کد خبر: ۶۹۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: دومین وبینار استانی هم اندیشی همکاران ارزیابی عملکرد سال 1400 برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دومین وبینار استانی هم اندیشی همکاران ارزیابی عملکرد سال 1400 به ریاست مهندس منصور بنیاب مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان و دکتر مودودی معاون بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با شرکت تمام همکاران معاونت بازرسی ارزیابی عملکرد تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، «دکتر حسین مودودی» در رابطه با اهمیت ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی مقدمه ای را عنوان و از همکاران سازمان دامپزشکی و استان آذربایجان شرقی خواست تا با اهتمام بیشتری به ارسال مستندات و بارگذاری آن در سامانه مربوطه در مدت زمان باقی مانده اقدام کنند.

وی با تاکید بر ارتقای این جایگاه در سازمان و ادارات کل، از حمایت ریاست سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص خبر داد که کسب امتیازات برتر را در دستور کار ارزیابی قرار داده اند.

«مهندس بنیاب» در خصوص اهمیت ارزیابی عملکرد در مجموعه سازمان و ادارات کل سخنانی را ارائه و الزام حفظ جایگاه های بدست آمده سال قبل در ارزیابی عملکرد را ضروری دانست.

در ادامه جلسه «مهندس جوادی» به همراه تیم ارزیابی شاخص‌های اختصاصی و همچنین کارشناسان دفاتر طیور و مدیریت مبارزه با بیماریهای دامی به پرسش‌های  اختصاصی استانهای حاضر پاسخ داد و اظهار کرد: در این رابطه از تجربه و مستندات سایر استانهای پیشرو همانند استان آذربایجان شرقی در بارگذاری و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح بهره گرفته شد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
1
سال ۱۴۰۰
نظر شما
ادامه