کد خبر: ۶۹۳۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: با تلاش اکیپ های ویژه اداره کل در صبح روز جاری، مورخه 7 اردیبهشت 1401 مقادیر قابل توجهی از داروهای دامی قاچاق، واکسن های تاریخ مصرف گذشته از فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به درمان دام می نمود کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، جاری، بازرسان ستادی اداره کل که در قالب اکیپ ویژه ای در راستای اجرای طرح رصد و پایش دارو و واکسن در روز چهارشنبه مورخه 7 اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از شهرستان های مرزی استان کردستان فردی فاقد صلاحیت کاری در حوزه دامپرشکی را که نسبت به درمان دام بصورت غیرمجاز اقدام می نمود شناسایی نمودند.

گفتنی است فرد مذکور، خود سرانه و بدون مجوز در حالی که بعلت نداشتن صلاحیت و توانایی علمی و قانونی اقدام به امر درمان غیر مجاز دام را می نمود، از مدتی قبل شناسایی شده و در روز جاری با هماهنگی های به عمل آمده با مراجع قضایی و پس از کسب اجازه از مقام قضایی، از خودروی فرد متخلف حجم بالایی از داروهای دامی قاچاق و واکسن های تاریخ مصرف گذشته و ادوات معاینه و ویزیت دام کشف و ضبط شد.

پس از برآورد ارزش ریالی و سایر موارد، پرونده این تخلف جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کلینیسین
|
France
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
2
5
مداخلە افراد غیر مجاز در بحث درمان مشکلات زیادی را برای کلینیسینها درست کردە است، این افراد هم واکسن و هم دارو همە چیز دارند و بە هر تعرفەای کە بتونند کار میکنند. از زحمات ادارە کل دامپزشکی کردستان متشکریم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
2
کار به نور چشمی ها هم رسیده!!!
واقعا عجیبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
1
2
لطفا کارمندان اداری هم که در تمام رده های تحصیلی در حال طبابت و فروش دارو و واکسن هستند شناسایی شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
2
تو شهرستان خواف که تمامی داروخانه ها شدن درمانگر غیر مجاز طرف هم داروخونه داره هم داره درمان میکنه.در فاصله دو ماه مجوز سه تا داروخانه فقط برای شهر خواف دادن .آیا واقعا خواف فقط نیاز به داروخانه داره.آیا ادامه کار برای کلینیک‌های خواف توجیه داره؟؟؟!!!!!!
نظر شما
ادامه