کد خبر: ۶۸۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوشاب گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنگارا، ۴۳ هزار قطعه جوجه گوشتی در این شهرستان خراسان رضوی معدوم شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، «محمود ترخاصی» افزود: طی روزهای گذشته نخستین کانون از بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری شهرستان خوشاب مشاهده شد که بر اثر آن هشت هزار جوجه گوشتی تلف و بقیه جوجه های این واحد مرعداری معدوم شدند .

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از احتمال انتقال و انتشار این ویروس به سایر واحدهای پرورش مرغ شهرستان خوشاب لازم است مرغداران شرایط بهداشتی قرنطینه‌ای را در واحدهای مرغداری به شدت رعایت کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: به دنبال شیوع بیماری و برای کنترل آن، معدوم سازی جوجه های تلف شده و اقدامات کنترلی شدیدی، از نظر قرنطینه واحد مربوطه و جداسازی از بقیه مرغداری ها انجام شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
خدا پدر ادم با شعورو بیامرزه
بیا ببین استان ....... چه خبره . تمام گله هم از آنگارا بمیره عین خیالشون نیست . میذارن تا خودشون تا دون آخر بمیرن و تمام منطقه هم آلوده میشه
ما به شهر ...... کنسانتره دادیم و تمام واحد ها آنکارا گرفتن و تمام . ما هم سرمایمون از بین رفت . در حالیکه اگر معدوم میکردند ، حد اقل بقیه مرغدارها و ما بدبخت نمیشدیم . اداره دامپزشکی که توش دکتردرست حسابی نداشته باشه همینه . فقط دنبال زد و بندن . بیا و ببیننن
نظر شما
ادامه