کد خبر: ۶۹۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرعامل شرکت نوین پردازان اینترنت اشیا کاسپین گفت: دستگاه هوشمند «پت نوش» برای اولین بار طراحی و ساخته شده و مشابه خارجی یا ایرانی در بازار ندارد. این محصول آب مورد نیاز حیوانات خانگی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسکانیو، «امید فرهادی» درباره محصول «پت فیدر» اظهار کرد: این مجصول، دستگاه هوشمند تغذیه حیوانات خانگی است. دستگاه دارای یک مخزن برای نگهداری غذای خشک و وای فای داخلی است.

وی ادامه داد: محصول «پت فیدر» از طریق گوشی موبایل به دستگاه متصل شده و برنامه غذایی شامل تعداد وعده های غذایی و حجم غذای مورد نیاز از طریق این اپلیکیشن موبایل به دستگاه داده می‌شود. به این ترتیب دستگاه پت فیدر در زمان‌هایی که مشخص شده، وعده غذایی مورد نیاز حیوان خانگی را در اختیار آن قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نوین پردازان اینترنت اشیا کاسپین درباره مزایای دستگاه «پت فیدر» گفت: با این دستگاه غذا رسانی به حیوانات خانگی در ساعاتی که حضور در کنار آنها مقدور نیست، فراهم شده است؛ از طرفی میزان دقیق و مشخص غذا به حیوانات خانگی را می‌توان از طریق این دستگاه کنترل کرد.

وی افزود: از محصول «پت فیدر» فقط یک نمونه چینی در بازار موجود است و دستگاه ما اولین نسخه ساخت داخل به شمار می‌رود. پت فیدر خارچی از ۳ میلیون تا ۴ میلیون قیمت دارد، اما محصولی که توسط ما تولید می‌شود، با قیمت زیر ۲ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

تولید محصول پت نوش برای اولین بار در جهان

فرهادی درباره محصول آبخوری هوشمند حیوانات خانگی اظهار کرد: این محصول «پت نوش» نام دارد و آب مورد نیاز حیوانات خانگی را در اختیارشان قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به سنسور حساس به حرکت است که باعث می‌شود وقتی حیوان خانگی به دستگاه نزدیک می‌شود، پمپ دستگاه شروع به کار کرده و آب قابل استفاده را در اختیار حیوان خانگی می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: محصول پت نوش نیز اولین بار طراحی و ساخته شده و مشابه خارجی یا ایرانی در بازار ندارد. نمونه های موجود هوشمند نبوده و به صورت دائم الکار هستند، معمولا استفاده از این دستگاه‌ها برای دارندگان حیوانات خانگی مطلوب نیست. قیمت دستگاه «پت نوش» زیر یک میلیون تومان است.

دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی بهتر است برنامه‌های آموزشی منتورینگ برای واحدهای مستقر در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی را اجرا کند، همچنین تمام واحدهای فن آور دانشگاه آزاد به داخل فضای دانشگاه آزاد منتقل شوند؛ در این صورت دانشجویان از نزدیک و به صورت روزانه با فضای کسب و کارها در ارتباط خواهند بود.



 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
چه جالب. دمشان گرم
نظر شما
ادامه