کد خبر: ۶۷۹۳۲

حکیم مهر: مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاونین و مدیران و همکاران سازمان و حضور خانواده شهید مدافع حرم مرتضی کریمی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم» نماینده ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در مراسم گرامیداشت «سردار سپهبد قاسم سلیمانی» که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در «قرارگاه امنیت غذایی» برگزار شد؛ یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

وی با قدردانی از حضور خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی» در مراسم و همکاران سازمان، از سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان الگوی موفق میدان و دیپلماسی یاد کرد و گفت: آن شهید بزرگوار هم در میدان و هم در دیپلماسی بی‌نظیر بود.

حسینی مقدم با بیان اینکه دل‌های آزادگان دنیا حتی بعد از شهادت قاسم سلیمانی به او جذب شد و به همین دلیل نیز به او نیاز داریم افزود: با شهادت او عالم و ایران ماتم‌سرا شد و مکتب حاج قاسم نمونه تکامل یافته اندیشه امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

سپس «دکتر سید محمد آقامیری» ریاست سازمان دامپزشکی کشور ضمن خوشامدگویی به میهمانان مراسم به ویژه سردار کاظمینی و خانواده شهید مدافع حرم مرتضی کریمی، روحانیون معزّز، معاونین، مدیران و همکاران سازمان، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت ابرمرد تاریخ اسلام سردار دل‌ها سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را تسلیت گفت.

در بخش دیگری از این مراسم، «سردار محسن کاظمینی» قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در «قرارگاه امنیت غذایی» به ایراد سخنرانی پرداخت و از پرسنل دامپزشکی که در عرصه بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی فعالیت می نمایند قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با اخلاص برای خدا و مردم کار انجام می داد گفت: عزت را خدا به حاج قاسم سلیمانی داد .او انسان دلسوز و خدمتگزار مردم بود که خدا به او عزت داد.

کاظمینی با بیان اینکه وقتی مردم متوجه شدند این اتفاق و عظمت که خدا به ملت داده توسط شخص حاج قاسم سلیمانی انجام شده در تشییع جنازه او پرشکوه به میدان آمدند افزود: اجر حاج قاسم سلیمانی نزد خدا محفوظ است و مدال افتخار حاج قاسم سلیمانی خدمت به مردم بود .

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در «قرارگاه امنیت غذایی» با بیان اینکه شهادت حاج قاسم باید اینگونه می‌شد اظهار کرد: در جنگ سی و سه روزه جایی که حاج قاسم حضور داشت و بسیار بمباران شد و نزدیکان او شهید شدند ، حاج قاسم زنده ماند تا دشمنی مانند آمریکا شهادت او را رقم زند.

در ادامه این مراسم که با حضور پدر شهید مرتضی کریمی برگزار گردید،از این پدر بزرگوار شهید مدافع حرم قدردانی شد و در پایان مراسم نیز با توجه به برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها،به قید قرعه هدایای اعطا گردید.

 

نظر شما
ادامه