کد خبر: ۶۹۹۷۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر حسن ویشته» معاون تشخیص و درمان و «دکتر محمد حبیبی» رئیس مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در این بازدید، دکتر سیدمحمد آقامیری را همراهی می‌کردند ...
 

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مرکز ملی بیماریهای دامی گلمکان در خراسان رضوی اظهار داشت: باید سعی کنیم که تا پایان سال جاری، مرکز بررسی بیماریهای استراتژیک دامی گلمکان راهاندازی شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سیدمحمد آقامیری» گفت: موضوعاتی نظیر تولید بذر واکسن و تحقیقات بیماری های استراتژیک دامی در مرکز گلمکان از مهمترین فعالیت‌های این مرکز خواهد بود .

دکتر آقامیری افزود: راهاندازی این مرکز و مراکز مشابه برای سازمان دامپزشکی کشور بسیار مهم است و لازم است تمام نیروهایی که برای این مرکز استخدام شدهاند، در اسرع وقت در آن مراکز مستقر شوند .

معاون وزیر جهاد کشاورزی در اقدامی کمنظیر دستور دادند تا نیروهای کارشناس و متخصص جهت بررسی و رفع موانع راهاندازی مرکز ملی گلمکان از روز شنبه ۲۱ خردادماه در مرکز یادشده مستقر شوند و حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز، نتیجه اقدامات خود را در این خصوص اعلام کنند .

«دکتر حسن ویشته» معاون تشخیص و درمان و «دکتر محمد حبیبی» رئیس مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در این بازدید، دکتر سیدمحمد آقامیری را همراهی میکردند .

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
1
13
سال هاست تجهیزات میلیاردی مرکز گلمکان خاک میخورد خیلی از این تجهیزات از گارانتی خارج و مستهلک شده اند .
متاسفانه انگیزه کافی و دلسوزی برای راه اندازی این مکان که خیرات فراوانی برای دامداران و مرغداران و بهداشت دامی و...به همراه خواهد داشت وجود نداشت .
کارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
3
5
با توجه به تجهیزات مستهلک شده گلمکان و همچنین سایر الزامات لازم برای راه اندازی نهایی این مجموعه، هزینه نگهداری و سرویس دهی سالیانه آن به اندازه اعتبارات ساخت آن خواهد بود. آن زمان که ساخت این مجموعه شروع شد، کارشکنی برخی از افراد و سازمانها، نهایی سازی آن را به تاخیر افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
6
1
اعتبارات مورد نیاز نگهداری وتعمییرات باید در اعتبارات اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی دیده شود نیروهای استخدام شده همه در شهرها ی استان خراسان رضوی پخش‌ شده اند و کلیه تجهیزات این مرکز از رده خارج و فاقد گارانتی است تنها را جهت اجرا ی این تصمیم انتقال آزمایشگاه موجود اداره کل به گل مکان است که آن هم مشکلات خاص خودش را دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
1
3
با سلام دوستان گرامی لطفا موج منفی نفرستید و بگذارید انشالله این مرکز شروع به کار نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
2
یه چیزی تو مایه های مرکز بررسی بیماری های طیور روستای "دوک" شهرستان سیمرغ (کیاکلا) مازندران!
نظر شما
ادامه