کد خبر: ۶۹۵۶۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: شرکت‌کننده رویداد «عصر امید» با اشاره به آمار بالای حیوان‌گزیدگی در کشور گفت: محصولی تولید کرده‌ایم که مانع مرگ حیوانات و حافظ جان انسان‌ها خواهد بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «حمیدرضا مهاجرانی»، مدیرعامل شرکت زیست پژوهان طبیعت در مورد محصول شرکت خود با عنوان عقیم‌سازی حیوانات، اظهار کرد: این محصول به‌منظور کنترل جانورانی که دارای بیماری‌های مشترک با انسان هستند تولید شده که در این راستا، کارگروه‌هایی در سراسر کشور و سطح استانداری‌ها نیز تشکیل شده است.

وی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده آمار سگ‌گزیدگی به‌خصوص در کودکان بسیار بالا است. در حال حاضر طبق آئین‌نامه‌ای که وزارت کشور به شهرداری‌ها ابلاغ کرده، روند کشتن سگ‌ها را در پیش گرفته‌اند. اختیار قانونی نداریم که بتوانیم مانع افزایش آمار مرگ حیوانات شویم اما در این راستا جلسات متعددی با وزارت کشور برگزار کردیم و طرح‌ خود را به معاونت عمرانی وزارت کشور و استانداری‌ها پیشنهاد داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت زیست پژوهان که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک فعالیت می‌کند، اضافه کرد: طرح ارائه شده به‌صورت عقیم‌سازی سگ‌های ماده و نر با روش‌های غیرتهاجمی است تا آسیبی به سگ وارد نکند. یک طرح ابتدایی از این محصول نیز در سطح پناهگاه‌های مرکز کنترل سگ‌های اراک انجام شد و دامپزشکی استان، نتایج این طرح را تأیید و به دامپزشکی کشور ارسال کرد. در وزارت کشور مقرر شد از خط تولید دارو بازدید به عمل آید و در صورتی‌که خط تولید مورد پذیرش باشد، تأیید نهایی خواهد شد اما این مرحله هنوز اجرایی نشده است.

مهاجرانی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها روش عقیم‌سازی برای سگ‌ها جراحی است، بیان کرد: روش جراحی علاوه‌بر اینکه عوارض جانبی بسیار زیادی دارد، با هزینه‌ نهایی بالایِ یک میلیون تومان همراه است، اما هزینه عقیم‌سازی سگ‌های ماده با روش محصول ما حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و برای سگ‌های نر تقریباً ۱۵۰ هزار تومان است.

وی در رابطه با چگونگی تجاری‌سازی محصول گفت: در درجه اول باید فرهنگ‌سازی شود زیرا نتیجه فرهنگ‌سازی، بازاریابی موفق است. بازاریابی به این معنی نیست که به‌طور مداوم به‌دنبال ترغیب مشتریان باشیم بلکه کافی است آگاهی‌رسانی در خصوص هزینه تمام شده، عوارض پایین‌تر و نتایج ارزشمند این محصول به اقشار مختلف جامعه و حتی دامپزشکان کشور داده شود که رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به‌تنهایی بسیاری از دامپزشکان و مراکز کلینیکی کشور را توجیه کند که این روش موفق‌تر است.

مدیرعامل شرکت زیست پژوهان در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان برگزاری رویداد گام دوم به‌دنبال موفقیت طرح‌ها هستند باید روابط بین‌الملل شرکت‌ها را تقویت کنند زیرا این محصولات در کشورهای دیگر که معضل مشترک با ما دارند نیز مشتریان خاص خود را دارد.

 



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
آیین نامه جدید وزارت کشور کشتن سگ هاست؟
چرا ما بی خبریم آزاد شده اجازه معدوم سازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
2
3
خب روش کار این محصول چی هست؟1

داروئی هست؟
هورمون هست؟
جریان و اشعه هست؟

چیه خب؟!

اینجا سایت دامپزشکیه،
علمی تر صحبت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
همکار محترم انتطار ندارید که طرف قبل از ارائه دارو به بازار فرمولاسیون را به شما ارائه بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
شکل سیدره
پاسخ ها
دامپزشک
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بله تصویر سیدر هستش
نظر شما
ادامه