کد خبر: ۶۸۲۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: آیین گرامیداشت مقام زن و مادر به مناسبت ایام پاسداشت میلاد حضرت فاطمه (س) در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، آیین گرامیداشت مقام زن و مادر به مناسبت ایام پاسداشت روز میلاد حضرت فاطمه (س) در سازمان دامپزشکی کشور، امروز دوشنبه به صورت وبینار برای همکاران ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و حجت الاسلام والمسلمین دکتر جمشیدی، مدرس حوزه و دانشگاه برگزار شد.

بنابراین گزارش، دکتر «سید محمد آقامیری» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ابتدای این مراسم با تجلیل از مقام شامخ «بی بی حضرت فاطمه زهرا (س) » رفتار بی‌نظیر آن بانوی بزرگوار در حمایت از حضرت امیر (ع) را الگویی مثال زدنی برشمرد و گفت: اگر همه بانوان معزز، منش این بانوی نمونه و بی‌همتا را در همسرداری و ولایت مداری الگو قرار دهند، به طور قطع زندگی همگان موفقیت آمیز خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین «سید اسماعیل حسینی مقدم» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور نیز در این مراسم، میلاد حضرت زهرا (س) را مبداء تحول  برای بشر و همچنین میلاد حضرت امام خمینی (قدس سره) را مبداء تحول برای مردم  ایران عنوان و اظهار امیدواری کرد تا همگان برای داشتن زندگی آرام و موفق از درس‌های معنوی آن بزرگواران عالم بهره مند شویم.

در بخش دوم این برنامه نیز حجت الاسلام و المسلمین دکتر «محمد علی جمشیدی» استاد حوزه و دانشگاه و دکترای روانشناسی سلامت و دانش‌آموخته حوزه علمیه قم در مبحثی آموزشی به ذکر مصادیق لازم برای برخوردار بودن از مهارت والدین و فرزندپروری به عنوان یکی از مهارتهای ده گانه آموزش زندگی خانوادگی پرداخت.

لازم به ذکر است پیش از شروع این آیین، مراسم «مولودی خوانی» نیز با همراهی بانوان حاضر در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
8
یا عکساش اشتباه کرده یا خبر خبر پخته ای نیست ! خبر
روز زن حداقل از تجمع خانمها به این مناسبت به دور میز ریاست سازمن باید تایید میکرد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
6
چقدر زن توی جلسه هست!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
6
عکس گویای تکریم بانوان در سازمان دامپزشکی مردسالار هست آقایون دور هم جمع میشن و مقام زن را تکریم !!!
نظر شما
ادامه