کد خبر: ۷۰۶۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - عملکرد سازمان دامپزشکی بر اساس ماده 203 آیین نامه داخلی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش آن برای ارزیابی به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه شده است.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اعلام این مطلب گفت: بر اساس ماده 203 و آیین نامه داخلی کمیسیون کشاورزی مجلس، عملکرد سازمان دامپزشکی به علت رسیدن گزارشاتی از سوی مراکز مختلف، مورد ارزیابی قرار گرفت و اکنون گزارش نهایی آن برای ارائه در این کمیسیون آماده شده است.

احمدعلی کیخا افزود: بر اساس آیین نامه داخلی، چگونگی اجرای قانون جامع دامپروری شمول مواد اجراشده و اجرانشده این قانون در این سازمان از مواردی بود که در بررسی عملکرد سازمان دامپزشکی ارزیابی شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای قرنطینه در موقعیتهای مختلف مثل واردات دام و یا بروز بحرانهای بهداشتی نظیر تب برفکی و تب کنگو مورد بررسی اعضای کمیسیون کشاورزی قرار گرفت.

عدم بکارگیری نیروهای متخصص جزء تخلفات سازمان دامپزشکی بود

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم بکارگیری نیروهای متخصص و استنکاف از آن به تناسب مفاد ماده 203 آیین نامه داخلی جزو مواردی است که در گزارش عملکرد این سازمان آماده است.

کیخا تصریح کرد: گزارش عملکرد سازمان دامپزشکی دی ماه سال جاری برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده خواهد شد.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر م. ش.
|
-
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
0
گزارش در حد مرگ جنون آمیز خواهد بود
دوست عزیزی که دم از عدم بکارگیری نیروهای متخصص میزنی ببینم کدام سهمیه استخدامی را به سازملن دامپزشکی دادید که حالا از عدم به کارگیری نیروهای متخصص دم می زنید مگر همین استخدام 300 نفره پارسال نبود که برای اون هزار و یک نفر به آقای رضایی مدیر کل کارگزینیسازمان زنگ می زدند تا پارتی بازی کنه هرچند که به زور از نهادهای مختلف بهش فشار می آوردن ولی این مرد پای تمام داستانها ایستاد و سفارش از کسی قبول نکرد ملاکش هم سابقه کار ، آزمون علمی و مصاحبه بود. از طرف دیگه آقایونی که ادعای متخصص بودن می کنید هر شغلی برای خودش نیازمندیهایی داره اگه دقت کرده باشید اکثر شرکتهای خارجی در ایران از نیروی کار دیپلم و لیسانس استفاده میکنند میدانید چرا چون اولا این دسته از کارمندان تمام کارهای محول شده از سوی کارفرما را انجام می دهند و فیس و افاده ای در کار نیست و از سوی دیگر آموزشهای لازم برای انجام امور جاری آن شرکت توسط بخش برنامه ریزی آن شرکتها صورت می گیرد و ملاک تحصیلات فرد نیست زیرا در تمام دنیا تحصیلات آکادمیک پایه ای برای آموزشهای بعدی است.
کدام آقای متخصصی رو سراغ دارید که برای انجام طرح نیریوی انسانی به سازمان مراجعه کرده باشه و سازمان بخاطر سوابق کاری با اون قطع همکاری کرده باشه متخصصین ما انتظار دارند مستقیما پشت میزهای مدیریتی سکنی گزینند و این از نظر امور اداری در هرجای دنیا نکوهیده است در ثانی بسیاری از امور موجود در سازمان دامپزشکی کشور می تواند به دست تکنسین ها ، لیسانسیه ها و دکتری عمومی دامپزشکی به بهترین و آکادمیک ترین شکل ممکن انجام پذیرد و نیازی به گماردن آفتابه لگن هفت دست نیست نیاز امروزه سازمان نیروی کاری کارآزموده است نه مدرک دار امری که همه جای دنیا مرسوم است و به کارآزمودگی بیشتر از مدارک تحصیلی ارزش قائل می شوند ، آقایان محترم سازمان دامپزشکی یک نهاد اجرایی است نه یک نهاد آکادمیک
از طرف دیگر اساتید محترم دانشکده ها آنقدر ........ که اجازه فعالیت به دیگران را نمی دهند ، استاد دانشکده دامپزشکی را می شناسم که علاوه بر هیئت علمی بودن رئیس نظام یک استان دیگر است ، استاد دانشکده را می شناسم که علاوه بر هیئت علمی بودن می خواهد رئیس ..... شود ، عضو هیئت علمی موسسه رازی را می شناسم که می خواهد هیئت علمی دانشگاه آزاد هم باشد آنهم تمام وقت ، عضو هیئت علمی موسسه رازی را می شناسم که قصد نداشن از ..... کنار برود ، رئیس .... را می شناسم که همزمان معاون سازمان ......، مشاور استاندار و... می باشد مشکل ما اینجاست که چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پر کند یا خاک گور
ایام عزت مستدام
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
0
0
نظرات جناب دکتر م.ش. را بسیار پسندیدم.
دکتر شاهو قهرمانی - رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
0
0
با این جملهء عدم بکارگیری نیروهای متخصص جزء تخلفات سازمان دامپزشکی بود
و جملات مشابه، به شدددددددت مخالفم!!
تَََََخََََََلُُُُُُف ؟!؟!؟!؟؟ اونم از جانب سازمان دامپزشکی ی ی ی ی ی ی ی ؟!؟!؟!؟! ................ اونم از چه بابت ؟!؟ من باب استخدام دامپزشک ک ک ک ک ک !!!؟!!!؟!!؟
العیاضُ بالله!!!
العیاضُ بالله!!!
العیاضُ بالله!!!
شاید سازمان های آلفا و بتا و دلتا و تتا و سیگما و ... تو استخدام دامپزشکا کلی خلف کنن!!
اما این وصله ها به سازمانی هم اگه بچسبه، اون سازمان، سازمان دامپزشکی نیست!!!!
عزیزان دامپزشک!
همکاران مظلوم و مهجور من!
تخلف اصلی رو خود دامپزشک جماعت، مرتکب شدن!!! میدونین چرا !؟ این مساله بر میگرده به خیلی وقت پیش ها !!! اگه یه ذره فقط یه ذره بیشتر (واسه کنکور) به خودشون زحمت میدادن، الان دامپزشک نبودن و کمِ کم الان واسه خودشون یه پزشک خانواده ناقابل میشدن با ماهی ...تومن حقوق وزارتخونه ای ی ی ی ی ی !!!!!!! نه یه دامپزشکِ ....که تو هفت آسمون خدا، یه ستاره هم نداره چه برسه به حقوق وزارتخونه ای!!! دامپزشکی ما یه سازمانه! یعنی تحت الامر یه وزارتخونه که اتفاقا اون وزارتخونه، هیچ رررررررربطی به سلامت و بهداشت دام و انسان و جامعه و کره زمین نداره . . .
بشری
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
0
0
اظهارات دکتر م. ش. مورد تایید بوده و مزید استحضار اعضا هیئت علمی مدتها ست هم از دولت بابت تربیت دامپزشکان حقوق دریافت می کنند وهم انتظار دارند با دریافت پروانه کار نیمه وقت بیماران همان دامپزشکان را درمان کنند !!!
نظر شما
ادامه