کد خبر: ۶۸۴۷۲

حکیم مهر: مدافع فرانسوی تیم فوتبال وستهام پس از انتشار ویدئویی از او که در حال حیوان‌آزاری بود، به خاطر این کارش عذرخواهی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، پس از انتشار ویدئویی از «کورت زوما» مدافع تیم فوتبال وستهم در حال آزردن گربه خانگی‌اش، بسیاری از هواداران فوتبال و حامی حیوانات از این اقدام او خشمگین شده و خواستار برخورد با این مدافع فرانسوی شدند

حال پس از چند ساعت از انتشار این ویدئو، زوما در این خصوص اظهار داشت:

می‌خواهم از کاری که کردم عذرخواهی کنم. هیچ توجیهی برای رفتار من وجود ندارد و از صمیم قلب از این بابت متاسفم. من همچنین می‌خواهم بگویم که برای کسانی که از این ویدیو ناراحت شدند، عمیقا متاسفم. من می‌خواهم به همه اطمینان دهم که حال دو گربه ما کاملاً خوب است و آن‌ها در سلامت کامل هستند. همه خانواده ما آن‌ها را دوست دارند و رفتار من دیگر تکرار نخواهد شد.

لایحه رفاه حیوانات در انگلستان به این معنی است که حیوانات آزاری با احکام سختی روبرو است و بدترین مجرمان در این مورد تا پنج سال زندان خواهند داشت.

باشگاه وستهم نیز بلافاصله پس از این ویدئو این اقدام را بدون هیچ گونه قید و شرطی محکوم کرد. آن‌ها اعلام کردند که در این خصوص با زوما صحبت کردند و به طور قطع با این موضوع برخورد خواهند کرد

منبع: سایت گل


 
نظر شما
ادامه