کد خبر: ۶۸۵۱۵

حکیم مهر: دامپزشکی شهرستان ابرکوه نسبت به ارائه خدمات بهداشتی رایگان به روستائیان در ایام الله دهه فجر اقدام نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه، خدمت به جامعه محروم روستائی یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی بوده بنابراین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برابر با هماهنگی های صورت گرفته، شبکه دامپزشکی شهرستان با اعزام اکیپ های واکسیناسیون و درمانی به روستاهای کمتر توسعه یافته به صورت رایگان دام های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماری های دامی و مشترک بین انسان و حیوان معاینه و مایه کوبی کردند.

«امیدسالاری» سرپرست  شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بدون شک فعالیت های دامپزشکی می تواند در پیشگیری از بیماری های خطرناک دامی و مشترک انسان و دام نقش چشمگیری ایفا کند و زمینه را برای صیانت از سرمایه دامی و ارتقای بهداشت عمومی جامعه محقق کند.

امیدسالاری در خصوص گرامیداشت این دهه بیان داشت: خدمات رایگان شامل معاینه و مشاوره دام ها، ارائه آموزش های بهداشتی و توضیحات کارشناسی به دامداران جهت تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیری از بیماری های دامی و همچنین واکسیناسیون دام ها علیه بیماریهای مختلف درسطح شهرستان و روستاهای اطراف توسط نیروهای دامپزشکی از دیگر اقدامات شبکه در ایام الله دهه مبارک فجر می باشد.

وی در ادامه از ویزیت رایگان دام ها در این ایام خبر داد و گفت: بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر عملیات درمانی با همکاری بخش خصوصی (کلینیک دکتر شیخی) به صورت کاملا رایگان در جهت رفاه و قدردانی از همکاری دامداران با این مجموعه صورت پذیرفت. همچنین توزیع واکسن رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل (آشامیدی) در محل شبکه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام بود.

 
نظر شما
ادامه