کد خبر: ۷۰۰۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، احکام رسمی ۲ مدیر این سازمان در روابط عمومی و همچنین بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور به آنها ابلاغ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با حکم «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان به صورت رسمی «دکتر حسین مودودی» به سمت معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر امین اسدی» به عنوان مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، منصوب شدند.

بنابراین گزارش، «مهندس منصور بنیاب»، مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور با حضور در دفاتر این ۲ مدیر، احکام صادر شده از سوی ریاست سازمان را به آنها ابلاغ کرد و در خصوص برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته طی دوران سرپرستی گفتگو کرد و با استناد به خط مشی ترسیم شده ریاست سازمان دامپزشکی کشور جهت تحول ساختاری این سازمان به بررسی و مرور آنچه جهت پیشبرد اهداف تبیین شده لازم است پرداختند.

 



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
1
1
درود بر دکتر مودودی نیروی از داخل سازمان و مسلط به امور
زنده باد نیروهای خود سازمان
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
3
آقا اگر این احکام الکی نیست و کسی میخواد نونش حلال باشه،ما کارمندان دامپزشکی از میزان پرداختی و احکام جدید شاکی هستیم....رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات پیگیری کنین... ............
نظر شما
ادامه