کد خبر: ۶۹۵۶۶

حکیم مهر: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: برخورد خودروی پراید با یک نفر شتر در محور شاهرود به بیارجمند یک فوتی و پنج تن مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محسن مزجی» با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته تصادف بین یک سواری پراید و یک نفر شتر در بیارجمند به مرگ یک تن از سرنشینان خودرو در سر صحنه و مصدومیت مابقی سرنشینان انجامید.

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی به محل حادثه اضافه کرد: پس از تماس با این مرکز بی درنگ ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس بیارجمند و میامی و همچنین یک آمبولانس امداد نجات هلال احمر میامی به همراه کارشناسان امدادی به صحنه حادثه اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود، ادامه داد: پنج تن مصدوم این حادثه پس از انجام اقدام‌های نخستین با سه دستگاه آمبولانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

وی با اشاره به چرایی وقوع این سانحه گفت: متاسفانه جاده‌های کویری منتهی به استان‌های همجوار شهرستان شاهرود اغلب دارای عرض جاده‌ای کم بوده و تردد در آنها دو طرفه انجام می‌شود و از همین رو، بیشتر اوقات به علت عبور حیوانات وحشی و اهلی به ویژه شتر شاهد چنین حوادثی هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به تعدد حوادث در اینگونه محورها توصیه کرد: رانندگان و مسافران از رفت و آمد شبانگاهی غیرضروری در این جاده‌ها پرهیز کنند.

وی با اشاره به تعدد ماموریت های مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود در راه های ارتباطی شهرستان افزود:  محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شوند، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.


نظر شما
ادامه