کد خبر: ۶۸۳۳۶
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
صبح امروز برگزار شد:
«دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد» افزود: نقش سازمان دامپزشکی در حوزه بهداشت غذا، ویژه‌ است ...
 

حکیم مهر: وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از سازمان دامپزشکی کشور گفت: با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان، بازار صادرات واکسن‌های دامی رشد خواهد کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، «دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد» صبح امروز در بازدید از سازمان دامپزشکی کشور و با حضور در شورای اداری مدیران دامپزشکی سراسر کشور که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: سازمان دامپزشکی تلاش‌های مضاعفی را برای امنیت غذایی کشور که از رسالت‌های وزارت جهاد کشاورزی، انجام می‌دهد.

وی با اشاره به این که در دولت سیزدهم تمام زنجیره غذا در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر از مزرعه تا سفره در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و سالیان سال شاهد آن بوده‌ایم که در گذشته بخشی از زنجیره در اختیار ما نبوده و اشکالاتی در حوزه توزیع، بازار و تجارت پیش می‌آمد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون فرماندهی زنجیره غذا در دست یک فرمانده واحد است، بیان کرد: به عبارتی وزارت جهاد کشاورزی از اقتدار کامل برای اینکه حوزه غذا را نظارت کند برخوردار است.

ساداتی‌نژاد با بیان این که نقش سازمان دامپزشکی در حوزه بهداشت غذا، ویژه‌ است،‌ افزود: مهر دامپزشکی باید اطمینان‌آور و آرام بخش برای مردم باشد تا با دیدن آن و بدون دغدغه، اطمینان حاصل کنند که آن محصول از سلامت و ایمنی لازم برخوردار است.

وی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم ذره‌ای در اطمینان به بخش اخلال ایجاد و یا دچار خدشه شود، گفت: سازمان دامپزشکی تاکنون نقش خود را به خوبی انجام داده است؛ به طوری که در بحث کانون‌های آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان مرکزی که برای اولین بار رویت شد به موقع و خیلی قوی ظاهر شد.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی، سلامت غذا که باعث آرامش شهروندان ایرانی است، یکی از موضوعات مهم امنیت غذایی کشور است که بخشی از آن یعنی سلامت دام، در اختیار سازمان دامپزشکی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی نیز همچون سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، چند وجهی است، گفت: از یک نگاه می‌توان سازمان دامپزشکی را فنی دید و از طرف دیگر این سازمان اقتصادی است، بنابراین حرکت در این حوزه ظرافت و سختی را می طلبد؛ همان گونه که سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری نیز بین حوزه اقتصاد و سلامت حفظ جنگل و مرتع قرار گرفته است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که یکی از موضوعات حال حاضر‌، تجارت غذا است، افزود: باید صادرات را توسعه دهیم و نقش سازمان دامپزشکی در این زمینه بسیار مهم است تا محصول ایرانی بدون دغدغه به سایر کشورها صادر شود و محصولات خارجی نیز برای مصرف دغدغه‌مند نباشد.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: در حوزه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام نیز سازمان دامپزشکی نقش مهمی دارد و در این راستا پیشگیری اصلی‌ترین مساله است تا بیماری ایجاد نشود چرا که هزینه‌های پیشگیری قطعا از هزینه های درمان کمتر است و باید برای آموزش هایی که این حوزه نیاز دارد سرمایه گذاری کنیم و با بازدیدهایی که انجام می شود باید بتوانیم پیش از موعد، مشکلات دامداری‌ها، مرغداری ها، جایگاه های دام و کانون هایی را که احساس خطر می‌کنیم، را رفع کنیم.

