کد خبر: ۶۹۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیر باغ وحش ارم گفت: ۲ مهره‌ گردن شیر شکسته و خرد شده است و به دلیل جلوگیری از عذاب کشیدن حیوان، احتمال مرگ آرام آن وجود دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه  یک فرد شیر نر دوساله در یک باغ وحش شخصی در اطراف شهر گرگان توسط مأمورین اداره‌کل محیط زیست استان گلستان یافت شد. این شیر که به‌ دلیل شرایط نگهداری و تغذیه نامناسب شرایط جسمی مناسبی نداشت، از زمان زنده‌گیری به‌منظور نگهداری و تلاش برای بهبود وضعیت به باغ وحش ارم منتقل شده است.

در رابطه با آخرین وضعیت شیر، «پرویز قندانی» مدیر باغ وحش ارم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: شرایط تغذیه این شیر تا حدودی بهتر شده است اما جواب سی تی اسکن نشان می‌دهد که این توله شیر همچنان مشکلات عمده‌ای دارد، از جمله اینکه 2 مهره‌ گردن آن شکسته و خرد شده است و متأسفانه حیوان به خاطر این مشکل عذاب می‌کشد.

وی ادامه داد: ما نتایج آزمایشات و روند درمانی را در اختیار اساتید قرار می‌دهیم و بنا به نظر آن‌ها یا درمان ادامه پیدا خواهد کرد و یا ممکن است به دلیل جلوگیری از عذاب کشیدن حیوان, عمل مرگ آرام بر روی آن انجام شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
بعد نگفتن چرا شکسته ؟ توی کوچه بازی میکرده افتاده زمین شکسته یا چی ؟؟
نظر شما
ادامه