کد خبر: ۷۰۲۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: مدیر گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار از تولد دومین بره در کلینیک تخصصی دامپزشکی این دانشگاه در سال 1401 خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر علی‌اکبر جنت‌آبادی» با توجه به وجود رشته‌های کاردانی دامپزشکی، کارشناسی علوم آزمایشگاهی، مهندسی پرورش صنعتی طیور، مهندسی بهداشت غذایی با منشأ دامی، میکروبیولوژی، زیست‌شناسی سلولی و مولکوی، کارشناسی‌ارشد کنترل کیفی و بهداشتی مواد غذایی، ژنتیک و بیوتکنولوژی میکروبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار، وجود کلینیک تخصصی دامپزشکی در این دانشگاه را ضروری عنوان کرد.

وی گفت: به منظور انجام آزمایش‌های بالینی روی نمونه‌های زنده، حیوانات مختلفی از جمله اسب، گاو و گوسفند در کلینیک دامپزشکی دانشگاه نگهداری می‌شوند که سال 1401 و با تمهیدات اندیشیده‌شده، شاهد زاد و ولد و تولد دو بره در این کلینیک بوده‌ایم و دومین بره به تازگی به دنیا آمده است.

مدیر گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار زیر کشت بردن مزارع مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار به منظور تأمین علوفه دام‌های زنده کلینیک تخصصی دامپزشکی را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح، خوراک دام‌های زنده این واحد به طور کامل تأمین شد.

بازدید معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی از واحد سبزوار

«علی خاکشور» معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی هم با حضور در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به بررسی امکانات، فضاهای آموزشی و تجهیزات مرتبط با رشته‌های علوم پزشکی پرداخت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی علاوه بر بازدید از مرکز مهارت‌های بالینی Skill Lab، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، سالن‌ها، کلاس‌ها و سایر دفاتر مرتبط با رشته‌های علوم پزشکی واحد سبزوار در نشستی با حضور مدیران گروه‌های بهداشت، پرستاری، اعضای هیئت‌ علمی این گروه‌ها و جمعی از مسئولان واحد سبزوار، شرکت و به بررسی وضعیت اکنون و برنامه‌های پیش روی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار پرداخت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی شرایط و ظرفیت‌های دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
9
خیلی مهم بود این خبر!!!!
تولد دومین بره.چه خصوصیت خاصی داره این بره.اشاره نشده اصلا.اصلاح نژاد شده .میش زاییده شما چکار کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
1
9
خیلی ضایع هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
4
تیتر خبر رو که خوندم با خودم گفتم حداقل کاری که کرده‌اند شبیه‌سازی (simulation) بوده و این واژه در عنوان خبر فراموش شده گنجانده بشه. بنابراین با حرص و ولع شروع کردم به خوندن خبر و مدام چشمم دنبال واژه‌ی "شبیه‌سازی" بود، اما وقتی به پایان خبر رسیدم تنها واکنشم این بود که بخاطر وقت گرانبهایی که برای خواندن خبر تلف کرده بودم دقائق طولانی بر جایم خشکم زد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
2
الان با این افتخار بدوید برید درخواست دانشکده دامپزشکی بدید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
4
خسته نباشید چه کا رمهمی انجام شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
4
برررره ؟؟!!!!!
هر چوپان تو هر گله ای روزانه ده ها بره به دنیا میاره!!

تورا خدا اینا را خبر نکنید که نخندند بهمون!!!
نظر شما
ادامه