وی با بیان این که محدودیتی برای واردات و صادرات در نظر نمی‌گیریم، افزود: نگاه ما به واردات و صادرات نگاه اقتصادی است و کشاورزی را تجارت می بینیم و با ممنوعیت صادرات، تجارت رشد نخواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر افزایش کارآمدی و بروزرسانی حوزه‌های دامپزشکی تصریح کرد: بخش دامپزشکی به عنوان یک نظام حاکمیتی در واردات و صادرات مهم است و با توجه به حساسیت کار باید به فناوری‌های روز دنیا نگاه کنیم و با رعایت ایمنی، کار کارشناسی و فنی اما با سرعت پیش برویم.

وی با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: شرکت‌های دانش بنیاد جوان باید برای تولید ورود کنند، زیرا با ورود این شرکت‌ها بازار صادرات واکسن‌های دامی رشد خواهد کرد.

ساداتی‌نژاد افزود: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیز در این زمینه نقش مهمی دارد و باید در این زمینه همراهی کند و بر بخش‌های مختلف فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان نظارت داشته باشد.

وی در پایان خواستار تشکیل نشست‌های مشترک بین سازمان دامپزشکی کشور، موسسه رازی، سازمان شیلات ایران، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر ایران به دلیل همگونی در فعالیت‌هایشان شد.

 
 
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
13
11
سلام
عملکرد روابط عمومی سازمان در معرفی جلسه با دست نوشته ای در مقوا، قطعا در شان مهمان عالیقدر سازمان دامپزشکی نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
حالا صبر کن عکس هاشون رو ببین از زیر بغل این یکی صورت اون یکی رو میگیره از بالای ابروهای این یکی پس کردن اون یکی رو آنقدر دقیق و حرفه ای که لذت می‌بره آدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
چه مسکلی داره ؟خط زیبایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
نوکری مردم کردن بنر نمیخاد / به عمل کار براید به بنر چسباندن نیست
این بزرگوار هم اگه برا خدمت اومده عقده نصب بنر نداره شما خودتو نگران نکن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
12
4
وزیر جهاد اومده سازمان دامپزشکی، بعد یک بنر در شان مقام عالی وزارت نصب نشده... ................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
وقتی برای تبریک به رئیس سازمان تو جلسه حاضر نبود همینم از سرش زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
حالا مثلا با طلا کوب مینوشتن مشکل شما حل میشد . فقط دنبال حاشیه گیر دادن نقد کردن اظهار فضل کردن - بابا بس کن این خاله زنک بازیا رو - مشکل مملکت و مردم بنر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
6
18
وزیر محترم متوجه هستند که دامپزشکی سازمان فنی است اما نمیدانم چرا مدیران سازمان ارجحیت رابه اداری ها میدهند.این تسری و نحوه پرداخت بدجوری رو اعصاب ما فنی هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
این رو اعصاب بودن باعث شده زمزمه قطع تسری به گوش برسه.
ایجاد دوقطبی اداری - فنی جز آسیب به همکاران نتیجه ای نخواهد داشت
آنکه هیچ وقت هیچ کجا بند نشد
| United States of America |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
قطع این تسری با وضعیت پرداخت فعلی که شده پاداش برای خواص اداری و مالی و نرسیدن آن به دست افرادی که زحمت واقعی مبارزه با بیماریها را میکشند خود بهترین تصمیم است مجلس و ریاست جمهوری نشسته اند و می‌بینند که بودجه ای که مصوب کرده اند تا برسد به دست نیروهای میدان در اختیار مالی چی و کارگزینی ها قرار گرفته شما هم جای ایشان بودید قطع می‌کردید

