کد خبر: ۶۸۰۶۵

حکیم مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و همراهان با سفر به شهرستان هرند با فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هرند دیدار و طی نشستی در خصوص تاسیس و بهره برداری شبکه دامپزشکی در این شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در راستای مصوبه هیات وزیران و به منظور بررسی وضعیت بهره برداری شبکه دامپزشکی در شهرستان جدید التاسیس هرند، «دکتر محمد کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان و همراهان با فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هرند دیدار و طی نشستی به بیان دیدگاه ها و طرح مشکلات پرداختند.

دکتر کشتکار در این نشست مهمترین چالش های پیش روی تاسیس و بهره برداری شبکه دامپزشکی در شهرستان های جدید را عدم ساختمان اداری مناسب، کمبود نیروی انسانی، خودرو و تجهیزات مورد نیاز عنوان نمود.

در ادامه حاضرین پیرامون اهمیت فعالیت های دامپزشکی در حفظ سرمایه دامی شهرستان و تامین بهداشت و سلامت عمومی شهروندان به صحبت پرداختند و پس از بحث و بررسی، مقرر شد ساختمانی جهت بهره برداری شبکه دامپزشکی از سوی شورای اسلامی شهر هرند واگذار گردد و توسط فرمانداری شهرستان در خصوص تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز پیگیری به عمل آید.

دکتر کشتکار نیز مساعدت دامپزشکی استان در استقرار نیرو و تجهیزات اداری جهت شبکه دامپزشکی این شهرستان را اعلام نمود.

در پایان این نشست هم اندیشی مقرر گردید پس از تعیین محل و تامین نیرو و تجهیزات با حضور مسئولین مربوطه شبکه دامپزشکی شهرستان هرند افتتاح و به بهره برداری برسد.

شایان ذکر است بازدید از زمین پیشنهادی ساخت شبکه دامپزشکی از دیگر برنامه های حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان اصفهان در شهرستان هرند بود.

 

نظر شما
ادامه