کد خبر: ۷۰۳۷۶
در آیین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری:
بیست و نهمین دوره آیین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری در مراسمی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، برگزار و از ۳۶ عضو هیات علمی نمونه کشوری و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد...

حکیم مهر: ۳۶ عضو هیات علمی و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته های مختلف با حضور رییس جمهور معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش حکیم مهر، بیست و نهمین دوره آیین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری در مراسمی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، صبح دوشنبه در محل سالن همایش‌های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشگاهیان، استادان و دانشجویان برگزار شد از ۳۶ عضو هیات علمی نمونه کشوری و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد.

همچنین در ادامه این مراسم ابوالفضل دانشور سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره دانشجوی نمونه امسال مانند سال‌های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملّی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برترعلمی فرهنگی برگزار شد.

وی ادامه داد: این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی کند. معرفی جوانان فرهیخته، موفق و برگزیده و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و شایستگی‌های آنها می‌تواند نقطه عطفی در نیل به اعتلا و ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی کشور باشد.

 دانشور با بیان اینکه همه مراحل ثبت‌نام و داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری این جشنواره به صورت سامانه انجام شد؛ اظهار کرد: فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شد، نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت پرداخته و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کرده‌ بودند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد قدردانی دانشگاه قرار گرفتند و تعدادی از آن‌ها که شرایط معرفی به رقابت مرحله دوم را کسب کرده بودند جهت شرکت در این مرحله به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند که پس از بررسی امروز در جشنواره دانشجوی نمونه از برترین‌های آن‌ها قدردانی به عمل آمد.

سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل بیان کرد: تعداد برگزیدگـان نهایی در وزارت علوم ۱۸ نفر «۱۲» نفر دکتری تخصصی (phd)، یک نفر کارشناسی ارشد ناپیوسته، پنج نفر کارشناسی بود. از از برگزیدگان ۱۰ نفر در زیر گروه علوم انسانی، دو نفر در زیر گروه علوم پایه، چهار نفر در زیر گروه فنی و مهندسی، یک نفر در گروه کشاورزی و دامپزشکی و یک نفر در زیرگروه هنر هستند که از این تعداد ۹ مرد و۹ زن بودند.

دانشور در خصوص تعداد برگزیدگان نهایی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تعداد نهایی برگزیدگان ۱۳ نفر ۷ مرد و ۶ زن بود که از این تعداد پنج نفر دکتری تخصصی ( phd)، دو نفر کارشناسی ارشد ناپیوسته، سه نفر کارشناسی، یک نفر دکتری حرفه ایی و دو نفر دستیاری بودند.

وی خاطرنشان کرد: در بیش از دو دهه اخیر، طی فرایند جشنواره دانشجوی نمونه تلاش شده است تا ضمن بهره گیری از نظرات و ایده‌های اساتید، دانشجویان و صاحب نظران، علاوه بر ارتقای سطح کیفی جشنواره، با گزینش داوران مجرّب در حوزه‌های تخصصی مربوطه بهترین دانشجویان انتخاب و برگزیده شوند.

فهرست اعضای هیات علمی و دانشجویان نمونه کشوری در بیست و نهمین دوره به شرح زیر است:

همچنین اسامی دانشجویان نمونه نیز به شرح زیر است:

منبع: ایرنا و آنا



 
نظر شما
ادامه