حذف ادارات مالی و کارگزینی از ادارات و سازمانها و متمرکز کردن آنها منحصرا در وزارتخانه ها یک اقدام انقلابی خواهد بود و نیروهای موجود در این بخش ها در سازمان دامپزشکی و ادارات جهاد و ادارات کل دامپزشکی هم بروند برای عملیات فنی این بهترین راه حل است
آنتی فساد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
قطع لشه بهتره تا من برم ناسزا ش رو او بعداشت عمومی بشنوم ، تو سرما و گرما و تعطیل و غیر تعطیل من شیفتا زو بدم بعد شما راحت پولش رو بخوری ،لطفا نخاه بقیه رو‌بترسونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
یه لیوان اب سرد بخور اعصابت راحت میشه --- مشکل داری راه بازه برو کلینیک بزنن ببینیم چقد در عمل فنی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
متاسفانه جايگاه ها در اداره دامپزشكي درست تعريف نشده ؛ يه فرد اداري كه با مدرك پايين استخدام شده و از بيكاري يه مدرك اينترنتي گرفته زياد با نيروي دامپزشك فني فرق ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
7
1
ی مجوز داروخانه میخوان بدن یکساله که منو سر کار گذاشتن.سازمان دامپزشکی یعنی سازمان .......... و ناکارامد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عزیز، مجوز دادن فعلا دست نظام هست نه سامان، اگز ضعفی هست مربوط به اونجاست
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
پس این قوانین ......... که در زمان ریاست قبلی مصوب کردید چی شد ؟ مجوز فعالیت مجوز ...... مجوز ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
آقا اشتباه داری میزنی تو اول برو نظام دامپزشکی پروانه تاسیس بگبر هنوز ساز و کار و نمیدونی داری دعوا میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
نظام همتونو سركار گذاشته بنده خدا
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
3
10
جناب وزیر جوان خوش آمدید
زیاده عرضی نیست فقط یک جمله
به مافیای مدیریت در استانها مخصوصا استانهای .......... به دست افراد غیر متخصص خاتمه دهید و اداره ادارات دولتی دامپزشکی را از دست دست نشاندگان مافیا و مدیران استانی خارج کنید وگرنه سیل مرغ و تخم مرغ آلوده و بدتر از آن ادامه خواهد یافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
درود. موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
حالا میخای مدیر کل بشی ای شیطون
دکتر
|
Switzerland
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
8
24
تسری برای نیروهای فنی نه اداری، خواهشا رسیدگی کنید و در این زمینه شفاف سازی کنید
پاسخ ها
دکتر فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سلام
قطعا مشاغل فنی و حساس و مشکل باید حقوق بیشتری داشته باشد.
ولی
دوستان عزیز در این نوع صحبت مراقب باشیم حساسیت و دوقطبی فنی -اداری درست نکنیم.
این چیزی که الان بطور نیم بند به عنوان تسری داده میشه تازه تونسته کمی از آثار تورمی این چند سال و کاهش قدرت خرید کارمندان را جبران کنه .
حالا اداری و فنی هم نداره، همکاران اداری هم مخارج خانواده دارند و با همین تورم دست و پنجه نرم میکنند و باید حقوقشون اصلاح بشه.
در حقیقت این افزایش به طور طبیعی باید برای همه اتفاق بیفته و نباید جایگزین تسری واقعی در قانون شود.
-اما تسری واقعی؛
باید قطعا یک دریافتی علاوه بر این مبالغ (که جبران تورم هست) به نیروهای فنی هر دستگاه که در میدان کار سخت حضور دارند پرداخت بشود.
یعنی به شکلی شود که هر دکتر یا تکنسین بدونه اگه امروز رفت توی فارم یا هر کار میدانی، یک حقوق ویژه و قابل توجه دارد. و این حالت قطعا باعث ایجاد انگیزه و رقابت برای کار بیشتر خواهد شد.
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دوقطبی اداری فنی زمانی درست شد که در امور مالی و کارگزینی از محل تسری برای خودتان لحاف کرسی میدوختید و پاداش می‌دادید ما خواستار شفاف سازی پرداخت های تسری هستیم مگر میشود یکی صد میلیون تسری به خانه ببرد و من فنی واکسیناتور دو میلیون

دو قطبی اصلی این است که تا کنون مالی وی ها و کارگزینی چی ها از قبل تسری خورده اند دیگر بس است ..................
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اول اینکه پشت اسم دکتر فنی خودت رو مخفی نکن تو که جرأت نداری حتی با منصب واقعی اداری ات پست بگذاری صحبت نکنید بهتره

