کد خبر: ۶۹۰۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: در بازدید سرزده مدیر کل دامپزشکی مازندران از یک واحد کشتارگاهی در میاندورود ۲۰۵۹ کیلوگرم گوشت مرغ و آلایش خوراکی ضبط و معدوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان مازندران، در پی بازدید سرزده مدیر کل دامپزشکی مازندران، رییس حراست، کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و رییس دامپزشکی شهرستان میاندورود در عصر روز جمعه ۱۹ فروردین سال جاری از یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان میاندورود ۱۳۸۰ کیلوگرم مرغ منجمد به دلیل عدم شرایط لازم در نگهداری محموله، ضبط و توقیف شد.

دکتر گلپایگانی ضمن اعلام این خبر در خصوص این محموله اظهار داشت، این مقدار محموله به دلیل شرایط نامناسب نگهداری ضبط و توقیف گردید تا با انجام نمونه برداری و آزمایشات لازم حسب نتایج حاصله آزمایشگاهی این مقدار گوشت مرغ منجمد تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه گفت، طی انجام بازدید از این واحد کشتارگاهی مقدار ۶۷۹ کیلوگرم آلایش مرغی تاریخ گذشته کشف و به دلیل ارگانولپتیکی، در محل کشتارگاه ضمن تنظیم صورتجلسه، حذف و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

گلپایگانی مقدار محموله ضبط و معدومی را جمعا در این بازدید سرزده ۲۰۵۹ کیلوگرم اعلام کرد و تاکید داشت از ادامه فعالیت این واحد کشتارگاهی به دلیل نواقص بهداشتی و عملیاتی جلوگیری شد.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد، جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد با هدف تامین سلامت مصرف کنندگان در راستای اجرای طرح کنترل و تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان صورت گرفته و تا رفع نواقص اعلامی از سوی مدیریت واحد، این تعطیلی ادامه دارد.

وی تاکید داشت، به محض اعلام مدیریت این واحد مبنی بر رفع نواقص موجود و تایید آن توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان پس از انجام بازدیدهای کارشناسی فعالیت این واحد صنعتی تحت نظارت بازرسان بهداشتی دامپزشکی از سر گرفته خواهد شد .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
3
زنده باد دکتر گلپایگانی ایشان در طول زمان مسئولیت کلمه مدیریت نوین و استفاده از تمام ابزارهای موجود رابرای ما ترجمه کردن ایشان به همه نشان دادند حتی با حداقل امکانات ولی با پشتوانه علمی و معتبر با تدبیر و مدیریت علمی میتوان موفق بود قطعا رشته تخصصی ایشان بخصوص در صنایع غذایی باعث شده سطح بهداشتی فراورده های خام دامی به بالاترین سطح کشوری برسد خدمتگزاران صدیق همیشه در یادها میمانند
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
مسئول فنی نداشته این کشتارگاه ؟!
فقط بلدن بنالن ک ما حقوق نداریم، اداره کل از ما حمایت نمیکنه و غیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
سلام خودم سالها مسئول فنی کشتارگاه بودم بنظر شما مسئول فنی شیفت شب کشتارگاه چقدر قدرت داره ؟همین واقعه ببین اگه کارفرما فقط حدس بزنه مسئول فنی گزارش کرده اون باید از حالا دنبال کار بگرده هیچکس هم بهش کار نمیده درسته برای مسئول فنی وظایف زیادی تعریف شده ولی اگه منصف باشیم مسئول فنی از نیروهای کارفرما هست که باید قوانین تذکر بده تا کارفرما نااگاه دچار تخلف نشه وقتی اداره خواست معدوم کنه نگه مسئول فنی از من حقوق میگیره ولی نگفت دارم اشتباه میکنم
نظر شما
ادامه