کد خبر: ۶۹۶۹۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر: اداره کل امور اداری سازمان دامپزشکی کشور از تمام داوطلبان معرفی شده در آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر سال1400 برای سازمان دامپزشکی کشور خواست تا مدارک لازم را به اداره کل دامپزشکی استان شغل محل مورد تقاضا ارائه دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، اداره کل امور اداری سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر سال 1400 برای سازمان دامپزشکی کشور، خواستار این شد تا تمام مدارک ذیل (اصل و کپی) را جهت تایید اطلاعات خود اظهاری از تاریخ 3/3/1401 تا 8/3/1401 به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان شغل محل مورد تقاضا تحویل دهند.

- کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور

- شناسنامه داوطلب (تمام صفحات(

- کارت ملی (پشت و رو(

- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برای داوطلبان مرد(

- مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه

- معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران

- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای مراکز استان‌ها. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی صرفاً مطابق فرم پیوست(

تذکر 1: براساس دفترچه راهنمای آزمون تاریخ ملاک عمل برای گواهی فراغت از تحصیل و معافیت دائم؛ یا پایان خدمت نظام وظیفه، 17/2/1400 (آخرین روز ثبت نام) است.

تذکر 2: این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط که مدارک آنها تایید شده است، متعاقباً از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت سایر مراحل استخدام، معرفی خواهند شد.

تذکر 3: داوطلبان درقبال ارائه مدارک، رسید دریافت خواهند کرد و اخذ آن به منزله تایید مدارک نبوده است و پس از بررسی، تایید آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

تذکر4: عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

خواهشمند است تمام توضیحات عمومی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و سپس جهت تحویل مدارک فوق اقدام فرمایید.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
5
5
غیر از این عزیزان،کس دیگه ای تو این مملکت آدم نیست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
4
5
بقیه آدم نیستن ؟ دیگه اینا تمام نشدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
1
3
محض اطلاع فرزند شهید وجانباز واقعی نداریم برای استخدامی همه سنشون از استخدامی گذشته ! یااستخدام شده اند یا دست از استخدامی کشیده اند ! بله هستن کسانی که ................. ! در جواب .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
1
3
آزمون این عزیران اختصاصی هست، ارتباطی با سایر آزمون ها ندارد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
5
4
خدا کنه که همین فرزندان استخدام بشن
یک زمانی جنگ بود کشور در خطر بود پدران همین ها فداکاری کردند و بقیه گفتن بماچه
حالا بچه های همونایی که نرفتن جنگ چه فسادی در سیستم اداری راه انداختن
خدا کنه همین فرزندان شهدا و جانبازان بیان لااقل کمی به این ملت خدمت بشه و مثل روالی که متاسفانه فرزندان اونایی که نرفتن جنگ راه انداختن این فساد و رشوه گرفتن ها کم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
واقعا خواب هستید یا خودتون رو زدید به خواب ؟کدوم شهید و جانباز عزیزی راضی هست بواسطه استخدام فرزندش حق بقیه ضایع بشه؟ما اختلاس گر نیستیم ما مردم عادی هستیم مردمی هستیم که میخوایم عدالت باشه و برابر باشیم با بقیه ما دشمن همدیگه نیستیم ما میخوایم مثل این عزیزان حق استخدامی داشته باشیم مثل این عزیزان راحت نفس بکشیم از جوونی مون لذت ببریم.
Shabad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
سلام من قبول شدم از آموزش و پرورش تماس گرفتن که مدارکتو بیار حالا هر ارگانی که میرم میگه فعلا هیچ دستوری برای ما نیومده منتظر اطلاع رسانی باشید اگه دستوری نیومده چطور تماس گرفتن و حالا چرا مدارک تحویل نمیگیرن لابد فردا هم میخوان بگن دیر اومدی به منزله انصراف هستش
نظر شما
ادامه