دوم اینکه قانون مصوب مشخصات برای نیروهای فنی است نه برای نیروهای اداری شما وقتی نمیتوانید مصوبه ای را بگیرید که از آن محل برای خودتان قانونی پرداخت داشته باشید دستتان را در جیب قانون مصوب نیروی فنی میکنید تا از آن بهره مند شوید
قرار نیست هر قانونی در کشور مصوب شد یک باج سبیل هم به شما پرداخت شود، ادارات مالی و کارگزینی باید از ادارات دولتی جمع شده و در وزارتخانه ها متمرکز شود هیچ دلیلی ندارد در هر اداره شهرستانی امور مالی و اداری وجود داشته باشد در حالیکه کاری نمی‌کنند و پشت کامپیوترهایشان گیم بازی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
چرا اگه فرقی نداره لطف کن او برف و بارو تو بیا تست سل ،بیا واکسیناسیون بیا بهداشت عمومی شیفت بیا روز تعطیل بیا ؟؟؟ شما میخاید با این حرف لقیه رو بترسونی قطع تسری ربطی به دو قطبی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تسری برا فنی ها نه اداری ها بابا ای ول میخای نوشابه هم برات باز کنیم - برو خدا تو شکر کن قطع نشه بعد اینجوری حرف بزن .............
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
5
10
چرا حضور وزیر بایستی هزینه تراشی داشته باشه . سادگی بهتر از تشریفاتی بودنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دوست عزیز، روی میز صرفا ابمیوه کیک و اب معدنی در عکس ها دیده می شود. بفرمایید منظور از تشریفات چیست؟! شاید ما کوررنگی داریم...
سبکرو‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برادر ناشناس ، یه بطری آب و یه کیک تشریفات نیست . حرف میزنن دهنشون خشک میشه قربونت . وقتی میشه یه‌ مقوا زد چرا بنر چاپ ‌کنن‌؟ قطعا تو متنش پاچه خواری هم میکنن . ناراحتی پول سازمان برای چاپ بنر نرفته ؟
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جناب ناشناس منظور بنده اینه که همین سادگی که برگزارشده بهتره . فکر میکنم نظر من و شما یکی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
4
3
حضور رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور، جناب آقای دکتر رفیعی پور (نفر چهارم سمت راست عکس) جالب است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
حداقل این شهامت رو داره که برگرده و روی صندلی کارشناسی تو سازمان خودش بنشینه نه مثل اون یکی که الان دوست داره سازمان دامپزشکی رو آتیش بزنه
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دکتر رفیعی پور یکی از مدیران کل وزارت جهاد کشاورزی هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
1
1
مسلم است که حضور وزیر محترم در سازمان دامپزشکی بک اتفاق خوب و ارزشمنداست. یعنی ایکه مسئولین سازمان باید بتوانند کم و کیف مسایل را به طور کامل به وزیر محترم منتقل کنند.
به سهم خودمان خیر مقدم گفته و آرزومند تحول هستیم در خصوص سند تحول امیدواریم فرصتی بهتر براب ارائه پیشنهادات در اختیار ایده های متفاوت قرار گیرد طوری که بتوانند با یک گفت و گوی دو طرف از ایده های خودشان دفاع کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
7
حکیم جان مولا ، این کامنت را منتشر کن
سلام . ما پرسنل استان .......... هنوز تسری ماده چهارده رو دریافت نکرده ایم . این درحالی است که یکسری از استان ها 25 ماه قبل و بقیه هم سر ماه به پرسنل پرداخت شد و حتی واریزی دوم نیز در هفته قبل داشته اند . تو رو بخدا بررسی کنید چرا ما کارکنان مظلوم استان .......... هنوز تسری ماده 14 را نگرفتیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دادش گلم ، زیاد نگران نباش ، ما دیروز ساعت 6 عصر بعد از حدود بیست روز تاخیر برای ما پرداخت شد . ان شاا... برای شما هم می ریزن . همکار شما از قزوین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
