
حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: چند روز پیش و در جریان گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزرات جهاد کشاورزی که با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی هیات دولت و رئیس شورای اطلاعرسانی در هتل اشراق مشهد برگزار شد، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان «برترین روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی» معرفی شد.
این انتخاب بهانهای شد تا به سراغ «دکتر امین اسدی» برویم تا اطلاعات بیشتری را از جزئیات این انتخاب بدانیم.
«دکتر اسدی» در گفتوگو با حکیم مهر با یادآوری اینکه این همایش سراسری در بین تمامی روابط عمومیهای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: «خوشبختانه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با عملکرد ۵ ماهه خود توانست با اختلاف زیاد مقام نخست را کسب کند که این نشان دهنده حمایتهای ویژه دکتر آقامیری ریاست محترم سازمان است. ایشان هم راهنماییهایی مثمر ثمری داشتند و هم حمایتهای ویژهای را نسبت به دورههای قبلی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از خود نشان دادند که بنده به شخصه کمال تشکر را دارم.»
وی تصریح کرد: «روابط عمومی سازمان دامپزشکی کل کشور به خصوص در دوران طرح تشدید، یک جهاد تبیین را انجام داد که منجر به تولید محتوایی ۳۵ هزار نوشتار در فضای مجازی شد. به این معنا که ما در فضای مجازی ۳۵ هزار محتوا تولید کردیم که علاوه بر آن در بحث کلیپسازی، مستندسازی و همچنین تصاویر و عکس، به عدد ۱۵ هزار مورد رسیدیدم که یک عدد قابل توجه است.»
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: «در دوران اجرای طرح تشدید، روزی نبوده که مدیران کل و معاونین مدیران کل سازمان در برنامههای صداوسیما شامل رادیو و سیمای استانی حضور پیدا نکرده باشند. به طوری که در حالت متوسط هر روز سه مدیرکل یا معاون سلامت جهت روشنگری در زمینه طرح تشدید در صداوسیما یا رادیو و تلویزیون استانی حضور داشتند.»
وی ادامه داد: «این جایزه علاوهبر اینکه دسترنج دوستان روابط عمومی در ستاد سازمان دامپزشکی کل کشور است، با همکاری و هماهنگی مدیران روابط عمومی در سراسر کشور و ادارات کل به ارمغان آمده است. کمااینکه ما در دوران روشنگری در رابطه با تب کریمه کنگو که همچنان نیز ادامه دارد، در یک ماه اخیر نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ مورد حضور ریاست سازمان یا مدیران عالی سازمان را در رادیو و تلویزیون داشتیم که این نیز نشاندهنده ارتباط گسترده دامپزشکی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جهت روشنگری مردم است.»
دکتر اسدی افزود: «مجموع این موارد موجب شد که روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، امتیاز قابل توجهی را داشته باشد. در واقع ما در رسانه ملی و فضای مجازی، علیرغم کمبود نیرو و امکانات، با کمک دوستان و مدیران استانی دارای یک جهش رسانهای بودیم که خوشبختانه این جهش همچنان ادامه دارد. کمبود امکانات، معضلی کاملا قابل لمس است و دوستان من با دستان خالی و نیروی کم، با تولید محتواهای بسیار زیاد در حال روشنگری برای جامعه در رابطه با سلامت و بهداشت هستند که این یک کار ستودنی است و جهاد را تبیین میکند.»
وی در پایان با تاکید بر اینکه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور یک شعار دارد، تصریح کرد: «ما جهادگران عرصه جهاد تبیین هستیم که با کمک هم سعی میکنیم سلامت جامعه را تضمین کنیم و آگاهی بهداشت محصولات پروتئینی را در مردم بالا ببریم.»
جناب آقای دکتر اسدی عدد و رقمهایی که شما در مورد آن سخن می گویید زمانی ارزش پیدا میکنند که باعث شود یک کیلو گوشت آلوده و فاسد کمتر سر سفره مردم رفته باشد ، وقتی معنا می یابد که سیر تب کریمه کنگو نزولی باشد نه صعودی وگرنه افتخار کردن به عدد و رقمهایی که رتبه نخست درون دستگاهی را برای شما به ارمغان آورده مبارکتان باشد ما هم برای شما خوشحالیم .................. برای آیندگان فقط نوشتار می ماند وب سایت تحت مدیریت شما از فقر نوشتار مطالب تخصصی دامپزشکی رنج می برد هر چند پر از عکس و فیلم است البته امیدوارم پس از رفتن آقای فرهنگی از فن آوری اطلاعات فکری به حال این پرتال کپی پیست شده از دانشگاه قم بکنید چرا که هنوز در گوشه گوشه آن نام دانشگاه قم وجود دارد و این در شأن سازمان نیست
|
با قسمت اول فرمایش شما کاملا موافقم و درست و بجا فرمودید
|
برای رد یا قبول کردن بند دوم کافیست پنل جانبی سمت راست را باز کنید و نام و آدرس دانشگاه قم را مشاهده کنید و سوال بعدی من اینست که یک پرتال چند سال باید در مرحله ساخت باشد متاسفانه در دوره مدیریت قبل تمام تلاش این بود که دستاوردهای همکاران سابق را کنار بگذارند و طرحی نو دراندازند که متفاوت از کار گذشتگان باشد ولی متاسفانه حتی به مرحله اتمام کار خود نیز نرسیدند و به این فرضیه قوت دادند که فقط با خرج کردن اعتبارات عظیم نمیتوان به موفقیت رسید و وقتی بدنه فنی کنار گذاشته شدند و فن آوری اطلاعات شد هدف نتیجه میشود پرتالی که چهار سال در حال ساخت است و فقر نوشتاری و ساختاری دارد حال توصیه ما به شما اینست که اجازه ندهید فن آوری اطلاعات عنان اختیار اهداف فنی و تخصصی سازمان را به دست بگیرد و کارش بشود خریدن سامانه هایی که انطباقی با اهداف سازمان ندارد
دکتر اسدی عالیه
هزاران دامدار ازبیماری مشترک تب مالت دچار ضرر اقتصادی وبیاری انسانی میشوند هنوز فکر درستی درخصوص تست وکشتار دام آلوده انجام نگرفته
دیگه امسال فقط واژه های تبیین و دانش بنیان رو مرتب میشنویم
سلام.حکیم نا مهربان سانسور نکن ،لطفا.
|
اتفاقا جهاد تبیین یعنی آنچه لازم است را تبیین کن
|
از قدیم گفتن آدم زنده وکیل نمیخواد
حیف که خودم روابط عمومی شهرستان هستم
واقعا این آمار کجای کار دامپزشکی بدرد میخوره و چه مشکلی رو حل کرده، زمان خیلی چیزهارو مشخص میکنه.
جهاد تبیین، ارائه گزارش کار نیست
احسنت
|
تلاش قابل تحسین را باید ستود . آفرین / دستمریزاد
............
صدا سیما انقدر محتوا تولید نمیکنه که شما انجام دادی