کد خبر: ۶۸۰۷۰

حکیم مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: پس از اعلام گزارش‌های مردمی، اشخاصی که اقدام به حیوان‌آزاری کرده بودند و کلیپ آن نیز در فضای مجازی پخش شده بود، در روز جاری بازداشت و برای انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «امید مهدوی‌مجد» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام گزارش‌های مردمی، اشخاصی که اقدام به حیوان‌آزاری کرده بودند و کلیپ آن نیز در فضای مجازی پخش شده بود، در روز جاری بازداشت و برای انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطان قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: طی ساعات گذشته، فیلمی از یک حیوان‌‌آزاری بسیار دلخراش در فضای مجازی دست‌ به‌ دست شد که این حیوان‌آزاری منجر به تلف شدن آن حیوان شد و افکار عمومی را مشوش کرده بود به گونه‌ای که کاربران خواستار محاکمه عاملان این حیوان‌آزاری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قشم توضیح داد: در خصوص فیلم دیگری که در فضای مجازی پخش شده ‌است، عده‌ای موتورسوار برای نوامیس مردم و گردشگران مزاحمت ایجاد می‌کنند که این متخلفان هم صبح امروز و بلافاصله پس از انتشار این فیلم دستگیر شدند.


نظر شما
ادامه