2
12
ظلم اجرای تسری را متوقف کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
2
2
جناب وزیر رسیدگی بفرمایید چطور ممکن است در شهر ............ کارمند دامپزشکی دو سال در کشتارگاه مامور به خدمت باشد ولی به کشتارگاه نرود و حقوق و مزایا و تسری کامل بگیرد در حالیکه مشغول شغل شریف بساز بفروشی است حقوق کارمند دولت بودن را هم تمام و کمال دریافت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
دقیقا ، در استان ما، آقای دکتر ........... یه روز ماموریت نمی‌رود اضافه کار نمی‌کند اما تمام مزایا و حتی مابه التفاوت تسری را دریافت می‌کند.این انصاف نیست .لطفا به مدیرکل استان ........... بگید.دلیلی ندارد مدیرکل با مدیرقبلی که برکنار شده و تخلفاتش و ظلم و ...او بر همه کارکنان آشکار شده ، قاطع برخورد کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
2
2
برو کار می کن مگو چیست کار که سرمایه جاودانیست کار
در مورد کلیه کارکنان دامپزشکی به شدت مصداق داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
1
2
حکیم مهر لطفاً سانسور نکنید
در همه استانها درآمد ماده ۱۴ برای همه نیروهای فنی و اداری واریز شده ولی در استان .......... فقط برای نیروهای فنی واریز شده و سوء مدیریت به وضوح در این استان موج میزند خواهشاً این موضوع را خدمت آقای دکتر آقامیری ریاست محترم سازمان دامپزشکی برسانید تا از کم و کیف نحوه مدیریت در این استان مطلع گردند.
این استان به دلیل عدم برخورداری از مدیران کارآمد و توانمند در رنج و سختی است بطوریکه در این سرمای زمستان اکثر روزها شوفاژها خاموش و آب شرب و مصرفی قطع و ارائه خدمات توسط معاونت توسعه و پشتیبانی بسیار بسیار ضعیف و همکاران در شرایط بسیار سخت و دشوار به ارائه خدمات مشغولند و حتی ارباب رجوع بدلیل این مشکلات و مسائل در رنج و سختی هستند. لطفاً به وضعیت اسفناک این اداره کل بصورت فورست ماژور رسیدگی شود
بهنام مسعودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
1
0
سلام
آقای وزیر لطفا فکری ب حال این نیرو های طرحی ک در اداره دامپزشکی ب کار میگیرند اتخاذ کنید.
افشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
1
1
ما به عنوان نیروهای متخصص ارگان مربوطه در حال حاصر درگیر در سامانه های وزارت جهاد کشاورزی مانند پهنه بندی برای توزیع کود و سیاک و دیم زار و براورد قیمت و پایش سن و ... بوده و به دلیل هر یک از ما در سطح سی تا ۴۰ آبادی شبانه روز و حتی در منزل درگیر ورود و ویرایش اطالاعات این سامانه های نه چندان کاربردی هستیم که حتی وقت صحبت با کشاورزان را نیز از دست داده ایم چه برسد به اینکه بتوانیم بازدید کنیم یا راهنمایی لازمی را انجام دهیم و به صورت کاملا منفعل صرفا به صورت ابزارهای ورود و ویرایش اطلاعات سامانه ها تبدیل شده ایم و به صورت بسیار ناکارآمد تمام وقت روز رو صرف رفتن به مراکز بسیار دور در آبادیها و نشستن پای کامپیوتر و سامانه و سپس برگشتن به محل زندگی میکنیم و این برنامه چنان ما را مستهلک نموده که از زندگی شخصی خویش نیز بیزار شدی ایم ، از حقوقمون که دیگه نگو که در شان هیچ انسانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
