حکیم مهر: مشاور معاون وزیر و
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از حجم گسترده و بی سابقه انعکاس محتواهای
نوشتاری و تصویری مرتبط با اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه
مبارک رمضان 1401 خبر داد.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی
کشور، «دکتر امین اسدی»، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی این سازمان امروز سهشنبه
20 اردیبهشت 1401 در ابتدای نشست خبری ریاست سازمان دامپزشکی کشور به اصحاب رسانه
گفت: «اطلاع رسانی در خصوص جزییات طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و
ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات و راهکارهایی بود که جهت افزایش سطح نظارت و
همکاری مجموعه همکاران سازمان دامپزشکی در زمینه اجرای طرح ملی تشدید مورد توجه
قرار گرفت و منجر به تسهیل اجرای طرح در تمام مراکز تولید، عرضه و بستهبندی گردید.»
وی با تشکر از اصحاب رسانه که در هنگام آغاز اجرای طرح در
جریان نشست خبری مرتبط با آن به انعکاس «پیشخبر» اجرای طرح و سپس فرآیند اجرای آن
طی 63 روز اجرای طرح در تمام کشور پرداختند گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته
مجموعا ۳۵
هزار محتوا در کل کشور جهت انتشار در فضای مجازی تولید ومنتشر شده است که به طور
متوسط روزانه 550 مورد تولید محتوای نوشتاری و تصویری (ویدیویی و عکس) در فضای
مجازی؛ 50 مورد نشست مطبوعاتی در کشور (در هر استان 2 نشست) و 320 مورد مصاحبه (هر
اداره کل دامپزشکی متوسط 10 پوشش خبری) در درازای زمان اجرای طرح تشدید نظارت
بهداشتی صورت گرفته است.
اسدی افزود: این در حالی است که روابط عمومی سازمان دامپزشکی
کشور از طریق سامانههای دریافت پیامهای مردمی نیز گیرنده گزارشهای مردمی بوده
است که روند اخذ اطلاعات مردم در خصوص مسائل بهداشتی عرضه مواد پروتئینی در مراکز
عرضه همچنان ادامه مییابد.
تولید محتوای نوشتاری و عکاسی! فقط تبلیغات در فضای مجازی...