کد خبر: ۶۸۱۰۳

حکیم مهر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، گفت: سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری‌های مناطق و شهرداری کلان‌شهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ‌ها هستند و چاره‌اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها بر عهده شهرداری کلان‌شهر تبریز و مناطق ده‌گانه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «یونس فاتح» امروز در جلسه‌ای که در محل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای سگ‌های تبریز گرفته شده است و در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی در این مورد به گوش شهروندان فهیم تبریزی خواهد رسید

وی افزود: سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری‌های مناطق و شهرداری کلان‌شهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ‌ها هستند و چاره‌اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها بر عهده شهرداری کلان‌شهر تبریز و مناطق ده‌گانه است.

فاتح گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه برای بهداشت، تغذیه و نگهداری سگ‌های تبریز گرفته شده است که شهروندان فهیم تبریزی در آینده نه چندان دور از این تصمیمات باخبر شده و به حول و قوه الهی خوشحال خواهند شد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور تشکل‌های مردم‌نهاد، دامپزشکان و مسوولان شهری برگزار شد، تصمیماتی در مورد نحوه زندگی‌گیری، عقیم‌سازی، تغذیه و بهداشت سگ‌های تبریز گرفته شد که به‌زودی خبر آن منتشر خواهد شد.


نظر شما
ادامه