شما كارمند جهادي نه دامپزشكي
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
1
در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان دامپزشکی کشور در تاریخ 1400/09/21 هم مقوا چسبانده بودن.چون اینجور نوشته ها یک بار مصرفه اتفاقاً روش پسندیده ای برای صرفه جویی و پرهیز از اسرافه و ان شاء الله همه مسئولین و دستگاه ها همین روش را به کار ببرند.اگه یک وایت برد مناسب باشه و با خط خوش بنویسند و بعد پاک کنند نیاز به مقوا هم نیست.
حقیقت تلخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
3
دوستان عزیز فنی جنابان دکتر دامپزشک
آیا تا بحال از خودتون پرسیدید این همه ضعف و کمبودها و سؤ مدیریت ها در سازمان دامپزشکی و ادارات تابع آن به خاطر چیه؟ جواب واضح هست برادران کی گفته ی دامپزشک هم باید مدیریت کنه و هم باید فنی باشه؟ دامپزشک به قول خودتون باید درون فارم و میدان باشه نه عرصه مدیریتی، مدیریت ارشد نیاز به تخصص نداره باید بینش داشته باشه، پایه و اصول مدیریت، مدیریت منابع مالی و منابع انسانی هست، قصد توهین و جسارت نیست، ی دامپزشک از علم بودجه و حسابرسی از کجا اطلاعات کسب میکنه، و متاسفانه تا زمانی که دامپزشک در عرصه مدیریت ارشد هر اداره ای باشه اوضاع همین هست که هست پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
پاسخ ها
حقیقت تلخ تر
| United States of America |
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بله حق با شماست درست بر همین مبنا است که میتوان یک نفر را از ریاست صدا و سیما برد پتروشیمی یا از پزشکی و بیمارستان برد شهرداری تهران و شهردار گذاشت اینجا دامپزشکی است و هدفش هم انجام نیازهای دامپزشکی کشور و تا شما دامپزشک نباشی می‌شود همین که معاون قبلی سازمان انجام داد و قصد داشت چرخ فن آوری اطلاعات را دوباره میخواست با هزینه دامپزشکان اختراع کند که عمرشان کفاف نداد
دامپزشکی محل بودجه نویسی و حسابداری نیست دامپزشکی محل طرح علمی و فنی و بهداشتی نوشتن است و انطباق قوانین کشور با علم دامپزشکی برای تامین بهداشت کشور. الان دیگر رایانه ها خودشان بهترین حسابداری و بودجه نویسی را انجام می‌دهند نیاز نیست برای این کارهای چیپ کارمند و حسابدار و کاتب استخدام دولت شود
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
چه بامزه ، رایانه ها بودجه مینویسن
لابد پشتیبانی هم میکنن و همینطور کارهای خدماتی انجام میدن، به قسمتهای مختلف بودجه اختصاص میدن، درآمدهارو با هزینه ها مطابقت میدن جالبتر اینکه حقوق هم میگیرن و خرج میکنن
حقیقت تلخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
با این تفاسیر که شما می فرمایید اصلا نیاز به قاضی و دادرس هم نداریم چرا که قانون نوشته شده و رایانه هم موجود هست جرم رو به رایانه میدن خودش حکم رو تعیین می کند. بنده گفتم بینش مدیریتی نیاز هست برای مدیران ارش وگرنه مدیر که نمی تواند همه ی تخصص ها رو یکجا داشته باشه. همین رشته دامپزشکی چندتا تخصص داره؟
با اين ديدگاه بايد مدير عامل شركت بنز حتما ميكانيك خونده باشه!؟
مدیریت یعنی انجام امور بوسیله دیگران.لازمه ی مدیریت دانش تخصصی نیست ، مدیر ارشد بیش از آنکه دانش تخصصی داشته باشه باید بینش درست داشته باشه و توانایی کار کردن با متخصصان و ایجاد فضای طرح ، نقد و انتخاب بهتین ایده ها.
مدیرانی موفق ترند که از باهوش ترین ها کار می کشند دوست عزیز.
ایام بکام
نظر شما
ادامه