کد خبر: ۷۰۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سیدمحمد آقا‌میری» افزود: سازمان دامپزشکی کشور در خصوص اجرای مدیریت دانش‌محور بسیار جدی و مصمم است و هیچ مانعی را در مقابل اجرایی شدن این موضوع برنخواهد تافت ...

حکیم مهر: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: تحقیقات دانش بنیان می‌تواند مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف به ویژه دامپزشکی رفع کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه جامع اطلاع‌رسانی رادیو، «دکتر سیدمحمد آقا‌میری» در برنامه ارمغان طبیعت رادیو اقتصاد افزود: تحقیقات دانش بنیان نه در حوزه دامپزشکی بلکه در تمامی حوزه‌ها موثر است و دامپزشکی هم مستثنی از بقیه حوزه‌ها نخواهد بود.

وی اظهارداشت: این سازمان در بحث تحقیقات دامپزشکی در حوزه‌های مختلف مثل دارو، واکسن و مواد بیولوژیک برنامه دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: شورایعالی تحقیقات بیماری‌های استراتژیک دامی در سازمان تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: سازمان به دنبال اینکه فضای علم و عمل را در حوزه اجرا بهم نزدیک کند.

آقامیری با تاکید بر اینکه از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه دامپزشکی به شدت حمایت می‌شود، اظهارداشت: تحقیقات دانش بنیان می‌تواند مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف برطرف کند.

وی عنوان کرد: این نوع تحقیقات می‌تواند بخشی از تولید کشور را ترمیم کند به جهت اینکه نوع تولید و هزینه‌های دانش بنیان نسبت به بخش‌های غیر دانش بنیان بسیار متفاوت است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طبق معمول کارهای که در سازمان دامپزشکی انجام می‌شود بدون نظر تشکل‌ها نیست و به عبارتی تشکل‌ها سهم ویژه‌ای در انجام اقدامات و فعالیت‌های این سازمان دارند.

وی در ادامه از ایجاد شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش بنیان در سازمان دامپزشکی کشور خبرداد و افزود: هدف از تشکیل این شورا ایجاد یک ساختار علمی-اجرایی و پل ارتباطی بین سازمان دامپزشکی به عنوان دستگاه اجرایی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی است تا برنامه‌های اجرایی و عملیات نظارتی سازمان بر اساس یافته‌های علمی موجود در کشور مدیریت شود.

آقا میری یادآورشد: سازمان دامپزشکی کشور در خصوص اجرای مدیریت دانش محور بسیار جدی و مصمم است و هیچ مانعی را در مقابل اجرایی شدن این موضوع برنخواهد تافت.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Japan
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
4
4
آقای دکتر آقامیری با سلام و دعای خیر
انشاءالله از نیروهای با دانش سازمان از اقصی نقاط کشور که متاسفانه بدلایلی چندین سال است از پتانسیل این افراد توانمند و علمی استفاده نمیشود و کنج عزلت ادارات کل به آنها رسیده است استفاده بهینه بفرمائید. فرض مثال
آقای دکتر مهران علمداری کارشناس آذربایجان شرقی با کوله باری از دانش در خصوص بیماریهای دامی بویژه یکی از کارشناسان زبده عضو کمیته کشوری تب برفکی تا سال۹۴
و
آقای دکتر سعید مستوفی کارشناس آذربایجان شرقی
قطب تشخیص بیماری هاری کشور که قدر او هیچ وقت شناخته نشده و حقش ادا نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
شورای عالی تحقیقات بیماری‌های استراتژیک دامی!
شورای عالی بیماری تب کریمه کنگو!
شورای عالی ...

فقط ...
نظر شما
ادامه