
1
1
ازاینکه دامپزشکی بسیجی تر ازهرارگانی عمل کرده شکی نیست .کدام ارگان خانه تک تک روستاییان درکلیه مناطق کشور رفته واکسن زده ودرمان کرده است واقعیت این است که باید استفاده بهینه از تیروهای موجود کرد والا روز بروز تشکیلات موازی درست کردن نتیچه اش این بلایی است که سر کشور آمده است
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
1
0
باسلام و احترام،نمیدونم دامپزشکی چه هیزم تری به رسانه ها و... فروخته ،درمان پلنگ رو نشون میده صدا وسیما میگه پزشکان معالج،خط تولید تب برفکی افتتاح میشه اسمی از دامپزشکی نیست.دامدار کارت دامپزشکی نیست آمار امور دام . کدوم آمار امور دام ولی وقت پاسخگویی میرسه . دامپزشکی باید جواب همه ارگانهای امنیتی و حاکمیتی را بده که چرا دام آبستن ذبح شد.چرا دام قاچق شد. چرا مرغ کم هستش و ...
مسول فنی فروشگاهی اصفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
1
1
مگه غیر بسیجی هم در سازمان و نظام پیدا میشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
ان ش الله جهاد ماده ی ۱۹ خصوصا در کشتارگاهها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
برادر عزیز چرا در فضای بسته فاصله را رعایت نکردید اساسا منافع این گردهمایی به خطراتش می ارزید
حمیداولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
سلام اقای دکتر با روحیه ای که از شما سراغ دارم حتما موفق میشید تو سالهای ۶۴ یا ۶۵ من یکی از نیروهای گروه سرود شما یودم در پایگاه بسیج شهید امرالله قربانی زمانی که پاتون شکسته بود به وضوح یادم هست انشالله هر جا هستید موفق باشید خیلی دلم میخواد حضوری خدمتتون برسم
نظر شما
ادامه